Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalvelukoulutus

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
Pyydä tarjous
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Asiakashaastattelu

Mystery Shopping nosti asiakaspalvelun laatua

Mystery Shopping nosti asiakaspalvelun laatua

Lue lisää Asiakasreferenssi: Marckwort Koulutusyhtiöt

Mystery Shopping -tutkimuksesta saatiin konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön.

Asiakaspalvelun laatu on yksi tärkeimmistä asioista matkalippujen tarkastuksen haastavassa työkentässä HSL:llä.


Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus, Marckwort Koulutusyhtiöt

Ideoita, innostuneisuutta ja osaamista asiakaspalvelutyöhön

Asiakaspalvelukoulutus lisää asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä sekä nostaa työn tuloksellisuutta. Se parantaa työmotivaatioita sekä työssä viihtymistä.

Asiakaspalvelukoulutus keskittyy vahvistamaan kunkin valmennettavan vahvuuksia ja kehittämään kehittymistä tarvitsevia osa-alueita.

Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.

Koulutus sopii henkilöille, jotka palvelevat kasvotusten, puhelimitse ja/tai kirjallisesti asiakkaita. 

Koulutuskielenä voi olla suomi, englanti tai ruotsi. Koulutus voidaan toteuttaa myös webinaarina.

Koulutuksen sisältö


Kerro toivomuksistasi sekä kohderyhmästä, niin saat ehdotuksen koulutuksen toteutuksesta.

Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan. Koulutukseen voidaan liittää myös itseopiskeluosuus.

Koulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia aiheita:

  • Millainen on hyvä asiakaspalvelija?
    • Omat vahvuudet ja kehitettävät alueet asiakaspalvelijana
    • Mielikuvan merkitys asiakaspalvelussa
  • Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
  • Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
    • Oman vuorovaikutustyylin oivaltaminen
    • Erilaisten asiakastyyppinen tunnistaminen
    • Miten sanon eli äänen merkitys vuorovaikutuksessa
    • Mitä sanon eli sanan valinnan taito
    • Mitä kehonkieli viestii asiakkaille?
  • Tilannehallinta
    • Joustaminen ja johtaminen
    • Miten huomaan myynnin paikan?
  • Ole hyvä puhelimessa
    • Onnistunut asiakaskohtaaminen puhelun eri vaiheissa
  • Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
    • Kuinka viestitään selkeästi, tyylikkäästi ja osuvasti
  • Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen
    • Haasteelliset tilanteet omaksi ja yrityksen voitoksi
  • Sisäinen asiakaspalvelu toimivaksi
  • Henkilökohtainen kehityssuunnitelma
    • Kehity edelleen
  • Työhön liittyviä harjoituksia.

Alla olevista linkeistä voit tutustua tarkemmin

Ole hyvä puhelimessa -koulutukseen

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -koulutukseen

Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen -koulutukseen

Lisäpalvelut

Tehosta koulutuksen vaikuttavuutta ja seuraa koulutuksen tuloksia. Marckwort Oy tarjoaa myös asiakaspalvelututkimuksia mittaamaan palvelun tasoa ja sen kehitystä.

Vastaako tarpeitasi paremmin avoin asiakaspalvelukoulutus tai webinaari?

Tutustu alla olevista linkeistä koulutuksiin:

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -avoin koulutus

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -webinaari

Ole hyvä puhelimessa -avoin koulutus

Kohderyhmä

Asiakaspalvelukoulutus on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelu- tai myyntityössä toimiville sekä heidän esimiehilleen. Asiakaspalvelukoulutus voidaan toteuttaa sekä puhelinpalvelussa toimiville asiakaspalvelijoille että kasvotusten ja/tai sähköpostitse työskenteleville asiakaspalvelijoille. Koulutukseen voidaan liittää myynnillisyyttä, mikäli sille on tarvetta. 

Koulutuspaikka

Koulutus voidaan pitää joko asiakkaan tiloissa tai Marckwort Koulutusyhtiöiden tiloissa:  Keilaranta 5, 02150 Espoo.

Kustannukset

Täyttämällä alla olevan yhteydenottopyynnön saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 10 arviointiin

sini
(5)
Hyvin pitkälti kouluttajan ansiosta kurssi oli huippu!
kapu
(5)
Elävästä elämästä on aina kiva kuulla esimerkkejä, kiitos!
Keke
(5)
hyvin toimi. Case harjoittelu johdatumpaa
Arvioinnit
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 10 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 100 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelukoulutus täytä seuraavat tiedot:

Lue haastattelu aiheesta
Mystery Shopping nosti asiakaspa...

Mystery Shopping -tutkimuksesta saatiin konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön.

Asiakaspalvelun laatu on yksi tärkeimmistä asioista matkalippujen tarkastuksen haastavassa työkentässä HSL:llä.

Lue lisää