Monipuoliset juridiikan koulutukset

Juridiikan koulutukset käsittelevät muun muassa sopimusoikeutta, vuokraoikeutta, liikejuridiikkaa ja yrittäjäjuridiikkaa. Vakuutuskoulutukset sisältävät puolestaan sekä peruskoulutuksia alalle haluaville että täydennyskoulutuksia niille, jotka jo työskentelevät vakuutuskysymysten parissa.

Lakikoulutuksista hyötyä kaikille

Juridiikan koulutuksia tarvitsevat paitsi harjoittelevat juristit myös ne, jotka törmäävät työelämässä silloin tällöin oikeudellisiin kysymyksiin. Juridiikan perusasioiden ymmärtäminen auttaa päättämään, mistä kysymyksistä voi selvitä itse ja milloin apuun tarvitaan ammattilaista.

Useat työntekijät – myös ne, jotka eivät ole juristeja – joutuvat työelämässä kohtaamaan erilaisia oikeudellisia kysymyksiä. Kyse voi esimerkiksi olla vastuu- tai pätevyyskysymyksistä, sopimuksista, yritystoiminnasta, organisaation saatavista tai työoikeudellisista kysymyksistä. Jos näiden kysymysten kanssa työskentelevällä ei ole kokemusta juridiikasta, voi olla vaikeaa tietää, kuinka toimia. Jos taas yritys rikkoo lakia tietämättömyyden takia, voi sillä olla pitkäkantoiset ja kalliit seuraukset.

Juridiikan täydennyskoulutukset

Juridiikan koulutuksella vahvistat osaamistasi lainsäädäntöön liittyvissä kysymyksissä ja saat lisää tietoa oikeudellisiin asioihin.

Työoikeuskoulutus pitää organisaatiot ajan tasalla työoikeusasioissa. Työoikeuskoulutus vahvistaa osaamistasi työsuhdesopimuksissa ja siitä on hyötyä kaikille.

Yksityisten henkilöiden ja yritysten suhteita säänteleviä normeja tutkiva yksityisoikeus on puolestaan jokapäiväinen mutta vaativa ala. Yksityisoikeuden koulutukset lisäävät juridiikan ammattilaisen luotettavuutta asiakastyössä.

Sopimusoikeuden ymmärrys on ensisijaisen tärkeää erityisesti yrityksen johdolle ja hallitukselle. Sopimusoikeuden koulutus varmistaa työntekijöiden lakitietouden sovittaessa.

Vakuutuskoulutuksiin sisältyvät ne kurssit ja seminaarit, jotka mahdollistavat työskentelysi vakuutusvälittäjänä tai -käsittelijänä. Tästä ryhmästä löydät myös jatkokoulutuksia, jos jo työskentelet vakuutusten parissa.

Hakuehdotuksia