Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Millainen oppimisen kulttuuri työelämässä vallitsee? Vastaa kyselyyn ja osallistu arvontaan!

Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
3,5 tuntia
0 EUR + alv 24 % (yht. 0 EUR)
Koulutus
Helsinki, Verkossa

Alkavat koulutukset
Helsinki
0 EUR
20.3.2023

Verkossa
0 EUR
20.3.2023
asiakaspalvelija

Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten palautua kuormittavista asiakastilanteista.

Pandemian aika on valitettavasti tuonut esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; asiakkailta tulee vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Tämä voi lisätä asiakasrajapinnassa työskentelevien ammattilaisten kuormitusta, sillä samanaikaisesti monet ovat joutuneet käyttämään energiaansa ja resurssejaan sopeutuakseen pandemian mukana tuomiin työelämämuutoksiin. Omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen ja kohtaamisesta palautumiseen voivatkin nyt olla vähissä.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kuormittavia asiakastilanteita. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Aikataulu

12.20
Yhteyden avaus

12.30         
Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

  • Enanderin kriisien nelikenttä
  • Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
  • Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
  • Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
  • Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
  • Kubler-Rossin traumakäyrä
  • Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
  • Miten työyhteisö käsittelee traumaattisia tilanteita
  • Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
  • Toimintamalleja työpaikalla erilaisiin palautumistilanteisiin
  • Hyödylliset vai haitalliset stressinhallintakeinot 
  • Mistä apua?

16.00            
Tilaisuus päättyy

Iltapäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 13.30 ja klo 14.45.

Kouluttaja

Totti Karpela Pääkouluttaja, toimitusjohtaja Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Kustannukset

Hinta 600,00 € (+alv 24 %, 144,00 €)

Jäsenetuhinta 450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen ? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus somessa

Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen täytä seuraavat tiedot: