🌲 Metsästätkö tilaisuuteenne valovoimaista puhujaa? Etsitkö oikeanlaista innostajaa? Löydät sivustoltamme nyt uutuutena Speakersforumin laajan puhuja- ja juontajakattauksen »

Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
3 tuntia
600 EUR + alv 24 % (yht. 744 EUR)
Koulutus
Helsinki, Verkossa

Alkavat koulutukset
Helsinki
600 EUR
4.5.2023

Verkossa
600 EUR
4.5.2023
Kauppakamarin Koulutus

Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua

Uutuuskoulutus!

Tässä koulutuksessa kuulet, mistä häiriökysyntä johtuu, millaisia vaikutuksia sillä on ja miten häiriökysyntää voi karsia.

Palveluiden häiriökysynnällä (failure demand) tarkoitetaan asiakkaan puutteellisesta palvelusta johtuvaa yhteydenottoa, josta kertyy yritykselle lisätyötä ja siten kuluja. 

Se aiheutuu tilanteesta, jossa asiakas ei saa tarvitsemaansa palvelua, saa väärää palvelua tai vain osittaista palvelua. Näin tapahtuessa hän ottaa yhteyttä yritykseen uudelleen. Tämä yhteydenotto olisi ollut estettävissä, jos asia olisi hoidettu kerralla oikein aikaisemmin. 

Koulutuksessa keskitytään erityisesti siihen 

  • miten häiriökysyntä lisää asiakkaiden tyytymättömyyttä ja tunnepitoisia palautteita
  • millaisia vaikutuksia häiriökysynnällä on henkilökunnan jaksamiseen
  • miten häiriökysyntä voi vaikuttaa organisaation julkisuuskuvaan.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää oman organisaationsa asiakaspalvelua ja vähentää häiriökysyntää. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Aikataulu

8.30
Aamiaistarjoilu lähiosallistujille

8.50
Yhteyden avaus etäosallistujille

9.00         
Häiriökysyntä eli failure demand

  • Häiriökysynnän käsite.
  • Poikkeamaseurantaraporttien kerääminen ja oikean tiedon löytäminen.
  • Epäonnistunut vuorovaikutusprosessi.
  • Miten tähän päädytään?
  • Miten häiriökysyntää karsitaan.

Pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy.

12.00            
Tilaisuus päättyy

Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.

Kouluttaja

Totti Karpela, toimitusjohtaja, Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Kustannukset

HINTA 600,00 € (+alv 24 %, 144,00 €)

JÄSENETUHINTA 450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus somessa

Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua täytä seuraavat tiedot: