Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Myynnillinen asiakaspalvelu, räätälöity valmennus

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Sovittavissa
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Valmennusta myynnin tuki- ja palvelutehtävissä toimiville

Myynnin tuki ja palvelu

Lisää ymmärrystä myynnistä ja sen merkityksestä organisaatiolle

Tämä on esimerkkisisältö koulutuksen tavoitteista, toteutuksesta ja sisällöstä. Koulutus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti.

Mercuri Internationalin räätälöidyn valmennuksen tavoitteena on lisätä työntekijöiden ymmärrystä myynnistä ja sen merkityksestä yrityksen tulokseen.

Koulutus antaa työvälineitä omaan työpanokseen sekä näkemyksen siitä, miten tavoitteellinen tekeminen vaikuttaa tulokseen. Opiskelumuotona valmennuksessa käytetään alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä.

Valmennuksen aihealueet pääpiirteittäin

Miten voin vaikuttaa yrityksen menestykseen?

  • henkilökohtaisen panoksen merkitys

Asiakaspalvelun lähtökohdat ja tavoitteet

Mitä on hyvä asiakaspalvelu?

  • asiakkaan odotukset tämän päivän palvelulta

Myyntikeskustelun rakenne ja vaiheet

  • myynti- ja yhteistyöprosessi ja oma roolini niissä
  • myyntikeskustelun vaiheet
  • keskustelun ohjaaminen

Tuotteiden ja palveluiden argumentointi

  • asiakaskeskeinen palvelu ja argumentointi

Vaativien asiakastilanteiden hallinta

  • valitusten käsitteleminen
  • oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Myynnillinen asiakaspalvelu, räätälöity valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu työntekijöille, jotka toimivat yhteistyössä yrityksen tai asiakkaiden myyntiorganisaatioiden kanssa.

Blended Learning huomioi yksilölliset tarpeet

Mercuri International hyödyntää räätälöidyissä valmennuksissaan Blended Learning -monimuoto-oppimista. Se ei ole pelkkä yhdistelmä luokkahuone- ja verkko-opetusta, vaan hyödyntää niistä parhaat palat sekä paljon muuta.

Blended Learning huomioi jokaisen oppijan yksilölliset tarpeet ja yhdistää ne vahvasti yrityksen strategiaan ja kehittämistarpeisiin. Valmennus, verkostoituminen, henkilökohtainen tuki ja milloin tahansa käytössä olevat monipuoliset työkalut mahdollistavat tehokkaan kehittämisen. Opetus keskittyy olennaiseen, on vuorovaikutteista ja jokainen etenee itselleen sopivaa tahtia. Käytettävissä on aina uusimmat oppimisen metodologit ja teknologia. Blended Learning -ratkaisun avulla osaamisen kehittäminen on tehokkaampaa, mielekkäämpää ja työn kannalta tuloksellisempaa.

Yrityskohtaista valmennusta 5STEP-toimintamallia hyödyntäen

Mercuri Internationalin yrityskohtaisissa palveluissa heidän roolinsa on olla yrityksenne aito kumppani tarvittavien muutosten ja uudistumisen aikaansaamisessa. Yrityksellenne liiketoimintatavoitteisiin ja strategianne jalkauttamiseen nivottu ohjelma räätälöidään heidän oman 5STEP-toimintamallinsa mukaisesti:

1. Nykytilanteen arviointi
Kehitettävän asian nykytilan arviointi; Mikä toimii ja mitä pitää kehittää?

2. Ratkaisun rakentaminen
Mercuri International suunnittelee ja rakentaa tilanteeseenne ja henkilöstönne osaamistasoon pohjautuvan kehittämisratkaisun asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

3. Tavoitteiden mukaisten toimintatapojen valmentaminen
Henkilöstönne avainhenkilöt, heidän toimintatapansa, osaamisensa ja taitonsa, koulutetaan tavoitteiden mukaisesti.

4. Muutoksen varmistaminen
Tavoitteiden mukainen muutos varmistetaan.

5. Aikaansaatujen tulosten mittaaminen
Mercuri International mittaa saavutetut tulokset ja teette yhdessä jatkosuunnitelman, joiden avulla ylläpidätte saavutettuja tuloksia ja kehitytte edelleen.

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu, räätälöity valmennus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Yhteystiedot : Mercuri International Oy

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 1972 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myynnillinen asiakaspalvelu, räätälöity valmennus täytä seuraavat tiedot: