Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalvelukoulutus

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
Pyydä tarjous
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Asiakashaastattelu

Mystery Shopping nosti asiakaspalvelun laatua

Mystery Shopping nosti asiakaspalvelun laatua

Lue lisää Asiakasreferenssi: Marckwort Koulutusyhtiöt

Mystery Shopping -tutkimuksesta saatiin konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön.

Asiakaspalvelun laatu on yksi tärkeimmistä asioista matkalippujen tarkastuksen haastavassa työkentässä HSL:llä.


Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus, Marckwort Koulutusyhtiöt

Ideoita, innostuneisuutta ja osaamista asiakaspalvelutyöhön

Asiakaspalvelukoulutus lisää asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä sekä nostaa työn tuloksellisuutta. Se lisää työmotivaatioita sekä työssä viihtymistä. Asiakaspalvelukoulutus keskittyy vahvistamaan kunkin valmennettavan vahvuuksia ja kehittämään kehittymistä tarvitsevia osa-alueita.

Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan yrityksen ja ryhmän tarpeiden mukaan. Koulutus voidaan suunnitella henkilöille, jotka palvelevat kasvotusten, puhelimitse ja/tai sähköisesti asiakkaita. 

Koulutuksen sisältö
Kerro toivomuksistasi sekä kohderyhmästä, niin sinulle tehdään ehdotus koulutuksen toteutuksesta.

Kurssimateriaali räätälöidään asiakkaan tarpeeseen sopivaksi. Koulutukseen voidaan liittää myös itseopiskeluosuus, jolloin koulutusmateriaalista sovitaan erikseen kohderyhmän tarpeiden mukaan. 

Koulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia aiheita

  • Millainen on hyvä asiakaspalvelija?
    • Omat vahvuudet ja kehitettävät alueet asiakaspalvelijana
    • Mielikuvan merkitys asiakaspalvelussa
  • Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
  • Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
    • Miten sanon eli äänen merkitys vuorovaikutuksessa
    • Mitä sanon eli sanan valinnan taito
    • Mitä kehonkieli viestii asiakkaille?
  • Tilannehallinta
    • Erilaisten asiakastyyppien huomioiminen
    • Joustaminen ja johtaminen
    • Haasteelliset tilanteet omaksi ja yrityksen voitoksi
    • Miten huomaan myynnin paikan?
  • Sisäinen ja ulkoinen asiakaspalvelu toimivaksi
  • Henkilökohtainen kehityssuunnitelma
    • Kehity edelleen
  • Työhön liittyviä harjoituksia.

Koulutus voidaan toteuttaa suomeksi, englanniksi tai ruotsiksi.

Lisäpalvelut

Valmennuksen yhteyteen voidaan liittää asiakastyytyväisyystutkimus, palvelun laatu -tutkimus tai mystery shopping -tutkimus mittaamaan palvelun tasoa ja sen kehitystä.

Kohderyhmä

Asiakaspalvelukoulutus on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelu- tai myyntityössä toimiville sekä heidän esimiehilleen. Asiakaspalvelukoulutus voidaan toteuttaa sekä puhelinpalvelussa toimiville asiakaspalvelijoille että kasvotusten ja/tai sähköpostitse työskenteleville asiakaspalvelijoille. Koulutukseen voidaan liittää myynnillisyyttä, mikäli sille on tarvetta. 

Koulutuspaikka

Koulutus voidaan pitää joko asiakkaan tiloissa tai Marckwort Koulutusyhtiöiden tiloissa:  Keilaranta 5, 02150 Espoo.

Kustannukset

Täyttämällä alla olevan yhteydenottopyynnön saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi

Arvioinnit

sini
(5)
Hyvin pitkälti kouluttajan ansiosta kurssi oli huippu!
kapu
(5)
Elävästä elämästä on aina kiva kuulla esimerkkejä, kiitos!
Keke
(5)
hyvin toimi. Case harjoittelu johdatumpaa
Arvioinnit
Asiakaspalvelukoulutus
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 10 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 93 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelukoulutus täytä seuraavat tiedot:

Lue haastattelu aiheesta
Mystery Shopping nosti asiakaspa...

Mystery Shopping -tutkimuksesta saatiin konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön.

Asiakaspalvelun laatu on yksi tärkeimmistä asioista matkalippujen tarkastuksen haastavassa työkentässä HSL:llä.

Lue lisää