🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Koulutus
5,0 (4 Arvioinnit)

Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen

Marckwort Koulutusyhtiöt, Useita paikkakuntia
Kesto
Sopimuksen mukaan
Hinta
Pyydä tarjous
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kesto
Sopimuksen mukaan
Hinta
Pyydä tarjous
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen

Asiakaspalvelutaidot

Yrityksesi imago ja menestyminen riippuvat asiakaspalvelustanne. Selviävätkö asiakaspalvelijanne kiitoksella myös tyytymättömän asiakkaan kohtaamisesta?

Kurssilla käsitellään mm. seuraavia aihealueita: 

  • Mistä hankalat asiakastilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Millaisia taitoja tarvitaan tyytymättämön asiakkaan kohtaamisessa
  • Oikean asenteen merkitys
  • Vuorovaikutustaitojen ja ihmistuntemuksen kehittäminen
  • Oman mielen hallitseminen 
  • Rakentava vuorovaikutus erilaisten asiakastyyppien kanssa
  • Konkreettisia keinoja tilanteen ratkaisemiseksi
  • Osallistujien esimerkkien käsittely: millä keinoin tilanteet ratkaistaan sekä asiakkaan että yrityksen voitoksi

Kurssilla käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin sitä, miten vaikeatkin asiakastilanteet käännetään molempien voitoksi. Kun vaativat asiakaskohtaamiset osataan hoitaa oikein, hyötyvät niin asiakas, asiakaspalvelija kuin yritys.

Räätälöitävä asiakaspalvelukoulutus

Ennen kurssia osallistujat saavat ennakkotehtävän, jossa he kertovat konkreettisia esimerkkejä oman työnsä asiakastilanteista. Kurssin sisältö suunnitellaan osallistujien toiveet huomioiden, kurssilla voidaan käsitellä mm. miten toimia kun:

  • asiakas valittaa tuotteesta tai palvelusta
  • asiakasta on pompoteltu paikasta toiseen
  • asiakas on joutunut jonottamaan ja on ärtynyt
  • asiakas puhuu taukoamatta
  • asiakkaalla on kielteinen asenne yritykseen
  • asiakas valittaa byrokratiasta
  • asiakas loukkaa henkilökohtaisesti
  • asiakas kiroilee ja/tai huutaa
  • kyse on palvelutilanteesta, johon ei ole vastausta valmiina

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelussa toimiville henkilöille, jotka haluavat kehittää omia asiakaspalvelutaitojaan ja oppia kääntämään vaikeatkin tilanteet kaikille osapuolille positiivisiksi kokemuksiksi.

Kustannukset

Pyydä tarjous kouluttajalta!

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä


reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Marckwort Koulutusyhtiöt
Keilaranta 10 E
02150 Espoo

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...

Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 4 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
T P
04 huhti 2014

Ennakko odotuksia parempi koulutus. Koulutus oli todella hyvä.

5/5
Sirpa
04 huhti 2014

Mielestäni kouluttaja oli aivan ihana ja koulutus hyvä. Eteenpäin mentiin hyvässä vauhdissa ja koulutuksesta on varmasti apua työssämme.

5/5
m a
04 huhti 2014

Koulutus yllätti positiivisesti. Paitsi että se oli oikeasti hyödyllinen ja antoi todellisia työkaluja vaativiin asiakaspuheluihin (lyhyydestään huolimatta), oli myös vetäjän hy...

Näytä lisätiedot
Sponsoroitu