
Vaikuttajamarkkinointi: mittaaminen, osa 3
Miten vaikuttajamarkkinointia voi mitata liiketoiminnan tavoitteisiin peilaten?
Usein vaikuttajamarkkinoinnin mittarit pureutuvat vahvasti vaikuttajan sisällön ja kanavien lukuihin, mutta miten voimme mitata yhteistyön vaikutusta asetettuihin liiketoiminnan tavoitteisiin? Mitkä tavoitteet ovat sellaisia, joihin tulee valmistautua hyvissä ajoin ennen kampanjan alkua ja minkälaisia kriteereitä esimerkiksi myynnin seurannalla tulee olla?
Koulutus on kolmas osa Tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin-webinaarisarjaa. Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Elearning Academy-lisenssiin.
Webinaarin sisältö
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
- Miten määrälliset ja laadulliset mittarit eroavat toisistaan?
- Miten mielikuvallisia tavoitteita voi mitata?
- Miksi myyntidataa olisi hyvä päivätasolla?
- Mitä muita vaihtoehtoja vaikuttajamarkkinoinnin mittaamiseen on saatavilla?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: mittaaminen, osa 3, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Markkinointijohtajat, markkinointipäälliköt, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijat, some- ja digimarkkinoinnin asiantuntijat sekä strategit.
Kustannukset
Marketing Finlandin jäsenille 85 e/koulutus, ei-jäsenille 150 e/koulutus. Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Hintoihin lisätään alv. 24%.
Ota yhteyttä
Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!
Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...
Yhteystiedot
Marketing Finland
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: mittaaminen, osa 3 täytä seuraavat tiedot: