🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Koulutus
5,0 (1 Arvioinnit)

Webinaari: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa

Kesto
2 tuntia
Hinta
180 EUR + alv 24 % (yht. 223,20 EUR)
Seuraava toteutus
30 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 23.5.24
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
2 tuntia
Hinta
180 EUR + alv 24 % (yht. 223,20 EUR)
Seuraava toteutus
30 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 23.5.24
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Webinaari: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa

Haastavat tilanteet hallintaan kirjallisessa asiakaspalvelussa

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?

Yhä useammin asiakkaat kohdataan sähköpostin välityksellä, chatissa tai sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalveluun näissä kanavissa kannattaa panostaa, koska se on samalla panostus asiakastyytyväisyyteen, myyntiin ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi sähköistä viestintää asiakaspalvelutyössä.

Miten onnistua kirjallisessa asiakaspalvelussa?

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Mielikuvien luominen kirjoittamalla
  • Millainen kirjoitustyyli sopii asiakaspalveluun
  • Kuinka asiakkaille voi osoittaa huomiota ja empatiaa
  • Miten parantaa viestin ymmärrettävyyttä ja selkeyttä
  • Millainen on osuva tapa viestiä

Lisäksi luvassa on case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

30 toukokuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: 23.5.24

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät sähköpostia, chattia tai somea asiakaspalvelutyössä.

Koulutus voidaan toteuttaa myös organisaatiollenne räätälöitynä valmennuksena tai webinaarina. Kysy lisää  tai soita 020 735 3320.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Kustannukset

Täytä alla oleva yhteydenottopyyntö, niin saat lisätietoa ja voit pyytää tarjouksen räätälöidystä koulutuksesta.

Koulutuksen hintaan sisältyy digitaalinen versio kirjasta "Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse - opas asiakaspalvelijoille ja esimiehille". Yrityskirjat 2013.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä


reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Marckwort Koulutusyhtiöt
Keilaranta 10 E
02150 Espoo

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...

Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 1 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Arja
29 huhti 2019
Tehokas paketti

Aika oli käytetty hyvin, ei turhaa jaarittelua vaan täyttä asiaa koko varattu aika. Kaikki tärkeimmät osa-alueet käytiin läpi, vanhalle konkarillekin tuli uusia näkökulmia.

Sponsoroitu