Etsi koulutusta 👉

Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

Hansen Beck, paikassa Helsinki
Kesto
Kysy lisätietoa
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kesto
Kysy lisätietoa
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

 Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

Valmennus sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun tueksi

Asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on aktivoida osanottajien henkilökohtaista tehokkuutta ja kommunikointia asiakaspalvelutyössä sekä parantaa heidän tietoista vaikuttamistaan toisiin ihmisiin.

Valmennuksen tavoitteena on myös auttaa osallistujia saavuttamaan hyviä tuloksia vahvistamalla yhteydenpitoa asiakkaan ja yrityksen välillä. Lisäksi valmennus auttaa rakentamaan pitkäaikaisia yhteistyösuhteita ja tukee osallistujia aloitekykyiseen ja luovaan työhön.

Valmennuksen sisältö

  • Asenteen merkitys
  • Kimmokkeet tavoite- ja menestyshakuiseen toimintaan
  • Varma esiintyminen
  • Neuvottelutaidot ja vakuuttaminen
  • Asiakaslähtöinen palvelu / suhtautuminen asiakkaaseen
  • Positiivisen yrityskuvan luominen tilanteen mukaan
  • Reklamaatioiden ja valitusten käsittely
  • Asiakaspalvelu puhelimessa
  • Henkilökohtaisen asiakassuhteen luominen ja kehittäminen
  • Asiakaspalvelu osana aktiivista myynnin tukea

Valmennusmenetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoituksia ja roolipelejä aihevalinnan mukaan
  • Ajankohtaisten tilanteiden analysointi ja niihin valmentaminen
  • Teoriasta käytäntöön tavoitteita asettamalla ja kokemuksista kertomalla
  • Henkilökohtainen toimintasuunnitelma ja sen toteutus
  • Parhaiden käytäntöjen kehittäminen

Räätälöidyt yrityskohtaiset valmennukset 

Jokaisen Hansen Beck valmennuksen fokus on aina asiakashyödyssä, joissa usein vaaditaan räätälöityjä ratkaisuja. Asiakasyrityksen tavoitteet ratkaisevat ja valmennuskonsepti muovataan täsmälleen tiettyyn tilanteeseen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Työntekijät, joiden tehtävänä on aktiivinen vakioasiakashankinta sekä sopimusten klousaaminen niin yrityksen sisällä kuin ulkopuolellakin.

Kustannukset

Kysy hintaa!

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Helsinki

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.
Hansen Beck
Itälahdenkatu 22b
00210 Helsinki

Tutki, hallitse, saavuta tuloksia

Hansen Beck on kansainvälinen koulutusorgansiaatio, joka tarjoaa käyttäytymislähtöisiä koulutuksia muutokseen ja liiketoimintaan. Ensisijaisen tärkeää Hansen Beckille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Hansen Beckin kumppaniverkostoon kuuluu myynnin, johtamisen ja muutoksen hallinnan asiantuntijoita 25 maasta ja viideltä mantereelta. Kaikilla Hansen Beckin...

Lue lisää kouluttajasta Hansen Beck ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu