MBA-stipendin hakuaika on käynnissä – lue lisää ja täytä hakemus täällä »

Koulutus
Ei arviointeja

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

IAB Finland, Verkossa
Kesto
30 tuntia
Koulutuskieli
suomi
Kesto
30 tuntia
Koulutuskieli
suomi
Kysy lisätietoja koulutuksesta! 👍

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Sertifikaatti kaikille markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisille

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty ja 2020 päivitetyn  sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. 

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Esittelyaamupäivä (9.00-12.00). Voit tulla paikanpäälle tai osallistua striimin välityksellä
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 30-40 tuntia
  • Opiskelumateriaali virtuaalisessa oppimisympäristössä
  • Loppukoe
  • Diplomi kokeen läpäisseille

Sertifikaatin sisältö

Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja

Koulutuksen aikataulu

Ohjelman käynnistäminen ja aloitus intropäivänä klo 9.00-12.00

--------------------------------------------------------------------------

Itseopiskeluna seuraavat moduulit:

1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT - MISTÄ NYT PUHUTAAN?

2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS

  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI

  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM - Customer Relationship Management

4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA

  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA

  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka

---------------------------------------------------------------------------------------

KOE suoritetaan tenttivastauksilla etänä

Koulutuspaikka

Etäopetus toistaiseksi

Kustannukset

Hinnasto 2022

IAB:n jäsenet

  • Sertifiointi 1-4 osallistujaa 850 eur
  • Sertifiointi 5-9 osallistujaa 750 eur
  • Sertifiointi 10+ osallistujaa 700 eur
  • Uudelleensertifointi 400 eur

Muut

  • Sertifiointi 1-4 osallistujaa 1250 eur
  • Sertifiointi 5-9 osallistujaa 1050 eur
  • Sertifiointi 10+ osallistujaa 1000 eur
  • Uudelleensertifointi 600 eur

Hinnat per henkilö. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.
IAB Finland
Bulevardi 21
00180 Helsinki

IAB on muutoksen tekijöille. Nopeasti kehittyvä digimaailma vaatii jatkuvaa muutosta. Muutosta voi olla itse tekemässä, se ei synny itsestään ja sitä voi jopa ohjata. Muutoksen tekeminen vaatii ymmärrystä, josta syntyy oikeita tekoja, jotka hyödyntävät ja luovat kasvua sekä yrityksille että...

Lue lisää kouluttajasta IAB Finland ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu