Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakkuuden johtaminen

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Ohjelman kesto 12 kk, yhteensä 6 (2 + 2 + 2) valmennuspäivää.
1 630 - 5 190 EUR + alv 24 %
suomi
Avoin koulutus
Pääkaupunkiseutu
Alkavat koulutukset
Pääkaupunkiseutu
14.1.2020 9:00  (suomi)
5 190 EUR
10.3.2020 9:00  (suomi)
5 190 EUR
5.5.2020 9:00  (suomi)
5 190 EUR
6.10.2020 9:00  (suomi)
1 880 EUR
8.12.2020 9:00  (suomi)
1 680 EUR
9.2.2021 9:00  (suomi)
1 630 EUR

Video

Asiakkuuden johtaminen – Mercurin valmennuksen esittely

Asiakkuuden johtaminen

Asiakkuuden johtaminen

Asiakastyöskentelyn ammattilainen, opi rakentavaa asiakkuusjohtamista!

Tämä Mercuri Internationalin asiakassuhteen johtamiskoulutus valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa rakentavasti ja määrätietoisesti.                                        

Tuloksellinen asiakkuusjohtaminen haltuun

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle käytännön keinoja, joiden avulla rakentaa tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehittyä asiakasvuorovaikutuksen johtajana.

Käytäntöön soveltamisen varmistaminen

Ohjelma sisältää valmennuspäiviä tukevia toimenpiteitä, joiden avulla varmistat ohjelmassa käsiteltävien asioiden sovellettavuuden omaan työhösi:

  • Orientaatiokeskustelu Mercurin ja asiakasyrityksen johdon ja osallistujan kesken
  • Yrityksen ja osallistujan tavoitteet
  • Asiakkuuden johtaminen -valmennuksen aikana kehittymissuunnitelman täsmentäminen
  • Työkirja – Yrityksen mandaatti kehitettäville asioille
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssiarvio – Esimiehen ja osallistujan arvio
  • Avainasiakasarvio
  • Arvio omasta neuvottelutyylistä
  • MI-Lead-arvio – Mikä on minun tyylini johtaa ja ohjata muita kontaktihenkilöitä
  • Fyysisen kunnon arviointi ja kehittäminen

 

Vaihe 1: Asiakkuuden johtajan tehtävät ja tavoitteet

  • Asiakkuuden johtaminen ohjelman sisältö ja tavoitteet
  • Myyntistrategia 
  • Asiakkuuden johtamisen merkitystä korostavat olosuhteet
  • Asiakassuhteen johtajan roolit ja vastuut
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssit
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Oma ajankäyttö asiakkuuden johtamisessa
  • Yhteenveto ja jatkotoimenpiteet

Vaihe 2: Systemaattinen ja suunnitelmallinen asiakassuhteen kehittäminen

  • MI-SCAN asiakaspalaute
  • Mercurin KAM-konsepti
  • Strategiat
  • Ratkaisut
  • Ihmiset
  • Asiakassuhteen hallinta
  • Mittaaminen

Vaihe 3: Myynti- ja neuvottelutaidot

  • Myyntityön viitekehys
  • Erilaiset myyntitilanteet ja myyntityylit
  • Näkemyksellinen ja konsultoiva myyntitapa
  • Neuvottelutaidot ja -taktiikka
  • Verkoston johtaminen
  • Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • Ideamyynti

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakkuuden johtaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu yrityksen merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille

Koulutuspaikka

Asiakkuuden johtaminen valmennusohjelma järjestetään kolmessa eri vaiheessa.

Koulutus räätälöitynä

Kiinnostuitko tästä valmennuksesta henkilöstöllenne räätälöitynä?

Valmennus voidaan toteuttaa myös räätälöitynä eli asiakaskohtaisena toteutuksena.

Kysy lisää / pyydä tarjous!

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Yhden osallistujan hinta ilman yrityskohtaisia sopimusalennuksia on 5 190 € (+ alv 24 %).

Valmennuksen hintaa sisältyy kahvi- ja lounastarjoilut.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakkuuden johtaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri Facebookissa

Mercuri Twitterissä


Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 122 arviointiin

Koulutukseen osallistunut
(5)
Käytännön työkaluja: ideamyyntiä, myyntityylejä, palaverikäytäntöjä, palautetta omasta työstä, oman tiimin toimintaan asioita.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Paras Mercurin kurssi, jonka olen käynyt! Hyvä toteutus kolmessa eri jaksossa. Erinomainen vetäjä.
Koulutukseen osallistunut
(5)
Paljon hyviä ajatuksia oman itseni kehittämiseen. Ryhmän panos oli hyvä ja rento, monet keskustelut antoivat ahaa-elämyksiä.
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,5)
Perustuu 122 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 2093 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakkuuden johtaminen täytä seuraavat tiedot: