Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

Valmennus sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun tueksi
Asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on aktivoida osanottajien henkilökohtaista tehokkuutta ja kommunikointia asiakaspalvelutyössä sekä parantaa heidän tietoista vaikuttamistaan toisiin ihmisiin.
Valmennuksen tavoitteena on myös auttaa osallistujia saavuttamaan hyviä tuloksia vahvistamalla yhteydenpitoa asiakkaan ja yrityksen välillä. Lisäksi valmennus auttaa rakentamaan pitkäaikaisia yhteistyösuhteita ja tukee osallistujia aloitekykyiseen ja luovaan työhön.
Valmennuksen sisältö
- Asenteen merkitys
- Kimmokkeet tavoite- ja menestyshakuiseen toimintaan
- Varma esiintyminen
- Neuvottelutaidot ja vakuuttaminen
- Asiakaslähtöinen palvelu / suhtautuminen asiakkaaseen
- Positiivisen yrityskuvan luominen tilanteen mukaan
- Reklamaatioiden ja valitusten käsittely
- Asiakaspalvelu puhelimessa
- Henkilökohtaisen asiakassuhteen luominen ja kehittäminen
- Asiakaspalvelu osana aktiivista myynnin tukea
Valmennusmenetelmät
- Käytännönläheinen intensiivivalmennus
- Harjoituksia ja roolipelejä aihevalinnan mukaan
- Ajankohtaisten tilanteiden analysointi ja niihin valmentaminen
- Teoriasta käytäntöön tavoitteita asettamalla ja kokemuksista kertomalla
- Henkilökohtainen toimintasuunnitelma ja sen toteutus
- Parhaiden käytäntöjen kehittäminen
Räätälöidyt yrityskohtaiset valmennukset
Jokaisen Hansen Beck valmennuksen fokus on aina asiakashyödyssä, joissa usein vaaditaan räätälöityjä ratkaisuja. Asiakasyrityksen tavoitteet ratkaisevat ja valmennuskonsepti muovataan täsmälleen tiettyyn tilanteeseen.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Työntekijät, joiden tehtävänä on aktiivinen vakioasiakashankinta sekä sopimusten klousaaminen niin yrityksen sisällä kuin ulkopuolellakin.
Kustannukset
Kysy hintaa!
Seuraavat toteutukset
Ota yhteyttä
Tutki, hallitse, saavuta tuloksia
Hansen Beck on kansainvälinen koulutusorgansiaatio, joka tarjoaa käyttäytymislähtöisiä koulutuksia muutokseen ja liiketoimintaan. Ensisijaisen tärkeää Hansen Beckille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Hansen Beckin kumppaniverkostoon kuuluu myynnin, johtamisen ja muutoksen hallinnan asiantuntijoita 25 maasta ja viideltä mantereelta. Kaikilla Hansen Beckin...
Lue lisää kouluttajasta Hansen Beck ja katso koulutustarjonta täältä