Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen

Marketing Finland
Yhteenveto
1,5 tuntia
85 EUR + alv 24% (yht. 105,40 EUR)
16.5.2023
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Marketing Finland Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen

Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen

Lojaliteetti- eli kanta-asiakasohjelmien tehtävä ei ole tarjota alennusta tai bonusta, vaan tarjota brändistä johdettua, merkityksellistä ja kumuloituvaa arvoa asiakkaille. Uskolliset asiakkaat tuovat 70-80% liikevaihdosta ja ovat ainoa syy brändin olemassaololle, siksi heidät tulee huomioida ja palkita heille relevantilla tavalla.

Strategisella lojaliteettiohjelmalla kasvatetaan kumuloituvaa asiakasarvoa ja -uskollisuutta pitkällä aikajänteellä, kuten myös katetta, sortumatta jatkuviin alennuksiin ja rahanarvoisiin etuihin. Niillä kerätään vapaaehtoisesti luovutettua henkilökohtaista dataa markkinoinnin ja palveluiden personoimiseksi sekä avataan suora kommunikaatiokanava asiakkaisiin. Siksi niihin investoidaan edelläkävijämarkkinoilla.

Koulutuksen sisältö

  • Jos ei alennus- tai bonusohjelma, niin mikä oikein on strateginen lojaliteettiohjelma?
  • Mikä on asiakaskokemuksen rooli strategisessa lojaliteettiohjelmassa?
  • Lojaliteettistrategia on kuin liiketoimintasuunnitelma, aina yksilöllinen, ja kertoo kuinka luodaan asiakasuskollisuutta ja myyntiä kasvattava strateginen lojaliteettiohjelma brändille uskollisesti?
  • Kuinka maailman parhaat lojaliteettiohjelmat toteutetaan edelläkävijämarkkinoilla Yhdysvalloissa, Britanniassa ja Australiassa?
  • Case-esimerkkejä niin lojaliteettiohjelmista, kuin myös lojaliteettistrategioista maailmalta.

Koulutus on kolmas osa Myyntifunneli-webinaarisarjaa. 

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Aikataulu

16.5.2023 klo 10:00 - 11:30

Koulutuspaikka

Etäkoulutus GoToWebinar ja Marketing Finland Academy

Kouluttaja

Olli Kallioinen, Buddy Loyalty Oy

Kustannukset

Normaalihinta: 150 €

Jäsenhinta Marketing Finlandin jäsenille: 85 €

Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Marketing Finland Academy -lisenssiin.

Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Paketti ostettavissa verkkokaupasta omana tuotteenaan.


Hintoihin lisätään alv. 24%.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!

Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti  kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...


Lue lisää kouluttajasta Marketing Finland ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marketing Finland

Hitsaajankatu 24
Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,9)
Perustuu 10 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen täytä seuraavat tiedot: