Arvioinnit aiheesta Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 12 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Osallistuin 25.8.22 koulutukseen
26 elo 2022
Antoi paljon ajattelemisen aihetta

Antoi paljon ajattelemisen aihetta miten kohtaa muita kun lahettää sähköpostia. Selkeä ja johdonmukainen kolutus.

5/5
Osallistuin 11.11.21 koulutukseen
11 marras 2021

Kokonaisuutena tosi kattava ja laadukas paketti! Tosielämästä poimitut esimerkit olivat todella havainnollistavia.

4/5
v.k.
21 tammi 2015

Hyviä ajatuksia oman sähköpostiviestinnän kehittämiseen

5/5
TR
21 tammi 2015

hyvä koulutus. asiat kerrottiin hyvin ja selkeästi, kiitos!

5/5
am
21 tammi 2015

Herätti ajatuksia ja opetti erilaisia metodeja selvitä hankalistakin asiakaspalvelutilanteista.

4/5
Mervi S
04 huhti 2014

Oli tosi kiva kouluttaja ja koulutus. Sai paljon uusia ideoita.

5/5
Päivi L
04 huhti 2014

Sain kurssilta juuri sitä mitä olin toivonutkin, eli konkreettisia esimerkkejä asiakaspalvelutilanteisiin. Kouluttaja vaikutti ammattitaitoiselta. Pidin keskustelevasta opetusty...

Näytä lisätiedot
4/5
Merja H
04 huhti 2014

Tämä kurssi olisi hyvä kaikille, joiden työhön kuuluu asiakaspalvelu sähköpostin kautta.

5/5
jb
05 joulu 2013
5/5
P.K.
05 joulu 2013

Olen tyytyväinen koulutukseen. Sain paljon ajateltavaa ja hoksasin monia juttuja jotka voi tehdä eritavalla. Erittäin hyvät koulutustilat ja hyvät tarjoilut.

5/5
K.K.
05 joulu 2013
4/5
K.M.
05 joulu 2013
Näyttää 1-12 arviointia 12 tuloksesta