Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset     Etäopiskelu-osioon

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Ohjelman kesto 9 kk, sis. 4 valmennuspäivää
2 130 EUR + alv 24 %
27.10.2020 09:00
suomi
   
Pääkaupunkiseutu
Koulutus

Video

Myynti ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen

Valmennus organisaation johtamiseksi ja kehittämiseksi

Kehitä organisaatiosi johtamiskulttuuria ja asiakasyhteistyötä

Mercurin johtamiskoulutus antaa osallistujalle käytännön apuvälineitä organisaation toiminnansuunnitteluun sekä johtamiskulttuurin ja asiakasyhteistyön kehittämiseen.

Johtamiskoulutuksen tavoitteena on tehostaa osallistujan taitoja arvioida, suunnitella sekä kehittää myynti- ja palveluorganisaation toimintaa. Lisäksi koulutus antaa työvälineitä ja menetelmiä johtaa organisaation toimintaa sekä ihmisten työskentelyä ja kehittymistä.

Johtamiskulttuurikoulutuksen sisältö

Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

Johtamisen ja kehittämisen lähtökohdat

  • myyntiorganisaation merkitys yrityksen tuloksen kannalta
  • myynnin johtaja ihmisten ja asioiden johtajana

Markkinoilla menestyminen

  • markkinoiden kehitystrendien tiedostaminen
  • muutostrendien vaikutusten huomioiminen omassa organisaatiossa
  • organisaation toiminnan suunnittelu pidemmällä ja lyhyemmällä tähtäimellä
  • yrityksen tavoitteet, linjanvedot ja työskentelyperiaatteet

Tavoitteisiin pääsemisen edellyttämän työpanoksen, pätevyyksien ja resurssien arviointi

  • asiakasyhteistyöprosessi ja sen vaiheistus
  • myyjien työskentelyn ja ajankäytön arviointi
  • asiakaskunnan arviointi
  • keskittyminen oleelliseen

Asiakaspalvelun arviointi

  • palvelun merkitys yrityksen kilpailukeinona
  • asiakkaiden odotukset hyvältä palvelulta
  • oikea asenne ja asiakaslähtöisyys

Myynti- ja palveluhenkilöstön järjestelmällinen kehittäminen

  • kehittämisen haasteet
  • johdon rooli ja kehittämisen keinot

Strategiset muutokset ja niiden vieminen käytäntöön

  • johtaminen muutoksessa

Asenteisiin ja motivaatioon vaikuttaminen

  • psyykkisen toimintakyky ja sen ylläpitäminen
  • työskentely paineen alaisena
  • johdon rooli ja keinot henkilöstön sitouttamisessa ja motivoinnissa

Henkilöjohtamisen arviointi ja kehittäminen

  • johtamisen tarve eri tehtävissä ja tilanteissa
  • oma johtamistyylini
  • päätökset oman johtamisen tehostamiseksi

Johtajan vuorovaikutus

  • yrityksen tavoitteiden ja linjanvetojen viestittäminen henkilöstölle
  • henkilökohtaisen viestinnän korostuva merkitys
  • palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • kokoukset ja kehityskeskustelut johtamisen välineinä

Johtamiskoulutuksessa käytettävät työskentelytavat

Valmennus on kaksivaiheinen (2 + 2 päivää). Välitehtävänä osallistuja laatii kehittämissuunnitelman omalle vastuualueelleen. Sen käytäntöön viemiseen hän saa keinoja valmennuksen aikana.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Johtamiskoulutus on suunnattu yritysten johdolle sekä myynti-, markkinointi- ja tuoteryhmäpäälliköille, joiden tehtäviin kuuluu organisaation toiminnan suunnittelu ja kehittäminen.

Koulutus räätälöitynä

Kiinnostuitko tästä valmennuksesta henkilöstöllenne räätälöitynä?

Valmennus voidaan toteuttaa myös räätälöitynä eli asiakaskohtaisena toteutuksena.

Kysy lisää / pyydä tarjous!

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Yhden osallistujan hinta ilman yrityskohtaisia sopimusalennuksia on 3 860 € (+ alv 24 %).

Valmennuksen hintaan sisältyy kahvi- ja lounastarjoilut.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri Facebookissa

Mercuri Twitterissä


Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri Internationalin valmennukset toteutetaan toistaiseksi virtuaalisesti. Valmennus ei ole webinaari, vaan se toteutetaan valmentamiseen tarkoitetulla työkalulla, joka mahdollistaa pedagogisesti laadukkaan ja monipuolisen toteutuksen. Keskustelut, ryhmätyöt, case-harjoitukset ym. toteutetaan kuten luokkahuonevalmennuksessakin. Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä...


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 43 arviointiin

Osallistuja
(5)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" Paljon ideoita ja vinkkejä. Myös paljon kysymyksiä.
Osallistuja
(5)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" SWOT-ajattelutapa. Myyjäkohtainen myyntistrategia, joka antaa mahdollisuuden myyjän omaan oivaltamiseen.
Osallistuja
(4)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" Toimintasuunnitelman laatiminen hyödyntäen käytössä olevaa dataa (tehokkuusluvut, lähtöasemat jne).
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,7)
Perustuu 43 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 2197 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Vinkit lähi- ja etäjohtamiseen

Miten esimiestyö onnistuu etänä? Lue artikkelista vinkit, miten esihenkilö voi vapauttaa oman ja johdettaviensa täyden potentiaalin.

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: