Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili
Key Account Manager (KAM) -ajokortti®

Key Account Manager (KAM) -ajokortti®

Tervetuloa hakemaan keinoja ja uusia näkökulmia avainasiakkuuksien määrätietoiseen hoitamiseen. 

Koulutuksen tavoitteet

Key Account Manager (KAM) -ajokortin® jälkeen:

  • ymmärrät asiakasuskollisuuden, kannattavuuden ja tyytyväisyyden merkityksen
  • ymmärrät kokonaisvaltaisen avainasiakasajattelun mahdollisuudet liiketoiminnan edistäjänä
  • osaat hyödyntää Key Account Managementin mahdollisuudet
  • ymmärrät kohderyhmäajattelun, segmentoinnin ja positioinnin merkityksen
  • sinulla on työkaluja asiakkuuksien kehittämiseen ja johtamiseen
  • osaat kehittää asiakasprosessien hallintataitojasi.

Kohderyhmä

Helsingin seudun kauppakamarin valmennus on tarkoitettu omissa organisaatioissaan asiakkuuksista vastaaville henkilöille, jotka haluavat lisätävalmiuksiaan vastata kovenevan kilpailun luomiin asiakkuuksien johtamisen haasteisiin.

Aikataulu

1. päivä

  • Asiakassuhteiden hallinta ja johtaminen
  • Johdatus asiakassuhteiden hallintaan ja johtamiseen
  • Näkökulmia asiakasaktiviteettien ohjaukseen 
  • Asiakaskannattavuus asiakkuuksien johtamisen kulmakivenä
  • Asiakkuuden hoitomallit

2. päivä  

  • Key Account Managementin kehittäminen omassa yrityksessä
  • Asiakkuuksien johtaminen ja Key Account Management
  • Key Account Managementin kriittiset menestystekijät
  • Key Account Management -prosessin syventäminen
  • Key Account Management-toiminnan suunnitelmallinen kehittäminen

Koulutuspaikka

Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki

Kouluttaja

Mikko Mäntyneva FT, KTL

Kustannukset

Jäsenhinta 750€ + alv 24%. Muille 950€ + alv 24 %.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Key Account Manager (KAM) -ajokortti®? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus

Kauppakamarin koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Key Account Manager (KAM) -ajokortti® täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: