Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskus

paikassa Kuopio (+ 7 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskus

Itä-Suomen yliopiston jatkuvan oppimisen koulutustarjonta on helppo väylä itsensä kehittämiseen, ammattiosaamisen täydentämiseen ja yrityksen osaamispääoman laajentamiseen. Toimimme kahdella kampuksella, Kuopiossa ja Joensuussa sekä sujuvasti myös verkossa ja valtakunnallisesti.

Ennakoi. Syvennä. Täydennä.

Tarjoamme selkeitä kokonaisratkaisuja sinun tai yrityksesi tarpeisiin, olemme tukena kasvussa, suorituskyvyn parantamisessa ja uudistumisessa. Valittavissanne on valmennusta, täydennyskoulutuksia ja työelämälähtöisiä yhteistyömahdollisuuksia sekä avoimen yliopiston ratkaisuja, kuten osaamiskokonaisuuksia työelämän tarpeisiin.

Sijoita huomisen kestävään osaamiseen.

Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskus suunnittelee ja toteuttaa myös asiakkaille räätälöityjä koulutuskokonaisuuksia. Asiakkaana saat käyttöösi ainutlaatuisen kouluttaja-, kollega- ja asiantuntijaverkoston ja ainutlaatuisen mahdollisuuden verkostoitua alasi huippujen kanssa. Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskus on Itä-Suomen ainoa eMBA-kouluttaja.

Käytännönläheiset, joustavat ja uusimpaan tutkittuun tietoon perustuvat palvelumme suunnittelemme yhdessä asiakkaidemme ja toimialojen vaatimusten mukaan. Koulutuksemme avaavat tuoreita näkökulmia työn sisältöön ja työskentelytapoihin sekä päätöksentekoon ja johtamiseen.

Täydennyskoulutuksia tarjoamme mm. seuraavista teemoista:

• Yrityksen kasvu ja kehittyminen
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • Juridiikka
  • Lääkeala
  • Kasvatus- ja opetusala
  • Ympäristö ja teknologia
  • Sosiaali- ja terveysala sekä hyvinvointialueet
  • Kansainvälisyys

Oppimisella ei ole päätepistettä.

Kiinnostuitko Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskuksen koulutuksista?

Lisätietoja koulutuksista löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit kysyä lisätietoja suoraan kouluttajalta myös täyttämällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Talouden johtaminen 2 päivää 530 EUR Joensuu
MBA
UEF EMBA – Executive MBA Useita (2)
Juridiikka / Laki
HR-​lainsäädännön täydennyskoulutus 2023-2024 5 opintopistettä 275 EUR Verkossa
Riskienhallinnan täydennyskoulutus (5 op) 2024 1 100 EUR Verkossa
Työoikeuden täydennyskoulutusohjelma osa II: Riidat ja erimielisyydet (4 op) 2024 4 opintopistettä 1 250 EUR Verkossa
Liiketoiminta
Riskienhallinta
Riskien arviointiprosessi 3 tuntia 275 EUR Verkossa 7.5.2024
Riskien käsittely 3 tuntia 275 EUR Verkossa 29.8.2024
Riskien seuranta, raportointi ja viestintä 3 tuntia 275 EUR Verkossa 17.9.2024
Sosiaali- ja terveysala
CERAD muistitestikoulutus 200 EUR Verkossa Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskus? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

UEF Jatkuva oppiminen sosiaalisessa mediassa

Neulaniementie 2, 2 krs. |PL 1627