Keuda Koulutuspalvelut Oy

paikassa Kerava (+ 8 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Keuda Koulutuspalvelut Oy

Osaamisen kehittämisen palvelua työelämää varten

Keuda Koulutuspalvelut Oy toteuttaa koulutusta ja valmennusta työelämän muuttuviin tarpeisiin. Jatkuva muutos ja ammattitaidon kehittäminen ovat avainasemassa niin yksilön kuin yrityksen menestymiseksi työelämässä. Henkilöstön jatkuva oppiminen parantaa ja ylläpitää yrityksen kilpailukykyä.

Meidän tavoitteenamme on tukea tätä kehitystä parhaalla mahdollisella tavalla keskittyen jokaisessa koulutuksessa osallistujien yksilöllisiin tarpeisiin. Palvelemme yrityksiä ja niiden henkilöstöä ELY:n Täsmä-, Rekry-, ja MuutosKoulutuksissa, yrityksille räätälöidyissä henkilöstökoulutuksissa ja lyhytkoulutuksissa. Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymän tytäryhtiönä vastaamme ei-tutkintotavoitteisen koulutuksen toteuttamisesta.

Kaikkien koulutustemme taustalta löytyy arkeamme vahvasti ohjaavat arvot. Meille on tärkeää tarjota laadukas kokonaisuus, jossa vastuullisuus, ketteryys, tehokkuus ja taloudellisuus kohtaavat.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Henkilökohtainen kehitys Kesto Hinta Paikka Alkaa
Muutosturvakoulutus Suomi
Itsensä johtaminen
Uravalmennuspalvelut Useita (4)
Henkilöstöhallinto / HR
Työhyvinvointi
Työhyvinvointikortti®-koulutus 250 EUR Useita (2)
IT / Tietoliikenne
Verkkosovellusten tietoturvan perusteet 700 EUR Kerava
Kasvatus / Ohjaus
Opetus / Pedagogiikka
Tunnetaitava ammattilainen – toimivaa vuorovaikutusta kasvatus- ja ohjausalalla Suomi
Kielet
Työpaikkasuomi Useita paikkakuntia
Kommunikointitaidot
Vuorovaikutustaidot
Tunnetaitava ammattilainen – toimivaa vuorovaikutusta sote-alalla Suomi
Logistiikka / Kuljetus
Kuljetus ja liikenne
Kuljettajien ammattipätevyyskoulutukset 35 tuntia Kerava 6.5.2024
Microsoft Office
Excel
Excel -koulutukset 400 EUR-450 EUR Kerava Useita (2)
Rakentaminen / Kiinteistö
Puutarha
Kukkasidonnan ABC 6 tuntia 66 EUR Mäntsälä Useita (3)
Rakentaminen
Turvallisuuskoordinaattori ja rakennusprojektien turvallisuus 1 päivä 525 EUR-651 EUR Verkossa
Ravintola / Catering
Anniskelupassi
Anniskelupassikoulutukset ja -testit 42 EUR-87 EUR Järvenpää Useita (2)
Hygieniapassi
Hygieniapassitestit ja -koulutukset 6 tuntia 50 EUR-111 EUR Järvenpää Useita (2)
Sosiaali- ja terveysala
Ensiapu
Ensiapukoulutukset 100 EUR Tuusula
Tekniikka
Sähkö / Sähkötekniikka
Sähköturvallisuustutkintoon 2 ja 3 valmistava koulutus ja tutkintotilaisuus 220 EUR-543 EUR Kerava
Vesityöt / Vesihuolto
Märkätilojen vedeneristäjän henkilösertifikaattiin valmentava koulutus 1 päivä 315 EUR-315 EUR Järvenpää Useita (4)
Teollisuus
Muoti- ja tekstiiliteollisuus
Tekstiilihuollon hygieniavastaavan koulutukset 1 päivä 89 EUR-150 EUR Useita (2) 18.4.2024
Turvallisuus
Aggressiivisen henkilön kohtaaminen 4 tuntia Kerava
Turvallisuuspäällikön ja -asiantuntijan valmennusohjelma 2 200 EUR Useita (2) Useita (2)
Työturvallisuuskortti Useita paikkakuntia

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Keuda Koulutuspalvelut Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Sibeliuksenväylä 55

Sponsoroitu