Asiakaspalvelukoulutus: Rauhoita vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla

Rauhoita vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla
Kohtaatko työssäsi vaikeita, haastavia tai uhkaavia asiakastilanteita, joissa normaali asiakaspalvelu ei tunnu riittävän? Tuntuuko, että kohtaat työssäsi kohtuuttomia valittajia tai henkilöitä, jotka eivät suostu mihinkään ehdotettuun ratkaisuun ja käyttäytyvät uhkaavasti? Tule Rauhoita vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla -koulutukseen oppimaan tehokkaita menetelmiä haastaviin tilanteisiin.
Sisältö
Asiakastyössä, jossa kohdataan uhkaavasti ja haastavasti käyttäytyviä ihmisiä, tarvitaan ammattimaista ja maanläheistä otetta. Oikeilla reagointi- ja asiakaspalvelun toimintatavoilla on mahdollista turvata sekä asiakastyytyväisyys että henkilöturvallisuus.
Rauhoita vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla -koulutuksessa opit tehokkaita, käytännön työelämässä yli 15 vuoden ajan hiottuja menetelmiä haastaviin ja uhkaaviin asiakastilanteisiin, jotka voivat olla sanallisia tai fyysisiä.
Kurssilla opit miten puhua ja käsitellä asiakkaita, jotka ovat
- aggressiivisia, hermostuneita ja vihamielisiä
- ilkeitä, verbaalisti hyökkääviä ja huutavia
- mielenterveys- ja / tai päihdeongelmista kärsiviä
- eri ikäisiä
- kohtuuttomia valittajia tai riidankylväjiä
- uhkailevia
Opit myös psykiatrian ja poliisin työssä kehitettyjä taktisia puhutusmalleja, kuten
- reflektoiva keskustelu
- kysymysten oikea asettelu
- puhumalla rauhoittaminen
- uhka-arvion tekeminen
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu sinulle asiakaspalvelutehtävissä toimiva, joka haluat oppia konkreettisia keinoja siihen, miten rauhoitat vaikeat ja uhkaavat asiakastilanteet puhumalla.
Kouluttaja
Arttu on psykiatrinen sairaanhoitaja (AMK), vanhempi rikoskonstaapeli ja kyberturvallisuuskonsultti (YAMK, MBA Security and Safety Management). Hänellä on sekä ammatillisen opettajan pedagoginen että poliisihallituksen voimankäytönkouluttajan pätevyys. Arttu on turvallisuus- ja asiakaspalvelutyön laaja-alainen osaaja. Hän on loputtoman utelias ikuinen opiskelija ja tiedon haalija.
Osallistujien palautteita Artun koulutuksista:
- ”Kouluttajan esimerkit toimintatavoista eri tilanteista olivat loistavia”
- ”Puhe- ja vuorovaikutustekniikat olivat koulutuksen parhainta antia!”
- ”Koulutus antoi käsityksen siitä, mitä skitsofreenikon päässä tapahtuu”
- ” Sinun tapasi esittää asioita rauhallisesti ja esimerkein oli erittäin hyvä.”
- "Oli kyllä kiinnostava ja ajatuksia herättävä koulutus, ja kouluttaja oli oikein hyvä ja asiallinen!"
- "Arttu oli todella hyvä, hän selitti asiat selkeästi ja vaikka tilaisuudessa oli luento-osuus, se oli kaikkea muuta kuin tylsä."
Lisätietoja
020 735 3322 tai annette(at)marckwort.fi
Aikataulu
Saatavilla myös yritykselle räätälöitynä. Pyydä tarjous.
Seuraavat toteutukset
Asiakaskokemukset
Marckwort Oy kouluttamassa OnniBusin kirjallista asiakaspalvelua
OnniBus.com on Suomen johtava kaukobussipalvelu ja yksi Suomen tunnetuimmista brändeista. OnniBus.com valitsi koulutuskumppaniksi Marckwort Oy:n.
Raumasterilla päätettiin uudistaa ja tehostaa koulutuksia
Raumaster lähti kehittämään koulutustensa tasoa yhteistyössä Marckwort Oy:n kanssa. Yritykselle oli tärkeää antaa kouluttajilleen mahdollisuus kehittää pedagogisia taitojaan ja tehdä samalla yrityksen sisäisistä koulutuksista entistä toimivampia.
Ota yhteyttä
Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani
Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään. Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...
Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä