Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Asiakassuhteen arvon ja luottamuksen rakentaminen

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
1 päivä
695 EUR + alv 24 %
4.11.2020
   
Lähiopetus
Helsinki
Koulutus

Asiakassuhteen arvon ja luottamuksen rakentaminen

Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa tapahtuvat muutokset entistä tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin. Asiakassuhde on yritykselle elintärkeää omaisuutta.

Miten uusia mahdollisuuksia synnytetään asiakkuudessa?

Arvon tuottaminen asiakkaalle luo perustan markkinointi-toimenpiteille ja kilpailuedun tavoittelulle. Arvon tarkastelu auttaa myös kohdistamaan yhtiön resursseja sellaisiin asioihin, jotka kasvattavat asiakkaan kokemaa arvoa.

Saatavana myös striiminä!

Striimin ohjeet:

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Käytännössä varmistat vain, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla. Suosittellaan kuulokkeiden ja mikrofonin käyttöä.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu eri toimialojen asiakasvastuussa toimiville tai vastaaviin tehtäviin siirtyville henkilöille. Koulutuspäivä antaa hyvän yleiskuvan modernin asiakkuusajattelun sisällöstä ja asiakaspalvelun johtamisesta.

Koulutuspaikka

Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Mikko Mäntyneva FT, KTL MCS-Management Consulting Services Oy.

Kustannukset

  • Jäsenetuhinta 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)
  • Hinta 695,00 € (+alv 24 %, 166,80 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakassuhteen arvon ja luottamuksen rakentaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Kauppakamarin koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakassuhteen arvon ja luottamuksen rakentaminen täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: