🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Koulutus
4,5 (2 Arvioinnit)

Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle

Marckwort Koulutusyhtiöt, Useita paikkakuntia
Kesto
Sopimuksen mukaan
Hinta
Pyydä tarjous
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kesto
Sopimuksen mukaan
Hinta
Pyydä tarjous
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle

Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle

Onko organisaatiossanne panostettu kirjallisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä?

Sähköpostiviestinnän laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Sähköpostikoulutuksen sisältö

Koulutuksessa voidaan käsitellä mm. seuraavia teemoja

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin

  • Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
  • Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestitään tyylikkäästi:

  • Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
  • Kuinka luodaan kontakti lukijaan
  • Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
  • Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
  • Miten viestin saa positiiviseksi
  • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Eri tilanteisiin sopivat tervehdykset ja toivotukset

Kuinka varmistetaan viestin selkeys:

  • Osuva tapa otsikoida viesti
  • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
  • Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
  • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
  • Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten viestin saa osumaan napakymppiin:

  • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
  • Osuva tapa vastata kysymyksiin
  • Miten hyödynnetään asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
  • Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Vinkkejä tyytymättömän asiakkaan kohtaamiseen sähköpostitse:

  • Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen

Koulutus voidaan toteuttaa myös ruotsin tai englannin kielellä.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille sähköpostia asiakaspalvelutyössä käyttäville henkilöille. Koulutus sopii myös esimiehille, jotka työssään vastaavat asiakaspalautteisiin.

Koulutuspaikka

Koulutus voidaan pitää joko asiakkaan tiloissa tai Marckwort Koulutusyhtiöiden tiloissa Espoossa. 

Kustannukset

Pyydä tarjous kouluttajalta.

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä


reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,5

Perustuu 2 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Kimmo Sirviö, SKA-Ravintolat
19 tammi 2022

Kiitokset erinomaisesta koulutuksesta

4/5
Koulutukseen osallistunut
02 marras 2020

Hyvä pakettu päivittäiseksi ohjenuoraksi. Aihetta käsiteltiin muonipuolisesti eri tulokulmista.

Marckwort Koulutusyhtiöt
Keilaranta 10 E
02150 Espoo

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...

Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu