International Institute for Learning Finland

paikassa Helsinki (+ 20 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

International Institute for Learning Finland

International Institute for Learning operates globally and offers a wide range of training, consulting, mentoring and coaching solutions as well as customizable corporate training programs to top global companies in 150 countries.

The combination of high caliber support staff, flexible learning options, and a proven curriculum, enables immediate measurable results.

IIL's core competencies include Project, Program and Portfolio Management,  Agile and Scrum,Leadership and Interpersonal Skills, Business Analysis, Business Relationship Management, Cybersecurity, Artificial Intelligence and Project Management,  Microsoft® Project, Lean Six Sigma, PRINCE2®, ITIL®, SAFe.

Optimal Delivery Methods

IIL is constantly pushing to move forward, resulting in learning solutions that translate seamlessly into the workplace and deliver more than the original intent. IIL is always looking ahead to a prosperous future for our clients, and we utilize our Many Methods of Learning™ to deliver a high-impact, holistic and optimal learning experience.

• Traditional Classrooms
  • Virtual Classes
  • On-Demand Training
  • Blended learning
  • Collaborative learning

International Institute for Learning Finland – Innovatiivisia ja asiakaskeskeisiä oppimisratkaisuja

IIL on maailman johtava koulutuksen, konsultoinnin, valmennuksen sekä räätälöityjen oppimisratkaisujen ja -palvelujen tuottaja erityisesti projektinhallinnan kaikkien osa-alueiden osaamisen kehittämisessä.

Yrityksen ydinosaamisalueisiin kuuluvat projekti- ja ohjelmajohtaminen, projektisalkun hallinta, Agile, Scrum,johtajuus- ja vuorovaikutustaido, SAFe, DevOps, Business Analysis, Microsoft® Project ja Project Server, Lean Six Sigma, PRINCE2®, ITIL®, Tekoäly ja projektinhallinta, kyberturvallisuus ja Business Relationship Management.

IIL tarjoaa myös ensiluokkaisia sertifiointiohjelmia. Kansainvälisesti tunnustettujen sertifikaattien saaminen osoittaa vankkaa osaamista ja tietotaitoa, todentaa osaamista ja avaa lukuisia uramahdollisuuksia.

IIL pystyy toimittamaan koulutuksia useassa eri muodossa, luokkahuone, reaaliaikainen virtuaalikoulutus, OnDemand omatahtinen virtuaali, Collaborative ja ns. Blended Learning ratkaisut asiakkaan tarpeen mukaisesti.

Yrityksen kouluttajat ovat erittäin kokeneita ja heillä on vähintään 10 vuoden käytännön kokemus opetettavista aiheista.

Haluatko lisätietoja IIL:n koulutustarjonnasta?

Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa IIL:stä ja heidän koulutuksistaan.

Akkreditoinnit

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Projektinhallinta Kesto Hinta Paikka Alkaa
Generative AI for Project Management 7 tuntia 590 EUR Verkossa
Agile
Agile and Scrum Fundamentals 14 tuntia 770 EUR-1 090 EUR Useita (2) 10.6.2024
Projektijohtaminen
Plan and Execute Hybrid Projects 12 tuntia 1 095 EUR Useita (2)
Project Management X 21 tuntia 1 700 EUR Verkossa Useita (2)
Projektinhallinnan sertifikaatit
PMI® Authorized PMP® Exam Prep – Virallinen PMP prep kurssi 35 tuntia 1 990 EUR-2 100 EUR Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta International Institute for Learning Finland? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Aleksanterinkatu 17
00100 Helsinki

Puhelin: 09 278 32 10
www.learning-center.iil.com

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 17 arviointiin
Kirjoita arviointi
Edward G., Senior Project Manager
25 tammi 2024

Great intro to the types of tools available and different ways to utilize and tweak them to suit your needs

Participant on IIL virtual class
26 syys 2023

Very good course which prepare well for the exam

Sean D.
15 maalis 2023
Excellent Course

The course was well put together and delivered, with lots of valuable material given to continue learning and preparation of the exam and the role as PM.

Sponsoroitu