🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Arvioinnit aiheesta Asiakaspalvelua vieraalla kielellä

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 8 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
A-L.K.
07 tammi 2022
Monipuoleinen koulutus

Opettaja oli innostunut työstään, joka heijastui positiivisesti opetukseen. Koulutus oli kaikin puolin monipuolinen ja opettaja osasi hyvin nostaa asioita esiin, jotka hyödyttäv...

Näytä lisätiedot
5/5
Asiakaspalvelija
07 tammi 2022
Meille suunniteltu koulutus

Koulutus sisälsi laajasti alalle, jossa työskentelen suunnattua sisältöä. Harjoitukset ja tehtävät olivat monipuolisia ja hyödyllisiä. Kävimme läpi konkreettisia tilanteita ja k...

Näytä lisätiedot
5/5
Onnistuja
12 helmi 2016
Asiakaspalvelu ruotsiksi

Oli riemastuttava huomata, kun ensimmäisen kerran pystyin käymään asiakaspalvelutilanteen kokonana ruotsiksi tämän koulutuksen ansiosta!

5/5
ruotsia oppinut
12 helmi 2016
Asiakaspalvelu ruotsiksi

Oli ehdottoman tärkeää, että käsittelimme sanastoa, jota käytämme päivittäin omassa työssämme. Tämä antoi varmuutta ruotsin kielen käyttöön.

5/5
veera
12 helmi 2016
Asiakaspalvelu ruotsiksi

Opettaja oli kannustava ja aiheet valittu juuri meidän tarpeitamme ja työtämme huomioiden. Nyt voi puhua asiakkaiden kanssa ja käyttää oppimaamme sanastoa ym. hyödyksi.

4/5
Minna
12 helmi 2016
Asiakaspalvelu ruotsiksi

Joissakin kirjallisisssa harjoituksissa vastaukset jäivät hieman epäselviksi kun vastauksia käytiin suullisesti läpi. Olisin toivonut ns. mallivastauksia harjoitustehtäviin harj...

Näytä lisätiedot
4/5
unski
12 helmi 2016
Asiakaspalvelu ruotsiksi

Sain aktivoitua pitkään passiivisena ollutta Ruotsin taitoa. Lisäksi erittäin hyödyllistä oli ammattisanaston oppiminen.

4/5
ruotsin opiskelija
12 helmi 2016
Asiakaspalvelu ruotsiksi

Sain paljon uutta sanavarastoa ja rohkeutta puhumiseen. Kuullun ymmärtämistä sain myös hyvin joka helpottaa myös omaa puhumista oikeiden sanojen löytämisessä.

Näyttää 1-8 arviointia 8 tuloksesta