Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
1,5 tuntia
90 EUR + alv 24 %
30.8.2019 10:00
Haku päättyy: 2 vrk ennen koulutusta
suomi
   
Verkossa/etänä
Verkkokurssit

Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen 25.4.2019, Marckwort Koulutusyhtiöt

Panosta sähköiseen asiakaspalveluun

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?

Yhä useammin asiakkaat kohdataan sähköpostin välityksellä, chatissa tai sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalveluun näissä kanavissa kannattaa panostaa, koska se on samalla panostus asiakastyytyväisyyteen, myyntiin ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -koulutuksen sisältö

Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi viestintää. Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä siihen, miten kehittää omaa kirjallista viestintää asiakaspalvelutyössä.

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  1. Mielikuvien luominen kirjoittamalla
  2. Millainen kirjoitustyyli sopii asiakaspalveluun
  3. Kuinka asiakkaille voi osoittaa huomiota ja empatiaa
  4. Miten parantaa viestin ymmärrettävyyttä ja selkeyttä
  5. Millainen on osuva tapa viestiä

Lisäksi luvassa on case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.

Koulutus voidaan toteuttaa myös organisaatiollenne räätälöitynä valmennuksena tai webinaarina.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät sähköpostia, chattia tai somea asiakaspalvelutyössä.

VOIMME TOTEUTTAA KOULUTUKSEN MYÖS ORGANISAATIOLLESI RÄÄTÄLÖITYNÄ VALMENNUKSENA TAI WEBINAARINA. Klikkaa itsesi kotisivuillemme ja pyydä tarjous tai soita: 020 735 3320.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi

Arvioinnit

Arja
(5)
Aika oli käytetty hyvin, ei turhaa jaarittelua vaan täyttä asiaa koko varattu aika. Kaikki tärkeimmät osa-alueet käytiin läpi, vanhalle konkarillekin tuli uusia näkökulmia.
Arvioinnit
Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 1 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 96 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen täytä seuraavat tiedot: