
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma
Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.
Mistä sertifiointiohjelma koostuu?
- Esittelyaamupäivä 9.5. klo 9.00–12.00
- Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 30-40 tuntia
- Verkkokurssi - opiskelumateriaali (Moodle)
- Harjoituskysymykset
- 23.5. 2023klo 13-14 (Teams)1. Välitsekki & vieraspuhuja
- 6.6. 2023 klo 13-14 (Teams) 2. Välitsekki, vieraspuhuja ja koekysymysten julkaisu
- Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana Moodleen
- Diplomi kokeen läpäisseille
Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.
Kohderyhmä
IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja.
Koulutuspaikka
Teams & Helsinki, Kauppakamarin koulutustilat
Kustannukset
JÄSENETUHINTA 850,00 € (+alv 24 %, 204,00 €)
HINTA 850,00 € (+alv 24 %, 204,00 €)
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Ota yhteyttä
Kauppakamarin Koulutus somessa
Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Yhteystiedot
Kauppakamarin Koulutus
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma täytä seuraavat tiedot: