Koulutus

Asiakaspalvelukoulutus

Marckwort Koulutusyhtiöt, Useita paikkakuntia
Kesto
Sopimuksen mukaan
Hinta
Pyydä tarjous
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kesto
Sopimuksen mukaan
Hinta
Pyydä tarjous
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus lisää asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä sekä nostaa työn tuloksellisuutta. Se parantaa työmotivaatioita sekä työssä viihtymistä.

Asiakaspalvelukoulutus keskittyy vahvistamaan kunkin valmennettavan vahvuuksia ja kehittämään kehittymistä tarvitsevia osa-alueita.

Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.

Koulutus sopii henkilöille, jotka palvelevat kasvotusten, puhelimitse ja/tai kirjallisesti asiakkaita. 

Koulutuskielenä voi olla suomi, englanti tai ruotsi. Koulutus voidaan toteuttaa myös webinaarina.

Koulutuksen sisältö

Kerro toivomuksistasi sekä kohderyhmästä, niin saat ehdotuksen koulutuksen toteutuksesta.

Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan. Koulutukseen voidaan liittää myös itseopiskeluosuus.

Koulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia aiheita:

  • Millainen on hyvä asiakaspalvelija?
    • Omat vahvuudet ja kehitettävät alueet asiakaspalvelijana
    • Mielikuvan merkitys asiakaspalvelussa
  • Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
  • Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
    • Oman vuorovaikutustyylin oivaltaminen
    • Erilaisten asiakastyyppinen tunnistaminen
    • Miten sanon eli äänen merkitys vuorovaikutuksessa
    • Mitä sanon eli sanan valinnan taito
    • Mitä kehonkieli viestii asiakkaille?
  • Tilannehallinta
    • Joustaminen ja johtaminen
    • Miten huomaan myynnin paikan?
  • Ole hyvä puhelimessa
    • Onnistunut asiakaskohtaaminen puhelun eri vaiheissa
  • Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
    • Kuinka viestitään selkeästi, tyylikkäästi ja osuvasti
  • Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen
    • Haasteelliset tilanteet omaksi ja yrityksen voitoksi
  • Sisäinen asiakaspalvelu toimivaksi
  • Henkilökohtainen kehityssuunnitelma
    • Kehity edelleen
  • Työhön liittyviä harjoituksia.

Lisäpalvelut

Tehosta koulutuksen vaikuttavuutta ja seuraa koulutuksen tuloksia. Marckwort Oy tarjoaa myös asiakaspalvelututkimuksia mittaamaan palvelun tasoa ja sen kehitystä.

Vastaako tarpeitasi paremmin avoin asiakaspalvelukoulutus tai webinaari?

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelukoulutus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Kohderyhmä

Asiakaspalvelukoulutus on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelu- tai myyntityössä toimiville sekä heidän esimiehilleen. Asiakaspalvelukoulutus voidaan toteuttaa sekä puhelinpalvelussa toimiville asiakaspalvelijoille että kasvotusten ja/tai sähköpostitse työskenteleville asiakaspalvelijoille. Koulutukseen voidaan liittää myynnillisyyttä, mikäli sille on tarvetta. 

Koulutuspaikka

Koulutus voidaan pitää joko asiakkaan tiloissa tai Marckwort Koulutusyhtiöiden tiloissa Keilarannassa (Espoo).

Kustannukset

Täyttämällä alla olevan yhteydenottopyynnön saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.

Asiakashaastattelu

Mystery Shopping nosti asiakaspalvelun laatua

Asiakasreferenssi: Marckwort Koulutusyhtiöt

Mystery Shopping -tutkimuksesta saatiin konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön.

Asiakaspalvelun laatu on yksi tärkeimmistä asioista matkalippujen tarkastuksen haastavassa työkentässä HSL:llä.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä


reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Marckwort Koulutusyhtiöt
Keilaranta 10 E
02150 Espoo

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...

Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,9

Perustuu 37 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Merja Salovaara
08 touko 2023

Tämä oli erilainen asiakaskoulutus missä koskaan aiemmin olen vuosien varrella ollut. Rento tunnelma ja silti asiallinen, tykkäsin. Pidin erityisesti miten haastavia tilanteita ...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Kouluttaja oli sujuvasanainen, ammattitaitoinen, huumorintajuinen osaava kouluttaja, joka sai mielenkiintoisen aiheen kuulostamaan vieläkin motivoivammalta ja sitä olisi voinut ...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022
Sponsoroitu