Kymenlaakson kesäyliopisto

paikassa Kouvola (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Osaamisen kehittäjä lähellä sinua

Kymenlaakson kesäyliopisto on asiakkaiden tarpeista lähtevä korkea-asteen koulutuspalveluja tuottava aikuiskoulutus- ja kehittämisorganisaatio, jonka tehtävä on tarjota laadukasta ja monipuolista koulutusta. Ajan ilmiöihin tartutaan, ja eri aloilla tapahtuviin muutoksiin reagoidaan kehittämällä koulutustarjontaa jatkuvasti. Verkkokoulutuksissamme osallistujia on ympäri Suomen, omat lähikoulutustilamme sijaitsevat Kouvolassa ja Kotkassa.

Kymenlaakson kesäyliopisto järjestää ammatillista täydennyskoulutusta työelämän tarpeiden mukaisesti. Tarjolla on myös erilaisia hyvinvointiin ja harrastuksiin liittyviä kursseja. Kurssien kautta voit saada ajatuksia oman hyvinvoinnin lisäämiseen tai löytää uudenlaista harrastustoimintaa. Avoin yliopisto tarjoaa kaikille kiinnostuneille iästä ja pohjakoulutuksesta riippumatta mahdollisuuden osallistua yliopiston opetussuunnitelman mukaiseen opetukseen.

Ota rohkeasti yhteyttä - me palvelemme sinua henkilökohtaisesti!

Ammatillinen täydennyskoulutus

Työelämälähtöinen ammatillisen osaamisen kehittämiseen tähtäävä koulutus edistää tasa-arvoa ja työssä kehittymistä sekä auttaa kohtaamaan erilaisia muutostarpeita. Kymenlaakson kesäyliopisto toimii yhteistyössä alueellisten toimijoiden kanssa ja tarjoaa ammatillista täydennyskoulutusta eri aloille. Täydennyskoulutusta toteutetaan lyhytkursseina ja pitkäkestoisina koulutusohjelmina.

Pitkäkestoisille täydennyskoulutuksille määritellään osaamistavoitteet, joiden pohjalta opiskelijan opintosuorituksen arviointi tapahtuu. Opiskelijan suostumuksella hänen suoritustietonsa voidaan tallentaa KOSKI-tietovarantoon, joka on Opetushallituksen ylläpitämä koulutusten opintosuoritus- ja tutkintotietoja sisältävä valtakunnallinen tietovaranto. Tällöin koulutuksessa hankittu osaaminen on tunnistettavissa ja tunnustettavissa myöhemmissä opinnoissa tai työelämässä. Mahdollisuus saada KOSKI-suoritusmerkintä koulutuksesta on mainittu verkkosivuillamme koulutuksen tiedoissa.

Avoin yliopisto-opetus

Kymenlaakson kesäyliopisto tarjoaa alueen laajimman valikoiman avoimen yliopiston kursseja. Avointa yliopisto-opetusta järjestetään kiinteässä yhteistyössä yliopistojen kanssa, ja opetus vastaa laadultaan ja tasoltaan yliopiston perusopetusta. Yliopistojen tiedekunnat ja ainelaitokset vastaavat opetuksen laadusta hyväksymällä avoimen opetuksen opetussuunnitelmat ja opettajat. Kymenlaakson kesäyliopistolla on joissakin opintojaksoissa omat tuutorit. Avoimessa yliopistossa ei voi suorittaa tutkintoa, mutta voit hakea yliopistoon tutkinto-opiskelijaksi.  Silloin aiemmin tekemiäsi avoimen yliopiston opintoja voidaan sisällyttää tutkintoosi ja opinnoista kertynyt tieto tukee sinua pääsykokeeseen valmistautuessasi. Lisäksi joissakin tutkinnoissa on käytössä ns. väyläopintojen mahdollisuus - kerromme tästä mielellämme lisää!

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Henkilöstöhallinto / HR
Työyhteisön kehittäminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Ratkaisukeskeinen sovittelija (12 op) - Työyhteisösovittelun koulutus 9 kuukautta 1 790 EUR Verkossa 18.9.2024
Valmentava työnohjaaja (60 op) 2,5 vuotta 6 200 EUR Kouvola 14.11.2024
Johtaminen
Positiivinen johtaminen ja organisaatiot (25 op) 9 kuukautta 3 450 EUR Verkossa 16.9.2024
Sosiaali- ja terveysala
Eläinavusteinen valmentaja – SFAAT® (30 op) 8 kuukautta 2 350 EUR Kouvola 14.9.2024
Seksuaaliterapiakoulutus (30 op) 1 vuosi 3 390 EUR Kouvola 16.5.2024
Vakauttava pari- ja perheterapiakoulutus (30 op) 1 vuosi 2 795 EUR Kouvola 29.8.2024
Psykiatria / Mielenterveystyö
Kuvataidemenetelmien soveltaminen asiakastyössä (5 op) 9 päivää 850 EUR Verkossa 28.9.2024
Psykofyysisen psykoterapian perusteet (30 op) 7 kuukautta 2 250 EUR Kouvola 7.11.2024
Psyykkinen valmentaja (25 op) 1,5 vuotta 2 700 EUR Kouvola 5.9.2024
Ratkaisukeskeinen nuorisoterapeutti (20 op) 1 vuosi 2 150 EUR Verkossa 8.10.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Kymenlaakson kesäyliopisto? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kymenlaakson kesäyliopisto Facebookissa

Hovioikeudenkatu 6
45100 Kouvola

Puhelin 044 747 8501,044 747 8516
kymenlaaksonkesayliopisto.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 10 arviointiin
Kirjoita arviointi
Osallistuja
29 tammi 2024
Loistava kouluttaja

Kouluttajana Tiina Vilponen on aivan loistava, en voisi kuvitella parempaa. Hänestä tuli vahva esikuva seksuaalineuvontaan.

Koulutukseen osallistunut
05 loka 2023

Kouluttajan ammattitaito huokui koulutuksessa eli täyttä tietoa koko päivä.

Koulutukseen osallistunut
05 loka 2023

Soili Poijula on oman alansa ehdoton asiantuntija ja syväosaaja. Kiitos juuri hänen luotsaamasta koulutuksesta!

Sponsoroitu