Koulutussarja Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi, osat 1-3
Marketing Finland
Koulutussarja Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi, osat 1-3
Vaikuttajamarkkinointi on noussut tiiviiksi osaksi yritysten markkinointimixiä ja vaikuttajien panos yritysten tuotteiden ja palveluiden tunnettuuden lisäämisessä tunnustetaan yhä vahvemmin. Tässä kolmiosaisessa webinaarisarjassa puhutaan siitä, mitä tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa, miten sitä käytännössä tehdään, mitä kanavia kannattaa valita ja miten sen tuloksia mitataan.
Pakettiin kuuluvat webinaarisarjan kaikki kolme osaa:
- 16.2.2023 Osa 1: Vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu: Miten luodaan tuloksellinen pohja vaikuttajamarkkinoinnin tekemiselle?
- 16.3.2023 Osa 2: Miten luodaan brändin kohderyhmää resonoiva vaikuttajamarkkinoinnin konsepti kanavalähtöisesti?
- 19.4.2023 Osa 3: Miten vaikuttajamarkkinointia voi mitata liiketoiminnan tavoitteisiin peilaten?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Koulutussarja Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi, osat 1-3, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Markkinointijohtajat, markkinointipäälliköt, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijat, some- ja digimarkkinoinnin asiantuntijat sekä strategit.
Kouluttaja
Kouluttajina Dagmarin asiantuntijat:
- Susanna Öster, Creative Content & Influencer Specialist
- Sarah Grünn, Project Manager & Head of Influencer Marketing
- Mikko Wivolin, Creative Content & Influencer Specialist
- Ilkka Keskiväli, Director, Advanced Analytics
Kustannukset
Hinta: 229 e (Marketing Finlandin jäsenet) / 399 e (ei-jäsen). Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ota yhteyttä
Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!
Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...
Yhteystiedot
Marketing Finland
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Koulutussarja Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi, osat 1-3 täytä seuraavat tiedot: