Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Koulutuksen järjestäjä: Mercuri International Oy plus
Kesto: Sovittavissa
   
Koulutuspaikkakunta: Useita paikkakuntia
Aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan

Huolehdi merkittävistä asiakkuuksista johtamalla määrätietoisesti

Asiakkuuden johtaminen

Asiakastyöskentelyn ammattilainen, opi rakentavaa asiakkuusjohtamista!

Tässä on esimerkkisisältö koulutuksen tavoitteista, toteutuksesta ja sisällöstä. Koulutus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti.

Tämä Mercuri Internationalin asiakassuhteen johtamiskoulutus valmentaa asiakastyöskentelyn ammattilaisesta asiakassuhteen johtajan, joka kykenee luomaan, kehittämään ja ylläpitämään pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa rakentavasti ja määrätietoisesti. 

Tuloksellinen asiakkuusjohtaminen haltuun

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle käytännön keinoja, joiden avulla rakentaa tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehittyä asiakasvuorovaikutuksen johtajana.

Käytäntöön soveltamisen varmistaminen

Koulutuksen toteuttamisessa käytetään seuraavia työskentelytapoja:

  • Orientaatiokeskustelu osallistujan kanssa
  • Työkirja – yrityksen mandaatti kehitettäville asioille
  • Asiakassuhteen johtajan kompetenssiarvio
  • Avainasiakasarvio
  • Arvio eri myyntityylien hallinnasta
  • Mi-Lead arvio – tyylini johtaa/ohjata kontaktihenkilöitä
  • Fyysisen kunnon arvio – perusta uusiutumiselle

Asiakkuusjohtamiskoulutuksen valmennusjaksot ja sisällön pääkohdat

Valmennusohjelma kestää noin 8 kuukautta. Siihen sisältyy 4 valmennusjaksoa jotka kestää yhteensä 8 päivää.

 Vaihe 1: Asiakassuhteen johtaminen

  • Asiakassuhteen johtamisen merkitys yrityksen menestykselle
  • Asiakassuhteen johtajan roolit ja tehtävät
  • Myyntistrategia ja asiakastyön kohdentaminen
  • Myyntistrategia ja vaikutus ajankäyttöön/ohjaukseen
  • Myynti- ja asiakassuhdeprosessit
  • Myyntipanoksen arviointi, ohjaaminen ja kehittäminen
  • Fyysisen kunnon mittaaminen
  • Työkirja ja asioiden käytäntöön viennin varmistaminen
  • Esimiehen rooli ohjelman aikana

 Vaihe 2: Liiketoiminta- ja neuvotteluosaaminen

  • Asiakassuhteen johtaja muutoksessa
  • Muutokset asiakkaiden ostokäyttäytymisessä
  • MI-Scan-asiakasarvion tulokset  
  • Eri myyntityylien huomiointi asiakkuuksien johtamisessa
  • Eri kontaktitasoihin vaikuttaminen neuvottelutilanteissa
  • Eri myyntikanavien hallinta asiakkuuksien johtamisessa
  • Taktisten toimintasuunnitelmien laatiminen neuvottelutilanteisiin
  • Ratkaisujen / näkemysten rakentaminen ja esittäminen
  • Työkirja ja asioiden käytäntöön viennin varmistaminen

 Vaihe 3: Suunnitelmallisuus asiakkuuksien johtamisessa

  • Oman yrityksen asiakastyöskentelyn arviointi ja kehittäminen
  • Suunnitelmallisuuden ja ajankäytön hallinta avainasiakastyöskentelyssä
  • Tehokkuuden lisääminen asiakkuuksien johtamisessa
  • Asiakaslähtöaseman analysointi
  • Myyntipanoksen johtaminen ja ohjaaminen   
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Työkirja ja asioiden käytäntöön viennin varmistaminen

 Vaihe 4: Verkostojen johtaminen

  • Verkostoituminen asiakkuuksissa ja omassa organisaatiossa
  • Verkostojen ohjaaminen ja johtaminen (MI-Lead)
  • Motivaatioon ja asenteisiin vaikuttaminen
  • Myyntienergisyyden vahvistaminen  
  • Myynti- ja tukiryhmän rakentaminen avainasiakkuuksiin
  • Ryhmädynamiikan vahvistaminen ja hyödyntäminen
  • Asiakasyhteistyön vahvistaminen lyhyellä ja pitkällä aikajänteellä
  • Toimenpidesuunnitelman esittäminen valitussa asiakkuudessa

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu yrityksen merkittävimmistä asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille

Videoesittely

Interested in Mercuri International? See their corporate presentation video.

Yrityskohtaiset palvelut 5STEP-toimintamallia hyödyntäen

Mercuri Internationalin yrityskohtaisissa palveluissa heidän roolinsa on olla yrityksenne aito kumppani tarvittavien muutosten ja uudistumisen aikaansaamisessa. Yrityksellenne liiketoimintatavoitteisiin ja strategianne jalkauttamiseen nivottu ohjelma räätälöidään heidän oman 5STEP-toimintamallinsa mukaisesti:

1. Nykytilanteen arviointi
Kehitettävän asian nykytilan arviointi; Mikä toimii ja mitä pitää kehittää?

2. Ratkaisun rakentaminen
Mercuri International suunnittelee ja rakentaa tilanteeseenne ja henkilöstönne osaamistasoon pohjautuvan kehittämisratkaisun asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

3. Tavoitteiden mukaisten toimintatapojen valmentaminen
Henkilöstönne avainhenkilöt, heidän toimintatapansa, osaamisensa ja taitonsa, koulutetaan tavoitteiden mukaisesti.

4. Muutoksen varmistaminen
Tavoitteiden mukainen muutos varmistetaan.

5. Aikaansaatujen tulosten mittaaminen
Mercuri International mittaa saavutetut tulokset ja teette yhdessä jatkosuunnitelman, joiden avulla ylläpidätte saavutettuja tuloksia ja kehitytte edelleen.

Yksilöllistä oppimista Blended Learning -menetelmällä

Mercuri International hyödyntää räätälöidyissä valmennuksissaan Blended Learning -monimuoto-oppimista. Se ei ole pelkkä yhdistelmä luokkahuone- ja verkko-opetusta, vaan hyödyntää niistä parhaat palat sekä paljon muuta.

Blended Learning huomioi jokaisen oppijan yksilölliset tarpeet ja yhdistää ne vahvasti yrityksen strategiaan ja kehittämistarpeisiin. Valmennus, verkostoituminen, henkilökohtainen tuki ja milloin tahansa käytössä olevat monipuoliset työkalut mahdollistavat tehokkaan kehittämisen. Opetus keskittyy olennaiseen, on vuorovaikutteista ja jokainen etenee itselleen sopivaa tahtia. Käytettävissä on aina uusimmat oppimisen metodologit ja teknologia. Blended Learning -ratkaisun avulla osaamisen kehittäminen on tehokkaampaa, mielekkäämpää ja työn kannalta tuloksellisempaa.

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin, intohimoinen myynnin kasvun aikaansaantiin keskittynyt valmennus- ja konsultointiyritys. Tämän saman intohimon Mercuri International istuttaa ihmisten päivittäiseen työhön myynti- ja palveluorganisaatioissa Suomessa ja globaalisti. Sen menestys perustu vahvaan myynnin osaamiseen, arvoihin ja missioon, jotka ohjaavat jokapäiväistä...


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso heidän muut koulutuksensa tästä.

Yhteydenottopyyntö

Täytä yhteystietosi, jos haluat tietää lisää koulutuksesta Asiakkuuden johtaminen, räätälöity valmennus.


Yhteydenottopyynnön avulla saat helposti yhteyden koulutuksen järjestäjään.


Kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä. Saat lisätietoja, jotta voit tehdä oikean koulutuspäätöksen.


Yhteydenottopyyntö ei sido sinua mihinkään.

Errors
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Yhteystiedot : Mercuri International Oy

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
fi.mercuri.net