Helsingin Psykoterapiainstituutti

paikassa Helsinki (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Psykoterapia

Teoriassa hyvä, käytännössä parempi

Helsingin Psykoterapiainstituutti on ratkaisukeskeisen työtavan asiantuntijoita kouluttava organisaatio. Koulutuksista on valmistunut muun muassa

• 400 lyhytterapeuttia
  • 250 työnohjaajaa
  • 200 työyhteisösovittelijaa.

Tavoitteena on, että jokaisesta koulutuspäivästä opiskelija saa taitoja, joita voi heti soveltaa sekä omiin että työelämän tarpeisiin.

Opiskelijat ovat erityisesti arvostaneet laadukasta neuvontaa ja ohjausta, modernin aikuispedagogiikan työskentelytapoja sekä käytännönläheisyyttä.

Koulutuksia ovat muun muassa:

• Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti 60 op
  • Ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja 30 op
  • Ratkaisukeskeinen työnohjaaja 60 op
  • Ratkaisukeskeinen työyhteisösovittelun asiantuntija 30 op

Haluatko lisätietoa Helsingin Psykoterapiainstituutin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Helsingin Psykoterapiainstituutin koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Helsingin Psykoterapiainstituutti? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Lemuntie 7 A
00510 Helsinki

Puhelin 358 45 1212321

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,9

Perustuu 30 arviointiin
Kirjoita arviointi
HR-edustaja
23 helmi 2023
Työnohjaajakoulutus

Työnohjausta käsiteltiin koulutuksen aikana hyvin monipuolisesti ja monesta eri näkökulmasta, aina pohtien, harjoitellen ja reflektoiden. Työnohjauksen monipuoliset soveltamisal...

Näytä lisätiedot
Osallistuja
03 maalis 2022

Sain sitä, mitä lähdin hakemaan. Huomaan käyttäväni koulutuksen antia päivittäisessä työssäni ja havaitsen positiivisia muutoksia vuorovaikutustiilanteissa.

Osallistuja
03 maalis 2022

Koulutus oli kaiken kaikkiaan hyvin käytännönläheinen ja koottu käytännön työkalujen ympärille.

Sponsoroitu