Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Sertifikaatti kaikille markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisille
Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty ja 2020 päivitetyn sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.
Mistä sertifiointiohjelma koostuu?
- Esittelyaamupäivä (9.00-12.00). Voit tulla paikanpäälle tai osallistua striimin välityksellä
- Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 30-40 tuntia
- Opiskelumateriaali virtuaalisessa oppimisympäristössä
- Loppukoe
- Diplomi kokeen läpäisseille
Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja
Koulutuksen aikataulu
Ohjelman käynnistäminen ja aloitus intropäivänä klo 9.00-12.00
--------------------------------------------------------------------------
Itseopiskeluna seuraavat moduulit:
1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT - MISTÄ NYT PUHUTAAN?
2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS
- Kuluttajan ostoprosessi
- Markkinointimallit
- Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
- Toimialaymmärrys
3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI
- Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
- Media- ja kanavavalinnat
- Oikeiden KPI-mittareiden valinta
- GDPR & TCF
- CRM - Customer Relationship Management
4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA
- Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
- Viewability
- Brand Safety
- Dataan perustuvat asiakasprofiilit
- Attribuutiomallinnus
5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA
- Hakusanamainonta
- Sosiaalisen median mainonta
- Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
- Videomainonta
- Natiivimainonta
- Digitaalinen ulkomainonta
- Digitaalinen audio
- Sähköpostimainonta
- Vaikuttajamarkkinointi
- Hinnoittelu ja mediamatematiikka
---------------------------------------------------------------------------------------
KOE suoritetaan tenttivastauksilla etänä
Koulutuspaikka
Etäopetus toistaiseksi
Kustannukset
Hinnasto 2022
IAB:n jäsenet
- Sertifiointi 1-4 osallistujaa 850 eur
- Sertifiointi 5-9 osallistujaa 750 eur
- Sertifiointi 10+ osallistujaa 700 eur
- Uudelleensertifointi 400 eur
Muut
- Sertifiointi 1-4 osallistujaa 1250 eur
- Sertifiointi 5-9 osallistujaa 1050 eur
- Sertifiointi 10+ osallistujaa 1000 eur
- Uudelleensertifointi 600 eur
Hinnat per henkilö. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Yhteydenottopyyntö
IAB on muutoksen tekijöille. Nopeasti kehittyvä digimaailma vaatii jatkuvaa muutosta. Muutosta voi olla itse tekemässä, se ei synny itsestään ja sitä voi jopa ohjata. Muutoksen tekeminen vaatii ymmärrystä, josta syntyy oikeita tekoja, jotka hyödyntävät ja luovat kasvua sekä yrityksille että...
Lue lisää kouluttajasta IAB Finland ja katso koulutustarjonta täältä