Arvioinnit aiheesta Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen

Keskiarvo: 5

Perustuu 4 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
T P
04 huhti 2014

Ennakko odotuksia parempi koulutus. Koulutus oli todella hyvä.

5/5
Sirpa
04 huhti 2014

Mielestäni kouluttaja oli aivan ihana ja koulutus hyvä. Eteenpäin mentiin hyvässä vauhdissa ja koulutuksesta on varmasti apua työssämme.

5/5
m a
04 huhti 2014

Koulutus yllätti positiivisesti. Paitsi että se oli oikeasti hyödyllinen ja antoi todellisia työkaluja vaativiin asiakaspuheluihin (lyhyydestään huolimatta), oli myös vetäjän hy...

Näytä lisätiedot
5/5
AS
04 huhti 2014

Hyvät eväät jatkaa asiakaspalvelutilanteita

Näyttää 1-4 arviointia 4 tuloksesta