Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti

Opi vakuuttavaksi puhelinmyynnin ammattilaiseksi
Valmennuksen tavoitteena on kehittää osallistujien taitoja positiivisen mielikuvan luomisessa puhelimitse. Valmennuksessa tuetaan osallistujia ”oikeanlaisen” mielikuvan luomiseen puhelimessa. Lisäksi kannustetaan osallistujia huolehtimaan henkilökohtaisesti soittajan asiassa. Valmennuksessa myös kehitetään osallistujien taitoja kumppanuuden luomisessa ja vahvistamisessa, joka johtaa konkreettisiin tuloksiin.
Valmennus sisältää kolme erillistä valmennuspäivää 3–4 viikon välein.
Valmennuksen sisältö
”Oikea” asenne puhelintyöskentelyssä
- asiantuntija, asiakaspalvelun ammattilainen vai jopa myyjä?
- miten hyödynnän ensivaikutelmaa luokseni perustan luottamukselle?
- mikä on korkein tavoitteeni?
Kommunikointitaitojen kehittäminen
- luonko positiivisen ilmapiirin äänelläni?
- ilmaisenko asiat ei vain oikein, vaan myös ymmärrettävästi
- tietoisen vaikuttamisen lisääminen, sanan voima ja vaikenemisen voima
- keskinäisen luottamuksen luominen puhelimessa
Puhelintyöskentelyn vahvistaminen organisaatiossa
- neuvottelutekniikka
- käyttäytyminen kriittisissä tilanteissa
- vastaanotettujen ja soitettujen puheluiden harjoittelu
Aktiivinen asiakashankinta ja -hoito
- rohkeutta saada aikaan konkreettisia tuloksia
- asiakastapaamisen “myyminen”
- lisämyynti
- hintaneuvottelut
- valitukset ja reklamaatiot
Koulutuksen menetelmät
- Käytännönläheinen intensiivivalmennus
- Harjoittelut ja roolipelit, jotka kattavat yllämainitun sisällön
- Yksilö-, pari- ja ryhmätehtävät
- Konkreettinen ja motivoiva henkilökohtainen palaute (vahvuudet ja heikkoudet)
- Osallistujien henkilökohtaiset toimintasuunnitelmat ja tavoitteet
- Käytännöntilanteiden analysointi ja coaching koskien näitä tilanteita
- Parhaiden menettelytapojen kehittäminen
Räätälöidyt yrityskohtaiset valmennukset
Jokaisen Hansen Beck valmennuksen fokus on aina asiakashyödyssä, joissa usein vaaditaan räätälöityjä ratkaisuja. Asiakasyrityksen tavoitteet ratkaisevat ja valmennuskonsepti muovataan täsmälleen tiettyyn tilanteeseen.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Valmennus on suunnattu puhelinmyynnin parissa työskenteleville.
Valmennusryhmän maksimikoko on 10 henkilöä.
Kustannukset
Kysy lisää!
Seuraavat toteutukset
Ota yhteyttä
Tutki, hallitse, saavuta tuloksia
Hansen Beck on kansainvälinen koulutusorgansiaatio, joka tarjoaa käyttäytymislähtöisiä koulutuksia muutokseen ja liiketoimintaan. Ensisijaisen tärkeää Hansen Beckille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Hansen Beckin kumppaniverkostoon kuuluu myynnin, johtamisen ja muutoksen hallinnan asiantuntijoita 25 maasta ja viideltä mantereelta. Kaikilla Hansen Beckin...
Lue lisää kouluttajasta Hansen Beck ja katso koulutustarjonta täältä