Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön

Markkinointi-instituutti
Yhteenveto
Kesto: 2 kuukautta
Hinta: 1 100 EUR + alv 24 % (yht. 1 364 EUR)
Haku päättyy: 2.9.2019
Aloituspäivämäärä: 9.9.2019
   
Paikkakunta: Espoo
Koulutustyyppi: Avoin koulutus

Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön

#Education#

Tee asiakaslähtöistä markkinointiviestintää

Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Irtaudu oman organisaatiosi myyntijargonista ja niksauta näkökulmasi asiakkaan perspektiiviin. Tässä sisältömarkkinoinnin koulutuksessa opit tuottamaan tuloksellisia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin.

Näkyvätkö markkinoinnin toimenpiteiden tulokset euroina viivan alla? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin osaamisesi. Opit tekemään sisältöjä, jotka tuottavat paitsi lisäarvoa asiakkaallesi myös tulosta organisaatiollesi. 

Asiakkaan ostokäyttäytymiseen perustuvaa sisällöntuotantoa 

Koulutuksessa opit ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Oivallat, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa eri asiakassegmenteille niiden tarpeiden ja kiinnostuksenkohteiden mukaan. Opit valitsemaan toimivimmat kanavat asiakkaan tavoittamiseksi.

Koulutuksessa tutustut muun muassa asiakaslähtöisyyden kehitysohjelmaan, LLTA-malliin, hyvän sisällön kennoon ja siihen, miten voit rakentaa sisältömarkkinoinnin vuosikellon asiakasnäkökulmasta.

Lisäksi motivoidut hyödyntämään organisaatiosi asiantuntijoiden osaamista sisällöntuotannossa. Ennen kaikkea opit keskittymään sisällöntuotannossa siihen olennaiseen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville.

Koulutuksen kesto ja aikataulu

Koulutus kestää 2 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävät verkossa, 1 koulutuspäivä sekä 2-4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus on 3 op.

Koulutuksen sisältö

Orientoiva verkko-opiskelujakso

Opinnot alkavat itsenäisellä etäopiskelujaksolla, jonka aikana perehdyt koulutuksen perusasioihin ja tunnistat oman lähtötasosi. Etäjaksolla tutustut materiaaleihin ja teet ennakkotehtäviä omaan tahtiisi verkossa.

Koulutuspäivän teemat

Asiakaslähtöisyys

  • mitä se on ja mitä se ei ole
  • kolme askelta asiakaslähtöisyyteen
  • katse ’omasta navasta’ asiakkaaseen

Asiakasymmärrys

  • oston motiivit
  • asiakkaan ostokäyttäytyminen
  • sisältöstrategiamalli

Merkitys

  • tuotteesta arvoon
  • merkitystä metsästämässä
  • hyvän sisällön kenno
  • LLTA-malli

Kouluttaja

Kati Keronen, Founder & CEO, Valoria Oy

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1100€ + alv 24 %

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Aikuiskoulutus ja oma työsi sopivat saumattomasti yhteen. Markkinointi-instituutin koulutuksissa opit tekemään oman työsi paremmin, tuoreemmin ja varmemmin.  Hyödynnät liike-elämän arvostettujen asiantuntijoiden oppeja ja opiskelijakollegoidesi kokemuksia omassa työssäsi. Uusi otteesi työhön innostaa sinua ja työyhteisöäsi! Täydennä ja laajenna osaamistasi: syvenny omaan erikoisalaasi – tai...


Lue lisää kouluttajasta Markkinointi-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Markkinointi-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.markinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön täytä seuraavat tiedot: