Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Ohjelman kesto 9 kk, sis. 4 valmennuspäivää
1 730 - 3 860 EUR + alv 24 %
suomi
Avoin koulutus
Pääkaupunkiseutu
Alkavat koulutukset
Pääkaupunkiseutu
31.3.2020 9:00  (suomi)
3 860 EUR
26.5.2020 9:00  (suomi)
3 860 EUR
27.10.2020 9:00  (suomi)
2 130 EUR
1.12.2020 9:00  (suomi)
1 730 EUR

Video

Myynti ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen

Valmennus organisaation johtamiseksi ja kehittämiseksi

Kehitä organisaatiosi johtamiskulttuuria ja asiakasyhteistyötä

Mercurin johtamiskoulutus antaa osallistujalle käytännön apuvälineitä organisaation toiminnansuunnitteluun sekä johtamiskulttuurin ja asiakasyhteistyön kehittämiseen.

Johtamiskoulutuksen tavoitteena on tehostaa osallistujan taitoja arvioida, suunnitella sekä kehittää myynti- ja palveluorganisaation toimintaa. Lisäksi koulutus antaa työvälineitä ja menetelmiä johtaa organisaation toimintaa sekä ihmisten työskentelyä ja kehittymistä.

Johtamiskulttuurikoulutuksen sisältö

Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

Johtamisen ja kehittämisen lähtökohdat

  • myyntiorganisaation merkitys yrityksen tuloksen kannalta
  • myynnin johtaja ihmisten ja asioiden johtajana

Markkinoilla menestyminen

  • markkinoiden kehitystrendien tiedostaminen
  • muutostrendien vaikutusten huomioiminen omassa organisaatiossa
  • organisaation toiminnan suunnittelu pidemmällä ja lyhyemmällä tähtäimellä
  • yrityksen tavoitteet, linjanvedot ja työskentelyperiaatteet

Tavoitteisiin pääsemisen edellyttämän työpanoksen, pätevyyksien ja resurssien arviointi

  • asiakasyhteistyöprosessi ja sen vaiheistus
  • myyjien työskentelyn ja ajankäytön arviointi
  • asiakaskunnan arviointi
  • keskittyminen oleelliseen

Asiakaspalvelun arviointi

  • palvelun merkitys yrityksen kilpailukeinona
  • asiakkaiden odotukset hyvältä palvelulta
  • oikea asenne ja asiakaslähtöisyys

Myynti- ja palveluhenkilöstön järjestelmällinen kehittäminen

  • kehittämisen haasteet
  • johdon rooli ja kehittämisen keinot

Strategiset muutokset ja niiden vieminen käytäntöön

  • johtaminen muutoksessa

Asenteisiin ja motivaatioon vaikuttaminen

  • psyykkisen toimintakyky ja sen ylläpitäminen
  • työskentely paineen alaisena
  • johdon rooli ja keinot henkilöstön sitouttamisessa ja motivoinnissa

Henkilöjohtamisen arviointi ja kehittäminen

  • johtamisen tarve eri tehtävissä ja tilanteissa
  • oma johtamistyylini
  • päätökset oman johtamisen tehostamiseksi

Johtajan vuorovaikutus

  • yrityksen tavoitteiden ja linjanvetojen viestittäminen henkilöstölle
  • henkilökohtaisen viestinnän korostuva merkitys
  • palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • kokoukset ja kehityskeskustelut johtamisen välineinä

Johtamiskoulutuksessa käytettävät työskentelytavat

Valmennus on kaksivaiheinen (2 + 2 päivää). Välitehtävänä osallistuja laatii kehittämissuunnitelman omalle vastuualueelleen. Sen käytäntöön viemiseen hän saa keinoja valmennuksen aikana.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Johtamiskoulutus on suunnattu yritysten johdolle sekä myynti-, markkinointi- ja tuoteryhmäpäälliköille, joiden tehtäviin kuuluu organisaation toiminnan suunnittelu ja kehittäminen.

Koulutus räätälöitynä

Kiinnostuitko tästä valmennuksesta henkilöstöllenne räätälöitynä?

Valmennus voidaan toteuttaa myös räätälöitynä eli asiakaskohtaisena toteutuksena.

Kysy lisää / pyydä tarjous!

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Yhden osallistujan hinta ilman yrityskohtaisia sopimusalennuksia on 3 860 € (+ alv 24 %).

Valmennuksen hintaan sisältyy kahvi- ja lounastarjoilut.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri Facebookissa

Mercuri Twitterissä


Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 38 arviointiin

-
(5)
-
(5)
-
(5)
Johtamisen tyyli
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,8)
Perustuu 38 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 2093 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen täytä seuraavat tiedot: