Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Panosta sähköiseen asiakaspalveluun
Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?
Yhä useammin asiakkaat kohdataan sähköpostin välityksellä, chatissa tai sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalveluun näissä kanavissa kannattaa panostaa, koska se on samalla panostus asiakastyytyväisyyteen, myyntiin ja yrityskuvan vahvistamiseen.
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -koulutuksen sisältö
Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi viestintää. Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa kirjallista viestintää asiakaspalvelutyössä.
Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:
- Mielikuvien luominen kirjoittamalla
- Millainen kirjoitustyyli sopii asiakaspalveluun
- Kuinka asiakkaille voi osoittaa huomiota ja empatiaa
- Miten parantaa viestin ymmärrettävyyttä ja selkeyttä
- Millainen on osuva tapa viestiä
Lisäksi luvassa on case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.
Koulutus voidaan toteuttaa myös organisaatiollenne räätälöitynä valmennuksena tai webinaarina.
Kohderyhmä
Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät sähköpostia, chattia tai somea asiakaspalvelutyössä.
VOIMME TOTEUTTAA KOULUTUKSEN MYÖS ORGANISAATIOLLESI RÄÄTÄLÖITYNÄ VALMENNUKSENA TAI WEBINAARINA. Klikkaa itsesi kotisivuillemme ja pyydä tarjous tai soita: 020 735 3320.
Kouluttaja
Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).
Ota yhteyttä
Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani
Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään. Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...
Yhteystiedot
Marckwort Koulutusyhtiöt
Arvioinnit
Keskiarvo: 5
Perustuu 1 arviointiinSaadaksesi lisätietoa aiheesta Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen täytä seuraavat tiedot: