Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä

Markkinointi-instituutti
Yhteenveto
Kesto: 1 kuukausi
Hinta: 1 100 EUR + alv 24 % (yht. 1 364 EUR)
Aloituspäivämäärä: 31.1.2019
   
Paikkakunta: Espoo
Koulutustyyppi: Avoin koulutus

Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä

#Education#

Opi suunnittelemaan sisältöstrategia

Inspiroidu sisältöstrategian mahdollisuuksista! Tässä koulutuksessa opit suunnittelemaan asiakkaita oivalluttavia ja sitouttavia verkkosisältöjä. Sisältöstrategian avulla keskityt sisällöntuotannossa olennaiseen: tärkeimpiin kohderyhmiin ja keskeisiin vahvuusalueisiin.

Sisältöstrategia on lähtölaukaus digitaaliselle asiakaspolulle. Se ohjaa sisällöntuotantoa tehden siitä asiakaskeskeistä ja oikea-aikaista – siis auttaa herättämään asiakkaan uinuvat tarpeet. Sisältöstrategia ei ole pelkästään julkaisukalenteri tai sisältösuunnitelma vaan markkinoinnin johtamisen väline. 

Sisältöstrategia tukee markkinointia ja viestintää

Pääset uudistamaan sisällöntuotantoa asiakkaanne vuosikellon näkökulmasta ja suunnittelet sisältöpolun omalle organisaatiollesi tärkeästä aihekokonaisuudesta. Koulutuksen käytyäsi sinulla on käytössäsi käypä arjen työkalu sisältöjen suunnittelun tueksi.

Kurssi sopii markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, jotka työskentelevät sisältöjen parissa. Hyvä hetki panostaa sisältöstrategiaan on esimerkiksi silloin, kun kilpailutilanne ympärillä muuttuu, halutaan avata uutta markkinaa, uudistetaan verkkosivusto tai markkinointi ja viestintä eivät ponnisteluista huolimatta tuota haluttua tulosta.

Lisätietoa koulutuksesta

Kurssi on osa Viestinnän asiantuntijan tutkintoa. Voit sisällyttää kurssin myös osaksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Kurssi sopii markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, jotka työskentelevät sisältöjen parissa.

Koulutuksen kesto ja aikataulu

Koulutus kestää 1 kk. Siihen sisältyy 1 koulutuspäivää ja 2-4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus on 3 op.

Koulutuksen sisältö

Sisältöstrategian lähtökohdat

  • asiakaskäyttäytymisen muutokset 
    – viestinnän, myynnin ja markkinoinnin on muututtava mukana 

Sisältöstrategiaa luomassa

  • Yhteinen suunta: sisältöstrategia mahdollistaa yhteisen digitaalisen asiakaspolun
  • Tavoitteet, kohderyhmä ja sisältöpolut
  • Sisältöstrategian jalkauttaminen – sisältöjengi, asiakkaan vuosikello, sisältösuunnitelma ja sisältökonsepti

Kurssin aikana suunnittelet sisältöpolun omalle organisaatiollesi tärkeästä aihekokonaisuudesta. Saat siihen henkilökohtaista palautetta asiantuntijalta.

Kouluttaja

Iana Vesa, sisältöstrategi, Differo Oy

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1100 € + alv 24 %

Koulutuksen hintaan sisältyy Kati Kerosen ja Katri Tannin Sisältöstrategia – Asiakaslähtöisyydestä tulosta -kirja.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti

Aikuiskoulutus ja oma työsi sopivat saumattomasti yhteen. Markkinointi-instituutin koulutuksissa opit tekemään oman työsi paremmin, tuoreemmin ja varmemmin.  Hyödynnät liike-elämän arvostettujen asiantuntijoiden oppeja ja opiskelijakollegoidesi kokemuksia omassa työssäsi. Uusi otteesi työhön innostaa sinua ja työyhteisöäsi! Täydennä ja laajenna osaamistasi: syvenny omaan erikoisalaasi – tai...


Lue lisää kouluttajasta Markkinointi-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Markkinointi-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.markinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä täytä seuraavat tiedot: