Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä – hyvässä ja pahassa

MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitos
Yhteenveto
3 tuntia
120 EUR + alv 24 %
Syksyllä 2019
   
Vantaa
Avoin koulutus

Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä – hyvässä ja pahassa

Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä

Opi toimimaan erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa

Mitä ja miten puhut asiakkaillesi? Mikä voi tehdä asiakaskohtaamisesta haasteellisen ja miten siihen tulisi suhtautua? Millä keinoilla selviät hankalissakin palvelutilanteissa, niin että olette asiakkaan kanssa tyytyväisiä lopputulokseen?

MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitoksen täsmäkoulutuksessa käsitellään ja harjoitellaan erilaisia asiakaspalvelutilanteita ja saat käytännön neuvoja asiakaspalveluun, viestintään ja vuorovaikuttamiseen. Lisäät varmuuttasi toimia tiukoissakin tilanteissa!

Asiakaspalvelu on yrityksen kilpailutekijä

Asiakaspalvelutehtävissä olevilla voi olla merkittäväkin rooli yrityksen toiminnan kannattavuuteen. Asiakaspalvelulla voi joko edistää sitä tai pahimmassa tapauksessa tuhota sen.

Asiakaspalvelu on yrityksen tärkeä laatumittari ja kilpailutekijä. Erilaisten asiakkaiden kohtaamisessa voi viestinnällä ja vuorovaikuttamalla ohjata tilannetta haluttuun suuntaan.

Koulutuksen teemat

Miten kohtaat asiakkaan – jousta ja ohjaa erilaisia asiakkaita

  • Tunnista omat vahvuutesi ja kehitettävät alueet asiakaspalvelijana
  • Mitä ja miten puhut ja kuuntelet – kehitä viestintä- ja vuorovaikutustaitojasi
  • Myös non-verbaalinen viestintä on tärkeää – minkälainen on kehonkielesi ja äänenkäyttösi

Miten huomioit erilaiset asiakkaat?

  • Haukut ja reklamaatiot – ota haastavat tilanteet haltuun
  • Tehosta viestintää ja vuorovaikutusta haasteellisissa asiakastilanteissa
  • Toimintaohjeita ja harjoituksia hankaliin tilanteisiin

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä – hyvässä ja pahassa, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutuspäivä on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelutaitojaan.

Koulutuspaikka

Koulutus järjestetään MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitoksessa, joka sijaitsee Vantaan Martinlaaksossa hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Kustannukset

120 € + alv. sisältäen koulutusmateriaalin.

Koulutuksen hinta ei sisällä tarjoilua, mutta voi omakustanteisesti ruokailla oppilaitoksen MerCafessa.

Koulutuksen järjestäminen edellyttää minimiosallistujamäärän täyttymisen.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä – hyvässä ja pahassa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitos

MERCURIA

MERCURIA – sinulle sopiva

MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitos on yksityinen liiketalouden kouluttamiseen erikoistunut oppilaitos. MERCURIA Aikuiskoulutuksessa kehität ammatillista osaamistasi kouluttautumalla työn ohella. MERCURIA järjestää kaupan ja hallinnon alan tutkintotavoitteista koulutusta sekä täydennyskoulutusta. Avointen koulutusten lisäksi tarjolla on organisaatiokohtaisesti räätälöityjä tilauskoulutuksia. MERCURIA sijaitsee Länsi-Vantaalla Martinlaaksossa hyvien kulkuyhteyksien äärellä...


Lue lisää kouluttajasta MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitos ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

MERCURIA Kauppiaitten Kauppaoppilaitos

Martinlaaksontie 36
01620 Vantaa

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu yrityksen kilpailutekijänä – hyvässä ja pahassa täytä seuraavat tiedot: