Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Digitaalisen markkinoinnin strategia

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
6,5 tuntia
695 EUR + alv 24 %
13.4.2021 08.45
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Digitaalisen markkinoinnin strategia / Kauppakamarin Koulutus

Digitaalisen markkinoinnin strategia

Ystävänpäivän kunniaksi kaksi osallistuu samaan koulutukseen yhden hinnalla. Ilmoita siis työkaverisi ja mukaan tähän koulutukseen. Edun saat koodilla YSTÄVÄ21. Huom! Ystävänpäiväetu voimassa vain 14.2. asti, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Digitaalisen markkinoinnin strategia koostuu pitkällä tähtäimellä brändin kilpailukykyä rakentavan brändimarkkinoinnin ja lyhyen aikavälin taktisemman, toimenpiteisiin tähtäävän markkinoinnin kokonaisuuksista. Liiketoiminnassa digitaaliselle markkinoinnille asetetaan kuitenkin aina kaupallisia tavoitteita, jolloin perimmäinen tarkoitus on myynnin kasvattaminen. Tässä koulutuksessa perehdytään digitaalisen markkinoinnin strategiaan ja digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin.

Koulutuksessa käydään läpi:

  • digitaalinen markkinointi
  • klikin metsästyksestä brändin rakentamiseen
  • digitaalinen markkinointi perustuu brändin strategiaan
  • digitaalinen läsnäolo brändikohtaamisessa
  • digitaalisen markkinoinnin strategiassa alkuun
  • digitaalisen markkinoinnin osa-alueet

Striimin ohjeet

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä Kauppakamarin Koulutuksen asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen.

Kohderyhmä

Aiheesta kiinnostuneet

Aikataulu

8.50
Yhteyden avaaminen

9.00
Digitaalisen markkinoinnin strategia

  • digitaalinen markkinointi
  • klikin metsästyksestä brändin rakentamiseen
  • digitaalinen markkinointi perustuu brändin strategiaan
  • digitaalinen läsnäolo brändikohtaamisessa
  • digitaalisen markkinoinnin strategiassa alkuun
  • digitaalisen markkinoinnin osa-alueet

15.30
Tilaisuus päättyy

Aikataulu:
Taukoja noin tunnin välein 5-8 min., lounastauko klo 12.00-12.30

Kustannukset

JÄSENETUHINTA 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)

HINTA 695,00 € (+alv 24 %, 166,80 €)

Ystävänpäivän kunniaksi kaksi osallistuu samaan koulutukseen yhden hinnalla. Ilmoita siis työkaverisi ja mukaan tähän koulutukseen. Edun saat koodilla YSTÄVÄ21. Huom! Ystävänpäiväetu voimassa vain 14.2. asti, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Digitaalisen markkinoinnin strategia? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Digitaalisen markkinoinnin strategia täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: