Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Millainen oppimisen kulttuuri työelämässä vallitsee? Vastaa kyselyyn ja osallistu arvontaan!

Ylivertainen asiakaskokemus (hybriditoteutus)

Mercuri International Oy
Yhteenveto
3 viikkoa
2 060 EUR + alv 24 %
suomi
Koulutus
Suomi, Vantaa, Verkossa

Alkavat koulutukset
Vantaa
2 060 EUR
29.5.2023

Vantaa
2 060 EUR
13.11.2023

Suomi
Sopimuksen mukaan

Verkossa
Sopimuksen mukaan
Ylivertainen asiakaskokemus (hybriditoteutus)

Ylivertainen asiakaskokemus (hybriditoteutus)

Haluatko ymmärtää asiakastasi paremmin ja saada viestisi tehokkaammin läpi? Haluatko tarjota lisäpalveluita asiakaslähtoisesti ja ymmärtää asiakkaan tilannetta paremmin? Kohtaatko joskus haastavia asiakastilanteita? Palveletko asiakkaita mahdollisesti eri kanavissa hektisessäkin ympäristössä?

Valmennus on tarkoitettu sinulle asiakastyötä tekevä, joka haluat kehittää asiakaskohtaamiesi laatua ja myynnillisyyttä.

Valmennusoohjelman sisältö

  • Valmentajan esittäytyminen
  • Ohjelman tavoite ja sisältö
  • Ohjelman toteutustapa ja perehdytys opiskeluun oppimispolulla
  • Osallistujien esittelyt ja odotukset
  • Toimintasuunnitelma
  • Valmennustilaisuuteen valmistautuminen: välitehtävä
  • Digitaalinen oppimispolku käytettävissä kuusi kuukautta

Digitaalinen oppimispolku

  • Hyvän asiakaskokemuksen elementit
  • Kommunikointi ja erilaiset persoonallisuustyypit
  • Tarinan kerronta vaikuttamisen keinona
  • Aktiivinen kuuntelu ja kysymystekniikka
  • Laadukas asiakaskohtaaminen kasvokkain, puhelimitse ja sähköpostitse
  • Haastavat asiakastilanteet
  • Vastaväitteiden käsittely

Valmennusohjelman jälkeen

  • Sinulla on työkalut erilaisten asiakastilanteiden toteuttamiseen asiakaslähtöisesti ja myynnillisesti
  • Osaat kommunikoida selkeästi ja asiakaskeskeisesti eri kanavissa
  • Osaat kohdata erilaisia persoonallisuustyyppejä ja mukauttaa omaa toimintaasi

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Ylivertainen asiakaskokemus (hybriditoteutus), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Valmennus on tarkoitettu sinulle asiakastyötä tekevä, joka haluat kehittää asiakaskohtaamiesi laatua ja myynnillisyyttä.

Aikataulu

  • Kick-off webinaari 28.11.2022 klo 9–10, valmennuspäivä 13.12.2022 klo 9–17
  • Kick-off webinaari 29.5.2023 klo 9-10, valmennuspäivä 20.6.2023 klo 9-17
  • Kick-off webinaari 13.11.2023 klo 9-10, valmennuspäivä 12.12.2023 klo 9-17

Koulutuspaikka

Scandic Helsinki Aviacongress,

Robert Huberin tie 4, Vantaa

Kouluttaja

Mika Nivala, Senior Consultant, Mercuri International Oy

Kustannukset

2060 € (+ ALV)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Ylivertainen asiakaskokemus (hybriditoteutus)? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mercuri International Oy

Uudista myyntitoimintonne tulevaisuuden iskukuntoon!

Mercuri International on maailman suurin myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjä – innovatiivinen, kansainvälinen ja arvoa tuottava vaikuttaja. Olemme erikoistuneet yritysten tulosten parantamiseen: kehittämään asiakasyritysten myynti- ja asiakastyötä, johtamista, asiakaspalvelua, sisäistä yhteistyötä (vuorovaikutus, tiimityö) sekä toiminnan ja työskentelyn prosesseja ja tukitoimia....


Lue lisää kouluttajasta Mercuri International Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mercuri International Oy

Linnoitustie 6
02600 Espoo

 Näytä puhelinnumero
mercuri.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 2197 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Ylivertainen asiakaskokemus (hybriditoteutus) täytä seuraavat tiedot: