Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Sovittavissa
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Huolehdi merkittävistä asiakkuuksista johtamalla määrätietoisesti

Asiakkuuden johtaminen

Asiakastyöskentelyn ammattilainen, opi rakentavaa asiakkuusjohtamista!

Tässä on esimerkkisisältö koulutuksen tavoitteista, toteutuksesta ja sisällöstä. Koulutus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti.

Tämä Mercuri Internationalin asiakassuhteen johtamiskoulutus valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa rakentavasti ja määrätietoisesti. 

Tuloksellinen asiakkuusjohtaminen haltuun

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle käytännön keinoja, joiden avulla rakentaa tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehittyä asiakasvuorovaikutuksen johtajana.

Käytäntöön soveltamisen varmistaminen

Koulutuksen toteuttamisessa käytetään seuraavia työskentelytapoja:

  • Orientaatiokeskustelu osallistujan kanssa
  • Työkirja – yrityksen mandaatti kehitettäville asioille
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssiarvio
  • Avainasiakasarvio
  • Arvio eri myyntityylien hallinnasta
  • Mi-Lead arvio – tyylini johtaa/ohjata kontaktihenkilöitä
  • Fyysisen kunnon arvio – perusta uusiutumiselle

Asiakkuusjohtamiskoulutuksen valmennusjaksot ja sisällön pääkohdat

 Vaihe 1: Asiakkuuden johtajan tehtävät ja tavoitteet

  • Asiakkuuden johtaminen ohjelman sisältö ja tavoitteet
  • Myyntistrategia
  • Asiakkuuden johtamisen merkitystä korostavat olosuhteet
  • Asiakassuhteen johtajan roolit ja vastuut
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssit
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Oma ajankäyttö asiakkuuden johtamisessa
  • Yhteenveto ja jatkotoimenpiteet

 Vaihe 2: Systemaattinen ja suunnitelmallinen asiakassuhteen kehittäminen

  • MI-SCAN asiakaspalaute
  • Mercurin KAM-konsepti
  • Strategiat
  • Ratkaisut
  • Ihmiset
  • Asiakassuhteen hallinta
  • Mittaaminen

 Vaihe 3: Myynti- ja neuvottelutaidot

  • Myyntityön viitekehys
  • Erilaiset myyntitilanteet ja myyntityylit
  • Näkemyksellinen ja konsultoiva myyntitapa
  • Neuvottelutaidot ja -taktiikka
  • Verkoston johtaminen
  • Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • Ideamyynti

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu yrityksen merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille

Yrityskohtaiset palvelut 5STEP-toimintamallia hyödyntäen

Mercuri Internationalin yrityskohtaisissa palveluissa heidän roolinsa on olla yrityksenne aito kumppani tarvittavien muutosten ja uudistumisen aikaansaamisessa. Yrityksellenne liiketoimintatavoitteisiin ja strategianne jalkauttamiseen nivottu ohjelma räätälöidään heidän oman 5STEP-toimintamallinsa mukaisesti:

1. Nykytilanteen arviointi
Kehitettävän asian nykytilan arviointi; Mikä toimii ja mitä pitää kehittää?

2. Ratkaisun rakentaminen
Mercuri International suunnittelee ja rakentaa tilanteeseenne ja henkilöstönne osaamistasoon pohjautuvan kehittämisratkaisun asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

3. Tavoitteiden mukaisten toimintatapojen valmentaminen
Henkilöstönne avainhenkilöt, heidän toimintatapansa, osaamisensa ja taitonsa, koulutetaan tavoitteiden mukaisesti.

4. Muutoksen varmistaminen
Tavoitteiden mukainen muutos varmistetaan.

5. Aikaansaatujen tulosten mittaaminen
Mercuri International mittaa saavutetut tulokset ja teette yhdessä jatkosuunnitelman, joiden avulla ylläpidätte saavutettuja tuloksia ja kehitytte edelleen.

Yksilöllistä oppimista Blended Learning -menetelmällä

Mercuri International hyödyntää räätälöidyissä valmennuksissaan Blended Learning -monimuoto-oppimista. Se ei ole pelkkä yhdistelmä luokkahuone- ja verkko-opetusta, vaan hyödyntää niistä parhaat palat sekä paljon muuta.

Blended Learning huomioi jokaisen oppijan yksilölliset tarpeet ja yhdistää ne vahvasti yrityksen strategiaan ja kehittämistarpeisiin. Valmennus, verkostoituminen, henkilökohtainen tuki ja milloin tahansa käytössä olevat monipuoliset työkalut mahdollistavat tehokkaan kehittämisen. Opetus keskittyy olennaiseen, on vuorovaikutteista ja jokainen etenee itselleen sopivaa tahtia. Käytettävissä on aina uusimmat oppimisen metodologit ja teknologia. Blended Learning -ratkaisun avulla osaamisen kehittäminen on tehokkaampaa, mielekkäämpää ja työn kannalta tuloksellisempaa.

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Yhteystiedot : Mercuri International Oy

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 2197 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus täytä seuraavat tiedot: