Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
Pyydä tarjous
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle

Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle, Marckwort Koulutusyhtiöt

Paranna sähköpostiasiakaspalvelua

Onko organisaatiossanne panostettu kirjallisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä?

Sähköpostiviestinnän laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksessa voidaan käsitellä mm. seuraavia teemoja

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin

  • Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
  • Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestitään tyylikkäästi:

  • Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
  • Kuinka luodaan kontakti lukijaan
  • Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
  • Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
  • Miten viestin saa positiiviseksi
  • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Eri tilanteisiin sopivat tervehdykset ja toivotukset

Kuinka varmistetaan viestin selkeys:

  • Osuva tapa otsikoida viesti
  • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
  • Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
  • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
  • Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten viestin saa osumaan napakymppiin:

  • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
  • Osuva tapa vastata kysymyksiin
  • Miten hyödynnetään asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
  • Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Vinkkejä tyytymättömän asiakkaan kohtaamiseen sähköpostitse:

  • Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen

Koulutus voidaan toteuttaa myös ruotsin tai englannin kielellä.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille sähköpostia asiakaspalvelutyössä käyttäville henkilöille. Koulutus sopii myös esimiehille, jotka työssään vastaavat asiakaspalautteisiin.

Koulutuspaikka

Koulutus voidaan pitää joko asiakkaan tiloissa tai Marckwort Koulutusyhtiöiden tiloissa Espoossa. 

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Yhteystiedot : Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 100 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijalle täytä seuraavat tiedot: