Mark Richard's Business English Oy

paikassa Useita paikkakuntia (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Mark Richard's Business English Oy

Kielikoulutusta yrityksen yksilöllisiin tarpeisiin räätälöitynä

MRBE Oy on kielikoulu, jolla on 25 vuoden kokemus kielikurssien järjestämisestä yrityksille Suomessa. Tasokas kielikoulutus auttaa yrityksiä, valtion virastoja ja koulutuslaitoksia kehittymään kansainvälisen toiminnan ja vuorovaikutuksen alalla MRBE Oy:n viiden askeleen menetelmä antaa parhaan mahdollisen vastineen sijoituksellesi.

• Teemme yrityksessänne täydellisen kielitaitoarvioinnin veloituksetta.
  • Ammattimainen ja joustava koulutus, jossa työhön liittyvä materiaali on olennainen osa kielikurssia.
  • Ammattitaitoiset kouluttajamme ovat syntyperäisiä kielen puhujia ja kaikilla on yli 10–20 vuoden kokemus opettamisesta Suomessa.
  • Seuraamme osallistujien edistymistä ja pyydämme palautetta varmistaaksemme kurssimenestyksen.
  • Yksilölliset loppuarvioinnit ja raportit tarvittaessa.

MRBE Oy:n palveluja käyttäessäsi maksat vain kielen opiskelusta, MRBE kustantaa kaiken muun ennakkotesteistä ja tarvekartoituksista loppuarviointiin saakka. Kaikki opettajat ovat syntyperäisiä kielen puhujia, ja heillä on laaja kokemus työelämän eri aloilta. Ota yhteyttä ja sovi ilmaisesta kielitaitoarvioinnista, jotta saat selville yrityksenne valmiudet toimia kansainvälisellä tasolla.

"Yhteistyö MRBE:n kanssa on sujunut hienosti. Toimintamalli on erittäin joustava ja kouluttajamme John on suunnitellut kokonaisuudet huolella omiin toiveisiimme ja tarpeisiimme pohjautuen. Koen, että MRBE tarjoaa laadukkaita kielikoulutuspalveluja ja pitää hyvää huolta asiakkaistaan."

"Kiva kurssi, opetuksen aihetta ovat kiinnostavia ja monipuolisia."

"Mielestäni tärkeä asia koulutuksessa on, että kouluttaja huomioi ja kuuntelee, mitä koulutettava kielikoulutukselta haluaa ja osaa räätälöidä opetuksen sen mukaan. Kokemukseni mukaan, opetus ei ole keskittynyt vain kielen opiskeluun. Olen oppinut kielikoulutuksen aikana paljon toisen maan kulttuurista ja historiasta. Välillä on uppouduttu filosofisiin pohdiskeluihin. Hyvä kouluttaja osaa olla sensitiivinen, millaiseksi juuri sen hetkinen oppimistilanne tulee rakentaa."

In English

Mark Richard's Business English Oy

MRBE Oy is a language school with 25 years' experience in Finland, helping companies, government organisations and educational establishments improve their ability to act, interact and deliver on the international stage. Our 5 step method is proven to achieve the highest possible return on investment through

• Complete language assessment of your organisation free of charge
  • Customers work-related material is an integral part of the course
  • Our trainers are native, qualified and have well over 10 and 20 years’ experience of teaching in Finland
  • Attendances monitored and feedback requested to ensure successful course progression
  • End of course individual evaluation and report on request

Therefore, with MRBE Oy your investment goes purely on the language training itself, we cover everything else from pre-course testing and needs analyses to final evaluation. All our teachers are native and fully qualified with a vast array of business backgrounds. Pleasecontact usfor your organisations free language assessment to see how prepared you are for the international market.

"I participate in the Finnish for foreigners training at my workplace every week. Our teacher Outi is very nice and has good teaching methods. She listens to our input and we can ourselves determine how fast the lessons advance."

Kiinnostuitko Mark Richard's Business English Oy:n koulutustarjonnasta?

Täytä yhteystietolomake ja saat lisätietoa koulutuksista. Lisäksi voit pyytää tarjousta kiinnostavasta koulutuksesta. Kurssikohtaiset tiedot Mark Richard's Business English Oy:n tarjonnasta löydät koulutuslistauksesta.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kielet
Englanti Kesto Hinta Paikka Alkaa
Business English Useita (2)
Englannin kielen kurssi yrityksille ja organisaatioille Useita (2)
Ruotsi
Ruotsin kielen kurssi Useita (2)
Suomi / Finnish
Finnish for foreigners Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Mark Richard's Business English Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kaisaniemenkatu 4 A
00100 Helsinki

Puhelin: 0961240362
www.mrbe.net

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 19 arviointiin
Kirjoita arviointi
Arne De Pontieu, Nitro Games
18 maalis 2024
Very enjoyable lessons

I had Jonna as my teacher, it was very nice how the lessons are adjusted based on the wants and needs of the participants.

Mirko Luparelli, Nitro Games
01 maalis 2024
Friendly, clear and flexible tutoring

The lessons with Jonna have been both useful and cheerful. She was of great help in understanding the intricacies of the language and overcome the intimidation which comes with ...

Näytä lisätiedot
Szabolcs Sarosi
31 loka 2023
Fun and efficient

I was very happy how Maija approached the lessons and I have improved a lot! Thank you!

Sponsoroitu