
Myyntifunneli 2: digitaaliset asiakaspolut
Olet varmasti huomannut, että vanhat markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet ovat käyneet tehottomiksi? Yrityksesi markkinointi ja myynti vaatii nyt täyden huomiosi. Asiakaspolku on siirtynyt verkkoon, se on lähes 30 kosketuspintaa pitkä ja asiakas haluaa kulkea tuota polkua kaikessa rauhassa ilman, että hän joutuu kontaktoimaan yrityksesi myyjää. Nyt on aika kuopata perinteinen markkinoinnin vuosikello ja alkaa rakentaa digitaalisia asiakaspolkuja. Asiakaspolkujen avulla teet asiakkaan matkan prospektista liidiksi, liidistä diiliksi ja diilistä suosittelijaksi mahdollisimman helpoksi ja tehokkaaksi.
Koulutuksen sisältö
- Mikä on digitaalinen asiakaspolku?
- Kuinka asiakaspolku suunnitellaan?
- Miten ostamisesta tehdään asiakkaalle mahdollisimman helppoa?
- Miten asiakaspolkua mitataan?
- Miten hyödynnät dataa?
Koulutus on toinen osa Myyntifunneli-webinaarisarjaa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Myyntifunneli 2: digitaaliset asiakaspolut, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Webinaari sopii erityisen hyvin asiantuntijayritysten kasvun hakijoille sekä markkinoinnin ja myynnin päättäjille yrityksen kokoon katsomatta.
Aikataulu
4.5.2023 klo 10:00 - 11:00
Koulutuspaikka
Etäkoulutus GoToWebinar ja Marketing Finland Academy
Kouluttaja
Markkinointi Meemi Oy:n yrittäjä, Jonna Lönnroth, tarjoaa tässä webinaarissa sinulle rakettilähdön digitaalisen asiakaspolun suunnitteluun.
Kustannukset
Normaalihinta: 150 €
Jäsenhinta Marketing Finlandin jäsenille: 85 €
Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Marketing Finland Academy -lisenssiin. Osa 2 (digitaaliset asiakaspolut) on maksuton MMA:n jäsenille.
Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Paketti ostettavissa verkkokaupasta omana tuotteenaan.
Hintoihin lisätään alv. 24%.
Ota yhteyttä
Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!
Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...
Yhteystiedot
Marketing Finland
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myyntifunneli 2: digitaaliset asiakaspolut täytä seuraavat tiedot: