Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Totti Karpela: Piinaavat valittajat

Kauppakamarin Koulutus
Yhteenveto
3 tuntia
600 EUR + alv 24 %
Koulutus
Helsinki, Verkossa
Alkavat koulutukset
Helsinki
600 EUR
24.10.2022

Verkossa
600 EUR
24.10.2022
Kauppakamarin Koulutus

Totti Karpela: Piinaavat valittajat

Miten toimia, kun asiakkaiden valitus ylittää kohtuuden rajat?

Palautteen vastaanottaminen on osa jokaista asiakaspalvelutyötä. Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on ”ammattivalittaja” ja valittamiselle ei näy loppua?

Kurssipalautetta

"Kurssin sisältö erittäin mielenkiintoista ja esimerkit tuovat hyvin mukaan konkretiaa. Luennoitsija erittäin ammattitaitoinen ja osaa pitää mielenkiinnon yllä koko päivän ajan."

"Hyvä, selkeä ja inspiroiva toteutus. Avasi kuulijan silmiä. Parasta on, kun kuulee sen, mitä harva ääneen sanoo. Todella hyvä sisältö."

"Hyviä esimerkkejä ja käytännön vinkkejä miten taistella valittajien kanssa."

"Ammattimainen järjestely, aikataulu piti minuutilleen, äärimmäisen asiantunteva kouluttaja, paljon esimerkkejä oikeista tapauksista."

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille niille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kohtuuttomia valituksia ja sitkeitä valittajia. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Aikataulu

8.50
Yhteyden avaus

9.00         
Sitkeiden ja kohtuuttomien valittajien hallinta

  • erityyppisten valittajien käyttäytymismallit
  • sitkeiden valittajien tunnistaminen ja tunnusomaiset piirteet
  • minkälaiset organisaatiot yleensä vetävät puoleensa ei-toivottuja valittajia
  • toimivan ja hyvän valitutustenhallintastrategian esittely
  • oikeat toimintamallit järjettömien valitusten / hyvitysten hoitamiseksi
  • toiminta kohtuuttomien vaatimusten, asiakkaan yhteistyön puutteen, riidan haastamisen tai perättömien väitteiden suhteen
  • mitä kannattaa ja ei kannata tehdä kun ollaan tekemisissä sitkeiden valittajien kanssa
  • miten keskittyä itse valitukseen eikä valittajan persoonaan
  • asiakkaiden hyvitystoiveiden ja odotusten hallinta
  • valituskäytäntöjen ja hyvitysten rajallisuuden selkeyttäminen
  • ohjeita organisaatioiden reklamaatioista vastaaville henkilöille
  • uhkauksiin suhtautuminen
  • miten toimia, jos media astuu mukaan kuvaan
  • valitusten jatkumisen ja uusiutumisriskin mahdollisuuksien arviointi
  • toimintamallien ja strategioiden suunnittelu kohtuuttomien valitusten varalle

12.00            
Tilaisuus päättyy

Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.

Kouluttaja

Totti Karpela, toimitusjohtaja Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Kustannukset

Hinta: 600,00 € (+alv 24 %, 144,00 €)

Jäsenetuhinta:  450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Totti Karpela: Piinaavat valittajat? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kauppakamarin Koulutus somessa

Kauppakamarin Koulutus

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...


Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Kauppakamarin Koulutus

Kalevankatu 12
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.kauppakamarikauppa.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 404 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Myynnin tehokurssit verkossa

Urano Oy:n myynnin tehokurssit mahtuvat kätevästi kalenteriin ja tarjoavat työkaluja koko myyntiprosessin varrelle prospektoinnista klousaamiseen.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Totti Karpela: Piinaavat valittajat täytä seuraavat tiedot: