Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Tehokas avainasiakastyöskentely, räätälöity valmennus

Mercuri International Oy
Yhteenveto
Kesto: Sovittavissa
Aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
   
Paikkakunta: Useita paikkakuntia
Koulutustyyppi: Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Tehokas avainasiakastyöskentely, räätälöity valmennus

Tehokas avainasiakastyöskentely

Neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot avainasiakastyöskentelyssä

Tämä on esimerkkisisältö koulutuksen tavoitteista, toteutuksesta ja sisällöstä. Koulutus räätälöidään aina asiakaskohtaisesti.

Oletko myynnin ammattilainen ja vastuussa yrityksesi avainasiakkaista? Haluatko syventää neuvottelu- ja vuorovaikutustaitojasi asiakasyhteistyössä?

Mercurin räätälöity vuorovaikutuskoulutus on suunnattu avainasiakasvastaaville myynnin ammattilaisille. Ohjelma kehittää osallistujan taitoa suunnitella asiakasyhteistyötä sekä neuvotella vaativienkin avainasiakkaitten kanssa vuorovaikutteisesti ja tuloksellisesti.

Suunnittelupainotteisella valmennuksella osallistuja oppii ottamaan huomioon sekä oman että asiakasyrityksen tarjoamat mahdollisuudet laatiessaan toimintasuunnitelmaa itse valitsemansa avainasiakkaan hoitamiseksi.

Myyntikoulutuksessa avainasiakastyöskentelyn periaatteet tutuiksi

Myyntikoulutus pitää sisällään seuraavia aihealueita:

  • Avainasiakastyöskentelyn trendit
  • St.Gallen KAM Concept suunnittelun viitekehyksenä
  • Avainasiakastyöskentelyn periaatteet ja kehitysvaiheet
  • Avainasiakkaiden määrittely ja valinta
  • Avainasiakkaiden hoidon suunnittelu
  • Strategia: selvitä ja ymmärrä juuri tämän asiakkaan tilanne ja määrittele riittävän kattavasti lähestymistapa ja tavoitteet.
  • Ratkaisut: selvitä nykyinen ja potentiaalinen käyttö/ostomahdollisuus ja kilpailutilanne sekä suunnittele, myy ja toimita oikeat ratkaisut oikealla tavalla.
  • Ihmiset: kokoa juuri tälle asiakkaalle sopiva tiimi sekä varmista tiimin kompetenssi ja toimivuus.
  • Johtaminen: varmista toimivat prosessit ja työtavat, varmista vuorovaikutus ja yhteistyö, johda yksilöitä ja ryhmää.
  • Mittaaminen: määrittele kriittiset menestystekijät juuri tätä asiakasta varten, varmista mittaaminen ja tulosten hyödyntäminen.
  • Asiakashoitosuunnitelmaan tarvittavien tietojen kerääminen
  • Avainasiakassuunnitelman käyttöönotto

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Tehokas avainasiakastyöskentely, räätälöity valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Asiakastyöskentelykoulutus on suunnattu avainasiakkaista vastaaville myynnin ammattilaisille.

Yrityskohtaista valmennusta 5STEP-toimintamallia hyödyntäen

Mercuri Internationalin yrityskohtaisissa palveluissa heidän roolinsa on olla yrityksenne aito kumppani tarvittavien muutosten ja uudistumisen aikaansaamisessa. Yrityksellenne liiketoimintatavoitteisiin ja strategianne jalkauttamiseen nivottu ohjelma räätälöidään heidän oman 5STEP-toimintamallinsa mukaisesti:

1. Nykytilanteen arviointi
Kehitettävän asian nykytilan arviointi; Mikä toimii ja mitä pitää kehittää?

2. Ratkaisun rakentaminen
Mercuri International suunnittelee ja rakentaa tilanteeseenne ja henkilöstönne osaamistasoon pohjautuvan kehittämisratkaisun asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

3. Tavoitteiden mukaisten toimintatapojen valmentaminen
Henkilöstönne avainhenkilöt, heidän toimintatapansa, osaamisensa ja taitonsa, koulutetaan tavoitteiden mukaisesti.

4. Muutoksen varmistaminen
Tavoitteiden mukainen muutos varmistetaan.

5. Aikaansaatujen tulosten mittaaminen
Mercuri International mittaa saavutetut tulokset ja teette yhdessä jatkosuunnitelman, joiden avulla ylläpidätte saavutettuja tuloksia ja kehitytte edelleen.

Blended Learning huomioi yksilölliset tarpeet

Mercuri International hyödyntää räätälöidyissä valmennuksissaan Blended Learning -monimuoto-oppimista. Se ei ole pelkkä yhdistelmä luokkahuone- ja verkko-opetusta, vaan hyödyntää niistä parhaat palat sekä paljon muuta.

Blended Learning huomioi jokaisen oppijan yksilölliset tarpeet ja yhdistää ne vahvasti yrityksen strategiaan ja kehittämistarpeisiin. Valmennus, verkostoituminen, henkilökohtainen tuki ja milloin tahansa käytössä olevat monipuoliset työkalut mahdollistavat tehokkaan kehittämisen. Opetus keskittyy olennaiseen, on vuorovaikutteista ja jokainen etenee itselleen sopivaa tahtia. Käytettävissä on aina uusimmat oppimisen metodologit ja teknologia. Blended Learning -ratkaisun avulla osaamisen kehittäminen on tehokkaampaa, mielekkäämpää ja työn kannalta tuloksellisempaa.

Kustannukset

Pyydä tarjousta yrityskohtaisesta ratkaisusta!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tehokas avainasiakastyöskentely, räätälöity valmennus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri International Oy

Mercuri International

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin kasvattaja – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Mercuri on erikoistunut yritysten tulosten parantamiseen; kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia. Kannattava kasvu...


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6C
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
fi.mercuri.net

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
          (4,5)
Perustuu 1805 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Tehokas avainasiakastyöskentely, räätälöity valmennus täytä seuraavat tiedot: