Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
Pyydä tarjous
Sopimuksen mukaan
   
Tilauksesta
Useita paikkakuntia
Koulutus
Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen

Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen

Yrityksesi imago ja menestyminen riippuvat asiakaspalvelustanne. Selviävätkö asiakaspalvelijanne kiitoksella myös tyytymättömän asiakkaan kohtaamisesta?

Kurssilla käsitellään mm. seuraavia aihealueita: 

  • Mistä hankalat asiakastilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Millaisia taitoja tarvitaan tyytymättämön asiakkaan kohtaamisessa
  • Oikean asenteen merkitys
  • Vuorovaikutustaitojen ja ihmistuntemuksen kehittäminen
  • Oman mielen hallitseminen 
  • Rakentava vuorovaikutus erilaisten asiakastyyppien kanssa
  • Konkreettisia keinoja tilanteen ratkaisemiseksi
  • Osallistujien esimerkkien käsittely: millä keinoin tilanteet ratkaistaan sekä asiakkaan että yrityksen voitoksi

Kurssilla käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin sitä, miten vaikeatkin asiakastilanteet käännetään molempien voitoksi. Kun vaativat asiakaskohtaamiset osataan hoitaa oikein, hyötyvät niin asiakas, asiakaspalvelija kuin yritys.

Räätälöitävä asiakaspalvelukoulutus

Ennen kurssia osallistujat saavat ennakkotehtävän, jossa he kertovat konkreettisia esimerkkejä oman työnsä asiakastilanteista. Kurssin sisältö suunnitellaan osallistujien toiveet huomioiden, kurssilla voidaan käsitellä mm. miten toimia kun:

  • asiakas valittaa tuotteesta tai palvelusta
  • asiakasta on pompoteltu paikasta toiseen
  • asiakas on joutunut jonottamaan ja on ärtynyt
  • asiakas puhuu taukoamatta
  • asiakkaalla on kielteinen asenne yritykseen
  • asiakas valittaa byrokratiasta
  • asiakas loukkaa henkilökohtaisesti
  • asiakas kiroilee ja/tai huutaa
  • kyse on palvelutilanteesta, johon ei ole vastausta valmiina

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelussa toimiville henkilöille, jotka haluavat kehittää omia asiakaspalvelutaitojaan ja oppia kääntämään vaikeatkin tilanteet kaikille osapuolille positiivisiksi kokemuksiksi.

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 4 arviointiin

T P
(5)
Ennakko odotuksia parempi koulutus. Koulutus oli todella hyvä.
Sirpa
(5)
Mielestäni kouluttaja oli aivan ihana ja koulutus hyvä. Eteenpäin mentiin hyvässä vauhdissa ja koulutuksesta on varmasti apua työssämme.
m a
(5)
Koulutus yllätti positiivisesti. Paitsi että se oli oikeasti hyödyllinen ja antoi todellisia työkaluja vaativiin asiakaspuheluihin (lyhyydestään huolimatta), oli myös vetäjän hyvällä esiintymistaidolla iso merkitys mielenkiinnon ylläpidossa, kiitos hänelle.
Arvioinnit
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 4 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 103 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen täytä seuraavat tiedot:

Lue haastattelu aiheesta
Mystery Shopping nosti asiakaspa...

Mystery Shopping -tutkimuksesta saatiin konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön.

Asiakaspalvelun laatu on yksi tärkeimmistä asioista matkalippujen tarkastuksen haastavassa työkentässä HSL:llä.

Lue lisää

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: