Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Google-mainonnan ja -analytiikan koulutus

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
1 päivä
690 EUR + alv 24 %
21.10.2020 08.45
   
Lähiopetus
Helsinki
Koulutus
Google-mainonnan ja -analytiikan koulutus

Google-mainonnan ja -analytiikan koulutus

Hakusanamainonnan avulla on mahdollista saavuttaa välittömästi näkyvyyttä verkossa, kun esimerkiksi hakukoneoptimoinnilla tai inbound-markkinoinnilla samaan voi mennä kuukausia. Näin pienelläkin budjetilla voidaan saada nopeasti tuloksia ja päättää jatkotoimenpiteet niiden perusteella. Kilpailu sisältömarkkinoinnissa Suomessa kiihtyy ja laadun merkitys sisällöntuotannossa on koko ajan tärkeämpää. Mutta miten voimme mitata sisällön laadukkuutta? Analytiikan avulla pystymme mittaamaan merkittävästi enemmän kuin pelkästään verkkosivujen kävijämääriä. Nykyään analytiikkaa käytetään hyödyksi paitsi koko verkkopalvelun kehittämisessä, myös sisällön kehittämisessä.

Koulutuksessa lähdetään liikkeelle hakusanamainonnan perusteista: Millaisia mahdollisuuksia Google-mainonnalla on, miten huutokauppaperiaate toimii, millainen on hyvä mainos?

Lisäksi opit luomaan laajennuksia, joilla tuodaan lisäarvoa mainoksiisi. Koulutuksen jälkeen osaat toteuttaa yksinkertaisia hakusanakampanjoita ja tiedät, miten mainontaa optimoidaan tulosten perusteella. Koulutuksessa käydään läpi analytiikan ja Google Analytics -työkalun perusteet. Käsittelemme analytiikan hyödyntämistä eri näkökulmien kautta, kuten miten voit kehittää verkkopalveluasi, sisältöjäsi, mainontaasi tai myyntiäsi. Koulutuksen avulla pystyt itse tutkimaan yrityksesi verkkosivujen analytiikkaa ja tekemään siitä luotettavia johtopäätöksiä, joilla kehität palvelujasi.

Koulutuksessa aloitetaan Google Adsin perusteista, mutta parhaan oppimiskokemuksen saat, jos sinulla on vähintään lukuoikeudet yrityksesi Google Ads- ja Google Analytic-tileille.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu erityisesti viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleville.

Aikataulu

Koulutuksen ohjelma

8.30 alkaen
Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu

9.00
Google-mainonnan ja -analytiikan koulutus

  • avainsanatutkimus ja avainsanatyökalujen käyttö
  • ads tilirakenne
  • kampanjat, mainosryhmät ja mainokset
  • huutokaupan periaatteet
  • mainonnan mittaaminen, kehittäminen ja raportointi
  • google analyticsin perusteet
  • mitä kannattaa mitata? – google analyticsin eri raportit
  • sisällön laadun mittaaminen google analyticsissä
  • vinkit google analyticsin käyttöön
  • mistä lähteä liikkeelle koulutuksen jälkeen

15.30
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
8.30  aamiaistarjoilu, 10.15 kahvitarjoilu, 11.45-12.15 lounas, 13.30 iltapäiväkahvitarjoilu

Kouluttaja

Asiantuntija: Digital Marketing Specialist Alexandra Byskata, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)

Kustannukset

  • Jäsenetuhinta 490,00 €(+alv 24 %, 117,60 €)
  • Hinta muille kuin jäsenille 690,00 €(+alv 24 %, 165,60 €)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Google-mainonnan ja -analytiikan koulutus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Kauppakamarin koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Google-mainonnan ja -analytiikan koulutus täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Viestinnän ammattitapahtuma

Miten rakentaa brändistä entistä vastuullisempi ja vahvempi? ProCom-päivä 23.10 kokoaa yhteen viestinnän ammattilaiset – ilmoittaudu mukaan livenä tai streamin kautta!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: