Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti

Hansen Beck
Yhteenveto
3 valmennuspäivää
Sopimuksen mukaan
   
Tilauskoulutus
Helsinki
Koulutus

Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti

Opi vakuuttavaksi puhelinmyynnin ammattilaiseksi

Valmennuksen tavoitteena on kehittää osallistujien taitoja positiivisen mielikuvan luomisessa puhelimitse. Valmennuksessa tuetaan osallistujia ”oikeanlaisen” mielikuvan luomiseen puhelimessa. Lisäksi kannustetaan osallistujia huolehtimaan henkilökohtaisesti soittajan asiassa. Valmennuksessa myös kehitetään osallistujien taitoja kumppanuuden luomisessa ja vahvistamisessa, joka johtaa konkreettisiin tuloksiin.

Valmennus sisältää kolme erillistä valmennuspäivää 3–4 viikon välein.

Valmennuksen sisältö

”Oikea” asenne puhelintyöskentelyssä

  • asiantuntija, asiakaspalvelun ammattilainen vai jopa myyjä?
  • miten hyödynnän ensivaikutelmaa luokseni perustan luottamukselle?
  • mikä on korkein tavoitteeni?

Kommunikointitaitojen kehittäminen

  • luonko positiivisen ilmapiirin äänelläni?
  • ilmaisenko asiat ei vain oikein, vaan myös ymmärrettävästi
  • tietoisen vaikuttamisen lisääminen, sanan voima ja vaikenemisen voima
  • keskinäisen luottamuksen luominen puhelimessa

Puhelintyöskentelyn vahvistaminen organisaatiossa

  • neuvottelutekniikka
  • käyttäytyminen kriittisissä tilanteissa
  • vastaanotettujen ja soitettujen puheluiden harjoittelu

Aktiivinen asiakashankinta ja -hoito

  • rohkeutta saada aikaan konkreettisia tuloksia
  • asiakastapaamisen “myyminen”
  • lisämyynti
  • hintaneuvottelut
  • valitukset ja reklamaatiot

Koulutuksen menetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoittelut ja roolipelit, jotka kattavat yllämainitun sisällön
  • Yksilö-, pari- ja ryhmätehtävät
  • Konkreettinen ja motivoiva henkilökohtainen palaute (vahvuudet ja heikkoudet)
  • Osanottajien henkilökohtaiset toimintasuunnitelmat ja tavoitteet
  • Käytännöntilanteiden analysointi ja coaching koskien näitä tilanteita
  • Parhaiden menettelytapojen kehittäminen

Räätälöidyt yrityskohtaiset valmennukset 

Jokaisen Hansen Beck valmennuksen fokus on aina asiakashyödyssä, joissa usein vaaditaan räätälöityjä ratkaisuja. Asiakasyrityksen tavoitteet ratkaisevat ja valmennuskonsepti muovataan täsmälleen tiettyyn tilanteeseen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Valmennus on suunnattu puhelinmyynnin parissa työskenteleville.

Valmennusryhmän maksimikoko on 10 henkilöä.

Kustannukset

Kysy lisää!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Hansen Beck

Tutki, hallitse, saavuta tuloksia

Hansen Beck on kansainvälinen koulutusorgansiaatio, joka tarjoaa käyttäytymislähtöisiä koulutuksia muutokseen ja liiketoimintaan. Ensisijaisen tärkeää Hansen Beckille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Hansen Beckin kumppaniverkostoon kuuluu myynnin, johtamisen ja muutoksen hallinnan asiantuntijoita 25 maasta ja viideltä mantereelta. Kaikilla Hansen Beckin...


Lue lisää kouluttajasta Hansen Beck ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Hansen Beck

Särkiniementie 3
00210 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.hansenbeck.com

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 27 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti täytä seuraavat tiedot: