Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen 19.4.2019

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
1,5 tuntia
80 EUR + alv 24 %
19.4.2019 10:00
Haku päättyy: 17.4.2019
suomi
   
Verkossa/etänä
Verkkokurssit

Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen 19.4.2019

Asiaa asiakaspalvelusta -webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse, ch

Panosta sähköiseen asiakaspalveluun

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?

Yhä useammin asiakkaat kohdataan sähköpostin välityksellä, chatissa tai sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalveluun näissä kanavissa kannattaa panostaa, koska se on samalla panostus asiakastyytyväisyyteen, myyntiin ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -koulutuksen sisältö

Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi viestintää. Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa kirjallista viestintää asiakaspalvelutyössä.

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  1. Mielikuvien luominen kirjoittamalla
  2. Millainen kirjoitustyyli sopii asiakaspalveluun
  3. Kuinka asiakkaille voi osoittaa huomiota ja empatiaa
  4. Miten parantaa viestin ymmärrettävyyttä ja selkeyttä
  5. Millainen on osuva tapa viestiä

Lisäksi luvassa on case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.

Koulutus voidaan toteuttaa myös organisaatiollenne räätälöitynä valmennuksena tai webinaarina.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille niille, jotka käyttävät sähköpostia, chattia tai somea asiakaspalvelutyössä.

KOULUTUS VOIDAAN TOTEUTTAA MYÖS ORGANISAATIOLLESI RÄÄTÄLÖITYNÄ VALMENNUKSENA TAI WEBINAARINA. Klikkaa itsesi kotisivuillemme ja pyydä tarjous tai soita: 020 735 3320.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 90 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen 19.4.2019 täytä seuraavat tiedot: