
Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2
Miten luodaan brändin kohderyhmää resonoiva vaikuttajamarkkinoinnin konsepti kanavalähtöisesti?
Vaikuttajamarkkinoinnin sisältöjä voi ohjata kattokonsepti tai brändin ja vaikuttajan yhdessä ideoima jalkautus valituissa kohtaamispisteissä. Konsepti mahdollistaa erillisten vaikuttajasisältöjen sukunäköisyyden ja yhtenäisen viestin. Se tarjoaa yleisön lisäksi myös vaikuttajille enemmän tarttumapintaa itse brändiin, sen missioon ja arvoihin. Näin myös vaikuttajien sisältösuunnittelua ohjaa tunne ja sisällöillä voidaan tavoitella korkeampaa huomioarvoa.
Koulutus on toinen osa Tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin-webinaarisarjaa. Sarjan osat ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Elearning Academy-lisenssiin.
Webinaarin sisältö
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
- Minkälaiset elementit tulee ottaa huomioon konseptin suunnittelussa?
- Kohderyhmäajattelu konseptisuunnittelun tukena
- Kattokonseptin jalkautus vai itsenäinen vaikuttajakonsepti?
- Mitä kanavalähtöinen sisältö tarkoittaa?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Markkinointijohtajat, markkinointipäälliköt, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijat, some- ja digimarkkinoinnin asiantuntijat sekä strategit.
Kustannukset
Marketing Finlandin jäsenille 85 e/koulutus, ei-jäsenille 150 e/koulutus. Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Hintoihin lisätään alv. 24%.
Ota yhteyttä
Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!
Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...
Yhteystiedot
Marketing Finland
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2 täytä seuraavat tiedot: