Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

Hansen Beck
Yhteenveto
Kysy lisätietoa
Sopimuksen mukaan
   
Tilauskoulutus
Helsinki
Koulutus

Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

Valmennus sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun tueksi

Asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on aktivoida osanottajien henkilökohtaista tehokkuutta ja kommunikointia asiakaspalvelutyössä sekä parantaa heidän tietoista vaikuttamistaan toisiin ihmisiin.

Valmennuksen tavoitteena on myös auttaa osanottajia saavuttamaan hyviä tuloksia vahvistamalla yhteydenpitoa asiakkaan ja yrityksen välillä. Lisäksi valmennus auttaa rakentamaan pitkäaikaisia yhteistyösuhteita ja tukee osanottajia aloitekykyiseen ja luovaan työhön.

Valmennuksen sisältö

  • Asenteen merkitys
  • Kimmokkeet tavoite- ja menestyshakuiseen toimintaan
  • Varma esiintyminen
  • Neuvottelutaidot ja vakuuttaminen
  • Asiakaslähtöinen palvelu / suhtautuminen asiakkaaseen
  • Positiivisen yrityskuvan luominen tilanteen mukaan
  • Reklamaatioiden ja valitusten käsittely
  • Asiakaspalvelu puhelimessa
  • Henkilökohtaisen asiakassuhteen luominen ja kehittäminen
  • Asiakaspalvelu osana aktiivista myynnin tukea

Valmennusmenetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoituksia ja roolipelejä aihevalinnan mukaan
  • Ajankohtaisten tilanteiden analysointi ja niihin valmentaminen
  • Teoriasta käytäntöön tavoitteita asettamalla ja kokemuksista kertomalla
  • Henkilökohtainen toimintasuunnitelma ja sen toteutus
  • Parhaiden käytäntöjen kehittäminen

Räätälöidyt yrityskohtaiset valmennukset 

Jokaisen Hansen Beck valmennuksen fokus on aina asiakashyödyssä, joissa usein vaaditaan räätälöityjä ratkaisuja. Asiakasyrityksen tavoitteet ratkaisevat ja valmennuskonsepti muovataan täsmälleen tiettyyn tilanteeseen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Työntekijät, joiden tehtävänä on aktiivinen vakioasiakashankinta sekä sopimusten klousaaminen niin yrityksen sisällä kuin ulkopuolellakin.

Kustannukset

Kysy hintaa!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Hansen Beck

Tutki, hallitse, saavuta tuloksia

Hansen Beck on kansainvälinen koulutusorgansiaatio, joka tarjoaa käyttäytymislähtöisiä koulutuksia muutokseen ja liiketoimintaan. Ensisijaisen tärkeää Hansen Beckille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Hansen Beckin kumppaniverkostoon kuuluu myynnin, johtamisen ja muutoksen hallinnan asiantuntijoita 25 maasta ja viideltä mantereelta. Kaikilla Hansen Beckin...


Lue lisää kouluttajasta Hansen Beck ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Hansen Beck

Särkiniementie 3
00210 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.hansenbeck.com

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 27 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen täytä seuraavat tiedot: