4,7 (7 Arvioinnit)

KIP Service Oy

paikassa Kokkola (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

KIP Service – Teollisuuden strateginen kumppani

KIP Service luo suurteollisuuden toimijoille toimintaympäristön ja kumppanuusverkoston tarjoten hyödykkeitä, palveluja ja ratkaisuja, jotka lisäävät toimijoiden onnistumista, kilpailukykyä ja toimintavarmuutta.

KIP Service toimii Kokkolan suurteollisuusalueella. Kokkola Industrial Park (KIP) on Pohjois-Euroopan suurin epäorgaanisen kemianteollisuuden ekosysteemi, jossa toimii useita kemian- ja metallienjalostusteollisuuden huippuyrityksiä. Alueelle on sijoittunut 19 teollisuuslaitosta sekä noin 60 palveluyritystä tukemaan tuotantolaitoksien ydintoimintoja. Yritykset työllistävät suoraan 2 400 henkilöä.

KIP:n alueinfra on kattava ja laadukas. Tarjolla on valmiiksi kaavoitettua tonttimaata, toimitiloja sekä hyvä alueen sisäinen tieverkosto. Alueinfraa täydentää runsas palvelu- ja hyödyketarjonta (mm. energia, vesi, kaukolämpö, paineilma), joka on lähes omavaraista. KIP Service on myös mahdollistamassa suurteollisuusalueen työntekijöiden ja alihankkijoiden jatkuvaa oppimista ja kehittymistä tarjoamalla useita erilaisia koulutusvaihtoehtoja - KIP Academy.

KIP Servicen palveluja ovat:

• Alue- ja tukipalvelut
  • Turvallisuuspalvelut
  • Ympäristöpalvelut
  • Koulutuspalvelut
  • Vesiliiketoiminta & hyödykkeet

KIP Service on monipalveluyhtiö. Palvelumme kattavat asiakasyrityksen palvelutarpeet aina aloitusvaiheen suunnittelusta mahdolliseen toiminnan lopettamiseen saakka. Lisäksi tuotamme palveluita yksittäisiin projekteihin sekä KIP:n alueelle että sen ulkopuolelle.

Miksi KIP Service?

• Ketterä ja kehittyvä kumppani
  • Palveluhaluinen ja vastuullinen mahdollistaja
  • Innostunut ja ammattitaitoinen aluekehittäjä
  • Sitoutunut onnistumaan yhdessä

Kiinnostuitko KIP Service Oy:n koulutuksista?

Lisätietoja KIP Service Oy:n koulutustarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös pyytää lisätietoja suoraan kouluttajalta tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Monimuotoisuuden johtaminen 2 päivää 590 EUR Kokkola
Muutosjohtaminen
Prosci Change Management Certification Program 3 690 EUR Kokkola
Projektinhallinta
Lean Six Sigma Green Belt 9 päivää 3 500 EUR Kokkola
Rakentaminen / Kiinteistö
Rakentaminen
Laippaliitosasentajan pätevöinti koulutus 4 tuntia 480 EUR-490 EUR Kokkola
Sosiaali- ja terveysala
Ensiapu
SPR Hätäensiapukurssi 8 t® 170 EUR Kokkola Useita (2)
Tekniikka
Sähkö / Sähkötekniikka
ATEX - Räjähdysvaarallisten tilojen turvallisuuskoulutus 8 tuntia 260 EUR Kokkola
Jännitetyökurssi enintään 1000 V laitteistoissa 8 tuntia 340 EUR Kokkola 25.4.2024
Turvallisuus
Koneturvallisuus
Koneen riskin arviointi 8 tuntia 500 EUR Useita (2)
Koneturvallisuus käytännössä 8 tuntia 500 EUR Kokkola
Työsuojelu
Työsuojelun perusteet 495 EUR Kokkola
Työturvallisuus
Korkeanpaikan työskentely ja putoamissuojainten käyttö koulutus Kokkola
Sähkö- ja automaatio asennusvalvonta 8 tuntia 500 EUR Kokkola
Trukkikoulutus 8 tuntia 180 EUR Kokkola 6.5.2024
Tulityökorttikoulutus 8 tuntia 130 EUR Kokkola Useita (3)
Työturvallisuuskorttikoulutus 7 tuntia 100 EUR Kokkola Useita (4)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta KIP Service Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Paristotie 15
6101 Kokkola

Puhelin: 010 505 9520
www.kipservice.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 7 arviointiin
Kirjoita arviointi
24 huhti 2023

Mielestäni koulutus oli hyvä ja muistutti taas tärkeästä asiasta. Kouluttaja oli hyvä, ainut huono puoli oli, että hänellä itsellä ei ollut niin hyvä kokemus juuri kemianteollis...

Näytä lisätiedot
24 huhti 2023

Sain paljon hyvää uutta tietoa ja sain vahvistusta omille ajatuksilleni. Koulutuksen aikana tuli myös hyviä oivalluksia oman työn kehittämiseen.

Hyvä kouluttaja

Sponsoroitu