Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakkuuden johtaminen

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Koulutuksen järjestäjä: Mercuri International Oy plus
Kesto: Ohjelman kesto 12 kk, yhteensä 6 (2 + 2 + 2) valmennuspäivää.
Hinta: 4 800 EUR + alv 24 %
Koulutuspaikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Alkavat koulutukset
Pääkaupunkiseutu
20.3.2018  
4 800 EUR
2.10.2018  
4 800 EUR

Videoesittely

Asiakkuuden johtaminen – Mercurin valmennuksen esittely

Asiakkuuden johtaminen

Asiakkuuden johtaminen -koulutus

Asiakastyöskentelyn ammattilainen, opi rakentavaa asiakkuusjohtamista!

Tämä Mercuri Internationalin asiakassuhteen johtamiskoulutus valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa rakentavasti ja määrätietoisesti.                                        

Tuloksellinen asiakkuusjohtaminen haltuun

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle käytännön keinoja, joiden avulla rakentaa tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehittyä asiakasvuorovaikutuksen johtajana.

Käytäntöön soveltamisen varmistaminen

Ohjelma sisältää valmennuspäiviä tukevia toimenpiteitä, joiden avulla varmistat ohjelmassa käsiteltävien asioiden sovellettavuuden omaan työhösi:

  • Orientaatiokeskustelu Mercurin ja asiakasyrityksen johdon ja osallistujan kesken
  • Yrityksen ja osallistujan tavoitteet
  • Asiakkuuden johtaminen -valmennuksen aikana kehittymissuunnitelman täsmentäminen
  • Työkirja – Yrityksen mandaatti kehitettäville asioille
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssiarvio – Esimiehen ja osallistujan arvio
  • Avainasiakasarvio
  • Arvio omasta neuvottelutyylistä
  • 2 verkkomoduulia neuvotteluosaamisesta ja 2 verkkomoduulia ajankäytön hallinnasta
  • MI-Lead-arvio – Mikä on minun tyylini johtaa ja ohjata muita kontaktihenkilöitä
  • Fyysisen kunnon arviointi ja kehittäminen

 Vaihe 1: Asiakassuhteen johtaminen

  • Asiakassuhteen johtamisen merkitys yrityksen menestykselle
  • Muutokset asiakkaiden ostokäyttäytymisessä
  • Kompetenssiarvio (40 väittämää)
  • Asiakassuhteen johtajan roolit ja tehtävät
  • Myyntistrategian vaikutus asiakasvalintoihin ja työskentelyyn
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Muutoksen läpivieminen
  • MI-SCAN -asiakasarvion käynnistäminen

Välitehtävät

  • Verkkomoduulit neuvotteluosaamisesta ja ajankäytön hallinnasta
  • Neuvottelutyyliarvio
  • Asiakasarvion toteutus valituille asiakkuuksille

 Vaihe 2: Liiketoiminta- ja neuvotteluosaaminen

  • Myyntistrategia ja asiakastyön kohdentaminen
  • Eri myyntityylit myyntitilanteiden toteuttamisessa
  • MI-SCAN -asiakasarvio
  • Taktisten toimintasuunnitelmien laatiminen neuvottelutilanteisiin
  • Neuvottelutyylin kehittäminen
  • Ratkaisujen / näkemysten rakentaminen ja esittäminen
  • Fyysisen kunnon arviointi ja kehittäminen

 Välitehtävät

  • Toimenpidesuunnitelman laatiminen yhdessä esimiehen kanssa asiakasarvion tulosten perusteella
  • Markkinaosuuden kasvattaminen valitussa asiakkuudessa suunnitelmallisen työskentelyn avulla – toimenpiteiden esittäminen esimiehelle
  • Verkostojen johtamisen arviointi MI-Lead-työvälineen avulla

Vaihe 3: Verkostojen johtaminen

  • Verkostoituminen
  • Motivaatio ja asenteet
  • Ryhmien työskentelyn arviointi ja kehittäminen
  • Verkostojen ohjaaminen ja johtaminen
  • Resurssien valinta eri myyntitilanteissa
  • Asiakasyhteistyön vahvistaminen eri myyntitilanteissa
  • Tehokkaat palaverit
  • Toimenpidesuunnitelman täsmentäminen

 

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakkuuden johtaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu yrityksen merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille

Verkko-oppimistehtävät

Verkko-oppimistehtävät ovat suomenkielisiä

  • 2 verkkomoduulia neuvotteluosaamisesta ja
  • 2 verkkomoduulia ajankäytön hallinnasta

Koulutuspaikka

Asiakkuuden johtaminen valmennusohjelma järjestetään kolmessa eri vaiheessa.

Rajaton käyttöoikeus Mercuri Online -verkkokirjastoon

Avaa ovi verkkokirjastoonAvoimeen ohjelmaan osallistuessasi saat käyttöösi Mercuri Online -verkkokirjaston koko ohjelman ajaksi. Kirjasto on Suomen paras ja laajin verkko-opiskelukokonaisuus businessteemoista, kuten myynnistä ja johtamisesta, täynnä tietoa, taitoa ja vinkkejä.

Käytössäsi on jatkuvasti uusiutuva verkkokirjastokokonaisuus ja yli 1500 eri verkko-opiskeluaineistoa, kuten videoita, tehtäviä ja luentoja. Astu sisään kirjastoon milloin ja missä sinulle sopii!

Voit tutustua kirjastoon demotunnusten avulla. Pyydä demotunnukset tai kysy lisää Mercuri Online -verkkokirjastosta täyttämällä yhteydenottolomake.

Koulutus räätälöitynä

Kiinnostuitko tästä valmennuksesta henkilöstöllenne räätälöitynä?

Valmennus voidaan toteuttaa myös räätälöitynä eli asiakaskohtaisena toteutuksena.

Kysy lisää / pyydä tarjous!

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Yhden osallistujan hinta ilman yrityskohtaisia sopimusalennuksia on 4 800 € (+ alv 24 %).

Ota yhteyttä kouluttajaan

Täytä yhteystietosi, jos haluat tietää lisää koulutuksesta Asiakkuuden johtaminen.


Yhteydenottopyynnön avulla saat helposti yhteyden koulutuksen järjestäjään.


Kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä. Saat lisätietoja, jotta voit tehdä oikean koulutuspäätöksen.


Yhteydenottopyyntö ei sido sinua mihinkään.

Errors
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin, intohimoinen myynnin kasvun aikaansaantiin keskittynyt valmennus- ja konsultointiyritys. Tämän saman intohimon Mercuri International istuttaa ihmisten päivittäiseen työhön myynti- ja palveluorganisaatioissa Suomessa ja globaalisti. Sen menestys perustu vahvaan myynnin osaamiseen, arvoihin ja missioon, jotka ohjaavat jokapäiväistä...


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso heidän muut koulutuksensa tästä.

Yhteystiedot : Mercuri International Oy

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
fi.mercuri.net

Arvioinnit

          (5)
Jani   |   26.6.2017
-
          (5)
Satu   |   26.6.2017
-
          (5)
Satu   |   26.6.2017
-