🌲 Metsästätkö tilaisuuteenne valovoimaista puhujaa? Etsitkö oikeanlaista innostajaa? Löydät sivustoltamme nyt uutuutena Speakersforumin laajan puhuja- ja juontajakattauksen »

Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2

Marketing Finland
Yhteenveto
1 tunti
85 EUR + alv 24 % (yht. 105,40 EUR)
16.3.2023 10.00
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Vaikuttajamarkkinointi: kanavan valinta, osa 2

Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2

Miten luodaan brändin kohderyhmää resonoiva vaikuttajamarkkinoinnin konsepti kanavalähtöisesti?

Vaikuttajamarkkinoinnin sisältöjä voi ohjata kattokonsepti tai brändin ja vaikuttajan yhdessä ideoima jalkautus valituissa kohtaamispisteissä. Konsepti mahdollistaa erillisten vaikuttajasisältöjen sukunäköisyyden ja yhtenäisen viestin. Se tarjoaa yleisön lisäksi myös vaikuttajille enemmän tarttumapintaa itse brändiin, sen missioon ja arvoihin. Näin myös vaikuttajien sisältösuunnittelua ohjaa tunne ja sisällöillä voidaan tavoitella korkeampaa huomioarvoa.

Koulutus on toinen osa Tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin-webinaarisarjaa. Sarjan osat ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Elearning Academy-lisenssiin.

Webinaarin sisältö

Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:

  • Minkälaiset elementit tulee ottaa huomioon konseptin suunnittelussa?
  • Kohderyhmäajattelu konseptisuunnittelun tukena
  • Kattokonseptin jalkautus vai itsenäinen vaikuttajakonsepti?
  • Mitä kanavalähtöinen sisältö tarkoittaa?

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Markkinointijohtajat, markkinointipäälliköt, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijat, some- ja digimarkkinoinnin asiantuntijat sekä strategit.

Kustannukset

Marketing Finlandin jäsenille 85 e/koulutus, ei-jäsenille 150 e/koulutus. Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Hintoihin lisätään alv. 24%.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!

Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti  kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...


Lue lisää kouluttajasta Marketing Finland ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marketing Finland

Hitsaajankatu 24
Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,9)
Perustuu 10 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2 täytä seuraavat tiedot: