Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu, osa 1
Marketing Finland
Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu, osa 1
Vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu: Miten luodaan tuloksellinen pohja vaikuttajamarkkinoinnin tekemiselle?
Strateginen suunnittelu tukee toimenpiteiden suunnittelua sekä helpottaa tulevaisuuden päätöksentekoa. Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi onkin jo monelle tuttu aihe, mutta mitä vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu käytännössä tarkoittaa?
Koulutuksessa jaamme käytännön vinkkejä vaikuttajamarkkinoinnin strategiseen suunnitteluun sekä linjauksien tekoon.
Koulutus on ensimmäinen osa Tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin-webinaarisarjaa. Sarjan osat ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen.
Webinaarin sisältö
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
- Millaista on onnistunut vaikuttajamarkkinointi?
- Mitä vaikuttajamarkkinoinnin linjaukset tarkoittavat?
- Miten markkinoinnin tavoitteet voi jalkauttaa vaikuttajamarkkinoinnin tekemiseen?
- Minkälaista on kuluttajalähtöinen sisältösuunnittelu?
- Mitä on Value-driven ajattelu vaikuttajamarkkinoinnin kontekstissa?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu, osa 1, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Markkinointijohtajat, markkinointipäälliköt, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijat, some- ja digimarkkinoinnin asiantuntijat sekä strategit.
Kustannukset
Marketing Finlandin jäsenille 85 e/koulutus, ei-jäsenille 150 e/koulutus. Yhteishinta koko paketille 229/399 e (3 koulutusta). Hintoihin lisätään alv. 24%.
Ota yhteyttä
Marketing Finland

Luomme elinvoimaa uudistamalla yhdessä markkinointia ja viestintää!
Marketing Finland on yhteisö kaikille, jotka haluavat menestyä ja kasvaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Edistämme markkinointi- ja viestintäpositiivista organisaatiokulttuuria Suomessa. Vaikutamme aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa kuten World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA) ja International Communications Consultancy Organisations (ICCO). Tuomme kansainvälistä alan osaamista Suomeen muun muassa kouluttamalla, järjestämällä tapahtumia ja alan kilpailuja sekä MRKTNG-median kautta. Meillä on lähes 500 yritys- ja yhteisöjäsentä, jotka ostavat...
Yhteystiedot
Marketing Finland
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu, osa 1 täytä seuraavat tiedot: