
Digitaalisen markkinoinnin strategia
Ystävänpäivän kunniaksi kaksi osallistuu samaan koulutukseen yhden hinnalla. Ilmoita siis työkaverisi ja mukaan tähän koulutukseen. Edun saat koodilla YSTÄVÄ21. Huom! Ystävänpäiväetu voimassa vain 14.2. asti, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Digitaalisen markkinoinnin strategia koostuu pitkällä tähtäimellä brändin kilpailukykyä rakentavan brändimarkkinoinnin ja lyhyen aikavälin taktisemman, toimenpiteisiin tähtäävän markkinoinnin kokonaisuuksista. Liiketoiminnassa digitaaliselle markkinoinnille asetetaan kuitenkin aina kaupallisia tavoitteita, jolloin perimmäinen tarkoitus on myynnin kasvattaminen. Tässä koulutuksessa perehdytään digitaalisen markkinoinnin strategiaan ja digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin.
Koulutuksessa käydään läpi:
- digitaalinen markkinointi
- klikin metsästyksestä brändin rakentamiseen
- digitaalinen markkinointi perustuu brändin strategiaan
- digitaalinen läsnäolo brändikohtaamisessa
- digitaalisen markkinoinnin strategiassa alkuun
- digitaalisen markkinoinnin osa-alueet
Striimin ohjeet
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.
Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä Kauppakamarin Koulutuksen asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen.
Kohderyhmä
Aiheesta kiinnostuneet
Aikataulu
8.50
Yhteyden avaaminen
9.00
Digitaalisen markkinoinnin strategia
- digitaalinen markkinointi
- klikin metsästyksestä brändin rakentamiseen
- digitaalinen markkinointi perustuu brändin strategiaan
- digitaalinen läsnäolo brändikohtaamisessa
- digitaalisen markkinoinnin strategiassa alkuun
- digitaalisen markkinoinnin osa-alueet
15.30
Tilaisuus päättyy
Aikataulu:
Taukoja noin tunnin välein 5-8 min., lounastauko klo 12.00-12.30
Kustannukset
JÄSENETUHINTA 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)
HINTA 695,00 € (+alv 24 %, 166,80 €)
Ystävänpäivän kunniaksi kaksi osallistuu samaan koulutukseen yhden hinnalla. Ilmoita siis työkaverisi ja mukaan tähän koulutukseen. Edun saat koodilla YSTÄVÄ21. Huom! Ystävänpäiväetu voimassa vain 14.2. asti, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Ota yhteyttä
Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Yhteystiedot
Kauppakamarin Koulutus
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Digitaalisen markkinoinnin strategia täytä seuraavat tiedot: