Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Arvioinnit aiheesta Tuloksellinen myyntikeskustelu

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 169 arviointiin

Osallistuja
(4)
Tilaisuus antoi viitekehyksen, jonka avulla arvioida & kehittää omaa työskentelyä. Vinkkejä muista osallistujilta.
Osallistuja
(5)
Tilaisuus antoi rakenteita/ malleja asiakastapaamisia varten. Tulen käyttämään enemmän puhelinta uusasiakashankinnassa.
Osallistuja
(4)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" SATA ja MATA -mallit.
Osallistuja
(4)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" Klousaamiseen liittyviä asioita. Ratkaisujen esittäminen ja asiakkaan toteaminen.
Osallistuja
(4)
Osallistuja
(4)
Tilaisuus antoi näkökulmia ja työkaluja kehittämään myyntikeskustelutaitoja.
Osallistuja
(4)
Tilaisuus antoi työkaluja, joita voin käyttää päivittäisessä työssäni.
Osallistuja
(5)
Tilaisuus antoi konkreettisia käytännön työkaluja oman myyntityön kehittämiseen.
Osallistuja
(5)
Osallistuja
(4)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" MATA, SATA, FOCA jne mallit. Omasta työskentelystä löytynyt elementtejä monista käsitteistä, mutta nämä auttavat jäsentelemään ja jatkojalostamaan omia toimintatapoja.
Osallistuja
(5)
Toimintasuunnitelmaan sai hyviä vinkkejä buukkaukseen ja myyntitapaamisiin. Kysy, kuuntele ja muista asiakaskohtaiset hyödyt.
Osallistuja
(5)
Osallistuja
(4)
Tilaisuus antoi työkaluja myyntikeskusteluihin.
Osallistuja
(4)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" Ajankäyttö.
Osallistuja
(4)
Osallistuja
(4)
"Mitä tilaisuus on antanut minulle − mitä toteutan käytännössä?" SATA ja MATA -mallien käyttö. Uudet vinkit "kylmäsoittoihin" ja tarjousten perään soittamiseen.
Koulutukseen osallistunut
(4)
Koulutukseen osallistunut
(4)
Olisin toivonut vielä tiiviimpää pakettia ja enemmän töitä
Koulutukseen osallistunut
(4)
Koulutukseen osallistunut
(4)
Käteen jäivät myös SATA- ja MATA-mallit. Olisin toivonut vähän tiiviimpää käsittelytahtia ja lyhyempiä päiviä.
Koulutukseen osallistunut
(4)
Koulutuksesta jäi käteen esimerkiksi SATA-malli, kartoitus ja kuuntelu.
Koulutukseen osallistunut
(4)
Sain koulutuksesta vinkkejä ja ajatuksia siihen, mitä miettiä asiakastapaamisissa (SATA, MATA).
Koulutukseen osallistunut
(4)
Koulutukseen osallistunut
(5)
Ryhmätyöt ja esiintymiset olivat ns. työläitä, mutta hyvin hyödyllisiä. Niistä sai hyvin oppia. Sain myös varmuutta myyntiprosessiin ja keskustelun kulkuun.
Koulutukseen osallistunut
(5)
SATA-malli sekä monet muut mallit ovat asioita, joita aion hyödyntää omassa työssäni.
studentum.fi
Koulutusvinkkejä suoraan sähköpostiisi?
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla! Saat koulutusvinkkejä ja tietoa ajankohtaisista teemoista osaamisen kehittämisen saralla.