Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Markkinoinnin strateginen rooli

Markkinointi-instituutti
Yhteenveto
Kesto: 2 kuukautta
Hinta: 1 100 EUR + alv 24 % (yht. 1 364 EUR)
Haku päättyy: 25.2.2019
Aloituspäivämäärä: 4.3.2019
   
Paikkakunta: Espoo
Koulutustyyppi: Avoin koulutus

Markkinoinnin strateginen rooli

#Education#

Ota markkinointiviestintä strategian osaksi

Mitä markkinointiviestinnän johtaminen tarkoittaa koko liiketoiminnan näkökulmasta? Tässä koulutuksessa opit edistämään organisaation strategian toteutumista markkinointiviestinnän keinoin. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.

Markkinointiviestinnän johtaminen tavoitteiden tukena

Hae uusia johtajuuden oppeja markkinointiviestintään ja edistä strategian toteutumista oman organisaatiosi markkinointiviestinnällä. Tässä koulutuksessa perehdyt liiketoimintaan helikopteriperspektiivistä, oman markkinointitoimintosi ulkopuolelta. Luot yhteistä näkemystä organisaatioon siitä, miten markkinointiviestintä tukee yhteisten tavoitteiden saavuttamista. 

Teet opintojen aikana omaan työhösi liittyviä harjoituksia, joiden avulla kehität markkinointiviestinnän johtamista jo koulutuksen aikana. 

Lisätietoa koulutuksesta

Koulutus sopii myös sinulle, joka haluat kehittää markkinointiviestinnän johtamiskäytäntöjä uusin strategisin opein. Kurssi on osa markkinointiviestinnän alan erikoisammattitutkintoa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Markkinoinnin strateginen rooli, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu markkinoinnin, myynnin tai viestinnän asiantuntijoille ja esimiehille sekä vastaaviin tehtäviin siirtyville. Koulutus sopii myös sinulle, joka haluat kehittää markkinointiviestinnän johtamiskäytäntöjä uusin strategisin opein.

Koulutuksen kesto ja aikataulu

Koulutus kestää 2 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävät verkossa, 1 koulutuspäivä sekä 2-4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus on 2 op.

Koulutuksen sisältö

Opinnot alkavat itsenäisellä etäopiskelujaksolla, jonka aikana perehdyt koulutuksen perusasioihin ja tunnistat oman lähtötasosi. Jaksolla tutustut materiaaleihin ja teet ennakkotehtäviä omaan tahtiisi verkossa.

Koulutuspäivän teemat

  • Moderni johtaja näkemyksellisyyden ja tuloksellisuuden yhdistäjänä
  • Markkinointiviestinnän tuloksekas johtaminen ylimmän johdon silmin
  • Tehokkaan strategiatyön työkalupakki
  • Strateginen suunnittelu ja strateginen ketteryys – ystävät vai viholliset?
  • Sillanrakennus organisaation strategiasta oman vastuualueen kehittämiseen
  • Strategian toteutuksen abc: viestintää, vaikuttamista ja vahvoja tekoja
  • Osallistuminen ja osallistaminen strategiapolulla
  • Strategian toteutuksen ja tulosten edistäminen ja arviointi omalla vastuualueella 
  • Oma rooli ja kehityspolku vahvana strategiavaikuttajana

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1100 € + alv 24%

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Markkinoinnin strateginen rooli? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Aikuiskoulutus ja oma työsi sopivat saumattomasti yhteen. Markkinointi-instituutin koulutuksissa opit tekemään oman työsi paremmin, tuoreemmin ja varmemmin.  Hyödynnät liike-elämän arvostettujen asiantuntijoiden oppeja ja opiskelijakollegoidesi kokemuksia omassa työssäsi. Uusi otteesi työhön innostaa sinua ja työyhteisöäsi! Täydennä ja laajenna osaamistasi: syvenny omaan erikoisalaasi – tai...


Lue lisää kouluttajasta Markkinointi-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Markkinointi-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.markinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Markkinoinnin strateginen rooli täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

UEF Executive MBA 100 op

Johdon ja asiantuntijoiden koulutusohjelma, jonka käytyäsi saat käyttöösi arvostetun EMBA -nimikkeen. Ohjelma kehittää sekä yksilöä että koko organisaatiota.