Arvioinnit aiheesta Ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja 30 op

Perustuu 9 arviointiin
Kirjoita arviointi
03 maalis 2022

Sain sitä, mitä lähdin hakemaan. Huomaan käyttäväni koulutuksen antia päivittäisessä työssäni ja havaitsen positiivisia muutoksia vuorovaikutustiilanteissa.

03 maalis 2022

Koulutus oli kaiken kaikkiaan hyvin käytännönläheinen ja koottu käytännön työkalujen ympärille.

03 maalis 2022

Uusia työkaluja on todella paljon, ja uudelleen esimerkiksi kirjoihin ja materiaaleihin perehtymällä työkalujen mahdollisuuksia voi hyödyntää omassa työssä.

03 maalis 2022

Koulutuksen anti oli hyvin voimaannuttavaa ja sain uutta innostusta ja uusia välineitä omaan työhöni. Tämä toteutuu tietoisuuden, teorian ja käytännön toimien tasolla.

03 maalis 2022

Olen ottanut käyttööni monia käytäntöjä esimerkiksi työyhteisön kohtaamistilanteissa. Myös asiakasperheiden kanssa olen soveltanut koulutuksessa läpi käytyjä menetelmiä. Ratkais...

Näytä lisätiedot
08 joulu 2021

Olen saanut tutustua uusiin ihmisiin, oppinut paljon uusia asioita sekä voimaantunut vahvasti tapaamisistamme.

08 joulu 2021

Olen oppinut uutta, hyötynyt arjessa oppimastani, ymmärtänyt monia tärkeitä asioita

08 joulu 2021

Pienryhmän avoin ja vilpitön suhtautuminen uusiin ihmisiin, kouluttajien laadukas ja innostava opetus.

08 joulu 2021

Opettajien ja opintotovereiden kannustava, toinen toistaan arvostava ja samanhenkinen puhe ja asioiden jakaminen. Innostavat tehtävät ja luennoitsijat.

Näyttää 1-9 arviointia 9 tuloksesta