Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua
Kauppakamarin Koulutus
Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua
Uutuuskoulutus!
Tässä koulutuksessa kuulet, mistä häiriökysyntä johtuu, millaisia vaikutuksia sillä on ja miten häiriökysyntää voi karsia.
Palveluiden häiriökysynnällä (failure demand) tarkoitetaan asiakkaan puutteellisesta palvelusta johtuvaa yhteydenottoa, josta kertyy yritykselle lisätyötä ja siten kuluja.
Se aiheutuu tilanteesta, jossa asiakas ei saa tarvitsemaansa palvelua, saa väärää palvelua tai vain osittaista palvelua. Näin tapahtuessa hän ottaa yhteyttä yritykseen uudelleen. Tämä yhteydenotto olisi ollut estettävissä, jos asia olisi hoidettu kerralla oikein aikaisemmin.
Koulutuksessa keskitytään erityisesti siihen
- miten häiriökysyntä lisää asiakkaiden tyytymättömyyttä ja tunnepitoisia palautteita
- millaisia vaikutuksia häiriökysynnällä on henkilökunnan jaksamiseen
- miten häiriökysyntä voi vaikuttaa organisaation julkisuuskuvaan.
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää oman organisaationsa asiakaspalvelua ja vähentää häiriökysyntää. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.
Aikataulu
8.30
Aamiaistarjoilu lähiosallistujille
8.50
Yhteyden avaus etäosallistujille
9.00
Häiriökysyntä eli failure demand
- Häiriökysynnän käsite.
- Poikkeamaseurantaraporttien kerääminen ja oikean tiedon löytäminen.
- Epäonnistunut vuorovaikutusprosessi.
- Miten tähän päädytään?
- Miten häiriökysyntää karsitaan.
Pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy.
12.00
Tilaisuus päättyy
Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.
Kouluttaja
Totti Karpela, toimitusjohtaja, Mielenrauha koulutuspalvelut Oy
Kustannukset
HINTA 600,00 € (+alv 24 %, 144,00 €)
JÄSENETUHINTA 450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)
Ota yhteyttä
Kauppakamarin Koulutus somessa
Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Yhteystiedot
Kauppakamarin Koulutus
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua täytä seuraavat tiedot: