Asiakaspalvelua ruotsin tai englannin kielellä (sekä muut kielet)
Yrityksesi tarpeisiin räätälöity ruotsin tai englannin kielikoulutus antaa valmiudet palvella asiakkaita vakuuttavasti ja asiantuntevasti myös vieraalla kielellä.
Itsevarmuutta luovat oman alan erikoissanaston ja asiakaspalvelutilanteiden haltuunotto, oli kyseessä sitten myymälässä asioivan asiakkaan palveleminen tai yritysasiakkaasta huolehtiminen.
Lisäksi koulutuksessa opitaan tarpeen mukaan hallitsemaan haasteellisemmat ja erityistä hienotunteisuutta vaativat tilanteet, kuten reklamaatiot vieraalla kielellä.
Asiakaspalvelu vieraalla kielellä – Kenelle koulutus soveltuu?
Koulutus on suunnattu kaikille asiakaspalvelun ammattilaisille, jotka tarvitsevat vierasta kieltä palvellessaan asiakkaita. Suunnittelemme koulutuksen lopullisen tavoitteen ja sisällön tarkkaan vastaamaan niitä asiakaspalvelun tilanteita, joita osallistujat kohtaavat. Riippuen alasta ja työtehtävästä, kielikoulutuksen jälkeen osallistujat ovat esimerkiksi kehittäneet taitojaan
- kartoittaa ja kysellä asiakkaan tilanteesta, tarpeista ja toiveista
- esitellä palveluita ja tuotteita
- suositella ja perustella vakuuttavammin ratkaisuja
- ohjata ja neuvoa asiakasta selkeämmin ja luontevammin
- käyttää oikeita fraaseja ja ilmaisuja, kun palvelevat kirjallisesti
- ottaa vastaan ja yhdistää puheluita, sekä välittää viestejä itsevarmemmalla otteella
- hoitaa erityistä hienotunteisuutta vaativat tilanteet kuten reklamaatiot sujuvasti ja empaattisesti
- keskustella sujuvammin mm. sopimuksiin liittyvistä asioista
- hallita paremmin oman erikoisalan sanaston
Kielikoulutusta kasvotusten tai etänä
Toteutamme kielikoulutuksenne joko kasvotusten yrityksesi omissa tiloissa, etänä kouluttajan ohjaamana tai lähi- ja etäkoulutuksen yhdistelmänä.
Asiakaspalvelukoulutusta myös muilla kielillä
Järjestämme yrityksellesi asiakaspalvelukoulutusta ruotsin ja englannin kielen lisäksi myös esimerkiksi suomen, saksan tai venäjän kielessä. Kysy myös muista kielistä!
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelua ruotsin tai englannin kielellä (sekä muut kielet), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Ruotsin, englannin tai muun vieraan kielen asiakaspalvelukoulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka työssään kommunikoivat asiakkaiden kanssa, ja haluavat erityisesti tätä silmällä pitäen aktivoida ja parantaa ruotsin kielen taitoaan.
Koulutuspaikka
Lähikoulutuksena asiakkaan omissa tiloissa, tai kouluttajan ohjaamana etäkoulutuksena.
Kustannukset
Täyttämällä alla olevan yhteydenottopyynnön saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.
Ota yhteyttä
Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani
Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään. Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...
Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä
Arvioinnit
Keskiarvo: 4,6
Koulutus sisälsi laajasti alalle, jossa työskentelen suunnattua sisältöä. Harjoitukset ja tehtävät olivat monipuolisia ja hyödyllisiä. Kävimme läpi konkreettisia tilanteita ja k...
Oli riemastuttava huomata, kun ensimmäisen kerran pystyin käymään asiakaspalvelutilanteen kokonana ruotsiksi tämän koulutuksen ansiosta!
Opettaja oli innostunut työstään, joka heijastui positiivisesti opetukseen. Koulutus oli kaikin puolin monipuolinen ja opettaja osasi hyvin nostaa asioita esiin, jotka hyödyttäv...