Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti

Markkinointi-instituutti
Yhteenveto
n. 1,5 v
4 850 EUR + alv 24 % (yht. 6 014 EUR)
joustava aloitus
Haku päättyy: 31.8.2019
   
Espoo
Avoin koulutus

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti

Perehdy kiinnostuksesi mukaan esim. kansainväliseen markkinointiin, markkinointipsykologiaan, asiakaskokemukseen tai uusiin markkinointiteknologioihin – oppimispolku rakentuu tukemaan omia ja työnantajasi tarpeita. Saat Suomen parhaiden markkinointikouluttajien palvelut nyt yhdellä iskulla.

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti on moderni valmennuksellinen kokonaisuus, jonka käytyäsi ymmärrät nykyaikaisen markkinoinnin ekosysteemin ja osaat hyödyntää markkinoinnin työkaluja ja kanavia tehokkaasti.

Sertifikaatti luo vankan perustan tulokselliselle markkinointiviestinnälle; vahva strateginen markkinointiosaaminen yhdistettynä viimeisimpään markkinoinnin tietouteen sekä käytännön toteutuksiin antaa erinomaiset valmiudet kehittää minkä tahansa organisaation markkinointia.

Kursseja alkaa ympäri vuoden, joten voit aloittaa opinnot milloin tahansa. Sertifikaatti myönnetään kun olet suorittanut kaikki vaadittavat koulutusjaksot kahden vuoden määräajassa. Sertifikaatin myöntävät Markkinointi-instituutti ja Mainostajien Liitto yhteistyössä.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Markkinointiammattilaisen sertifikaatti, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti on tarkoitettu sinulle, joka haluat kasvaa markkinoinnin ammattilaisena ja päivittää osaamistasi. Tämä kokonaisuus antaa vankan pohjan myös sinulle, joka vastaat markkinoinnista oman työsi ohella tai suunnittelet vaihtavasi alaa. 

Aikataulu

Ohjelman kokonaiskesto on n. 1,5 vuotta. Siihen sisältyy koulutuspäiviä sekä etäopiskelua. Laajuus on 30 op.

Kiinteät kurssit: 7.-9.10.2019
Loput koulutuspäivät riippuvat valinnaisista kursseistasi.

Koulutuksen sisältö

Markkinointiammattilaisen sertifikaatin rakenne

1. Markkinoinnin perusosa

Kaikille yhteinen markkinoinnin perusosa luo vankan perustan tulokselliselle markkinointiviestinnälle. Pohdit markkinointia liiketoiminnan työkaluna. Perehdyt asiakas-insightiin konseptin pohjana. Digitaalisuus ja sosiaalinen media ovat luonnollisesti osa koulutusta.

Perusosa sisältää 2 kiinteää ja 2 valinnaista kurssia (yhteensä 5 koulutuspäivää).

Kiinteät kurssit:

  1. Markkinoinnin strateginen rooli 7.10.2019
    Tässä koulutuksessa opit edistämään organisaation strategian toteutumista markkinointiviestinnän keinoin. Koulutus alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää

  2. Digimarkkinointi 8.-9.10.2019
    Opit, miten voit tukea organisaatiosi liiketoimintaa digimarkkinoinnin välineiden avulla. Laadit organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön. Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin markkinoinnin uusia kanavia ja toimintamalleja paremmin, mikä helpottaa palveluiden ostamista.

Valinnaiset kurssit, valitse 2:

  1. Insight markkinoinnissa 6.11.2019 tai 3.4.2020
    Insight – mitä se on, miksi sillä on merkitystä sekä miten kerrytät sitä? Tähän kaikkeen saat vastauksia koulutuksessa. Koulutus alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla, koulutuspäivän jälkeen tehtävää tehtävään saat vielä henkilökohtaista sparrausta – ja varmistat oppien soveltamisen käytäntöön.

  2. Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit 14.8.2019 tai 10.1.2020
    Liiketoimintalähtöisen markkinointiviestinnän kulmakiviä ovat selkeät tavoitteet, niitä toteuttavat toimenpiteet sekä toimintaa ohjaavat mittarit. Saat käyttöösi konkreettisen työkalun, jonka avulla hyödynnät koulutuksen opit omassa työssäsi. 

  3. Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön 13.9.2019 tai 10.2.2020
    Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Näkyvätkö toimenpiteiden tulokset viivan alla, euroina? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin työkalupakkisi. Tuotat sisältöjä, joilla on lisäarvoa asiakkaallesi – ja jotka tuottavat tulosta myös organisaatiollesi.


2. Valinnaiset erikoistumisalueet

Syvenny tiettyyn markkinoinnin osa-alueeseen oman valintasi ja uratavoitteidesi mukaan. 

1. Kansainvälinen markkinointi

  • Kansainvälinen digimarkkinointi
  • Kansainvälinen markkinointistrategia
  • Eurooppa kohdemarkkinana
  • Amerikka kohdemarkkinana
  • Aasia kohdemarkkinana
  • Afrikka kohdemarkkinana

2. Asiakaskeskeinen markkinointi 

  • Onnistunut tapahtuma 
  • Datalla kohdennettu markkinointi
  • Opi tuntemaan asiakkaasi
  • Markkinointipsykologian ABC
  • Asiakaskokemus kilpailutekijänä 

3. Markkinoinnin aallon harjalla 

  • Datalla kohdennettu markkinointi
  • Vaikuta videolla -workshop
  • Markkinointipsykologian ABC
  • Oma media
  • Markkinoinnin uudet teknologiat

Kustannukset

4850 € + alv 24%

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Markkinointiammattilaisen sertifikaatti? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Aikuiskoulutus ja oma työsi sopivat saumattomasti yhteen. Markkinointi-instituutin koulutuksissa opit tekemään oman työsi paremmin, tuoreemmin ja varmemmin. Hyödynnät liike-elämän arvostettujen asiantuntijoiden oppeja ja opiskelijakollegoidesi kokemuksia omassa työssäsi. Uusi otteesi työhön innostaa sinua ja työyhteisöäsi! Täydennä ja laajenna osaamistasi: syvenny omaan erikoisalaasi – tai...


Lue lisää kouluttajasta Markkinointi-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Markkinointi-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.markinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Markkinointiammattilaisen sertifikaatti täytä seuraavat tiedot: