
Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen
Lojaliteetti- eli kanta-asiakasohjelmien tehtävä ei ole tarjota alennusta tai bonusta, vaan tarjota brändistä johdettua, merkityksellistä ja kumuloituvaa arvoa asiakkaille. Uskolliset asiakkaat tuovat 70-80% liikevaihdosta ja ovat ainoa syy brändin olemassaololle, siksi heidät tulee huomioida ja palkita heille relevantilla tavalla.
Strategisella lojaliteettiohjelmalla kasvatetaan kumuloituvaa asiakasarvoa ja -uskollisuutta pitkällä aikajänteellä, kuten myös katetta, sortumatta jatkuviin alennuksiin ja rahanarvoisiin etuihin. Niillä kerätään vapaaehtoisesti luovutettua henkilökohtaista dataa markkinoinnin ja palveluiden personoimiseksi sekä avataan suora kommunikaatiokanava asiakkaisiin. Siksi niihin investoidaan edelläkävijämarkkinoilla.
Koulutuksen sisältö
- Jos ei alennus- tai bonusohjelma, niin mikä oikein on strateginen lojaliteettiohjelma?
- Mikä on asiakaskokemuksen rooli strategisessa lojaliteettiohjelmassa?
- Lojaliteettistrategia on kuin liiketoimintasuunnitelma, aina yksilöllinen, ja kertoo kuinka luodaan asiakasuskollisuutta ja myyntiä kasvattava strateginen lojaliteettiohjelma brändille uskollisesti?
- Kuinka maailman parhaat lojaliteettiohjelmat toteutetaan edelläkävijämarkkinoilla Yhdysvalloissa, Britanniassa ja Australiassa?
- Case-esimerkkejä niin lojaliteettiohjelmista, kuin myös lojaliteettistrategioista maailmalta.
Koulutus on kolmas osa Myyntifunneli-webinaarisarjaa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Aikataulu
16.5.2023 klo 10:00 - 11:30
Koulutuspaikka
Etäkoulutus GoToWebinar ja Marketing Finland Academy
Kouluttaja
Olli Kallioinen, Buddy Loyalty Oy
Kustannukset
Normaalihinta: 150 €
Jäsenhinta Marketing Finlandin jäsenille: 85 €
Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Marketing Finland Academy -lisenssiin.
Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Paketti ostettavissa verkkokaupasta omana tuotteenaan.
Hintoihin lisätään alv. 24%.
Ota yhteyttä
Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!
Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...
Yhteystiedot
Marketing Finland
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen täytä seuraavat tiedot: